Eens.quote:
Mug.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:58 schreef mazaru het volgende:
Hoezo van een muis een olifant maken? Wat maakt het uit wat voor kleur je naam heeft. Pffffffffff
net als je moederquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Eens met de klacht. Oranje is lelijk
Die is het ook eens met de klacht?quote:
net als je moederquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kleuter. Dikke internetheld ben je![]()
Ik wil het nog niet over muggen hebben!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ding snap ik niet
De vlag van Nederland is Rood-wit-Blauw, maar waar is oranje danTrek je capuchon maar weer aan en houd hem over je mond voor een lange tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Omdat je geen crew bent.quote:
Terechte klacht. Niet alleen de crew trouwens, iedereenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
En de hele crew loopt er meer rond.
Oranje.![]()
![]()
Acht jaar geleden wel blijkbaar.quote:Op zondag 27 april 2014 09:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Terechte klacht. Niet alleen de crew trouwens, iedereen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ding snap ik niet
De vlag van Nederland is Rood-wit-Blauw, maar waar is oranje danOmdat Nederlanders te gierig zijn om 3 kleuren verf te betalen ipv 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat voorlopig niet meer..quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 08:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bestaat voorlopig niet meer..
Willem-Alexander vond het beter op 27 april.
Je hebt nog wel meegekregen dat we sinds vorig jaar een koninklijke vorst hebben en dat Beatrix als prinses fijn achter de geraniums mag zitten?quote:
Hé, ik kreeg geen quote-alert.quote:
Had je moeten opletten bij geschiedenis.quote:Op maandag 27 april 2015 10:18 schreef Aiciu het volgende:
Achterlijke kleur inderdaad. Waarom is Nederland eigenlijk oranje?
Ik had altijd geschiedenis en duits in de eerste 2 lesuren. Ik vond dit altijd een goede reden om anderhalf uur langer in bed te blijven.quote:Op maandag 27 april 2015 10:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je moeten opletten bij geschiedenis.
Hebben we dit jaar geen last van.quote:Op maandag 27 april 2015 16:37 schreef HPLC het volgende:
Ach voor dat ene dagje. Met het WK/EK is het leuker
Ik vind dat we gewoon oranje moeten zijn tijdens het EKquote:Op woensdag 27 april 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we dit jaar geen last van.
Jouw FOK! ziet eruit alsof deze uit de vorige eeuw stamtquote:
Nou ja, 2006, is bijna vorige eeuwquote:Op woensdag 27 april 2016 09:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Jouw FOK! ziet eruit alsof deze uit de vorige eeuw stamt
Het is Koningsdagquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef Thetallguy het volgende:
Ik dacht dat het ter gelegenheid van het pas geopende WK-forum was, ik zoeken, blijkt het slechts voor koninginnedag te zijn
Ik zou eens kijken naar de datum van de post die je quote.quote:
No shit, het is ook niet alsof er geen WK dit jaar isquote:Op donderdag 27 april 2017 21:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar de datum van de post die je quote.
Waarom zeg je dan domme dingen?quote:Op donderdag 27 april 2017 21:12 schreef Pg_up het volgende:
[..]
No shit, het is ook niet alsof er geen WK dit jaar is
Nog steeds een zeer terechte klacht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
Oranje.![]()
![]()
Je bent gewoon zwart hoorquote:Op zondag 30 april 2006 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
Gelukkig heb ik mijn oude vertrouwde blauwe kleurtje weer terug
Begon zo onderhand wel genoeg van dat oranje te krijgen![]()
quote:
Ik zag zelfs tijdens Koningsdag personeel van horecazaken vandaag in Oranje t-shirts rondlopen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
Oranje.![]()
![]()
Dat zijn emo's.quote:
Ja, die kan het ook niet helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |