Mug.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:58 schreef mazaru het volgende:
Hoezo van een muis een olifant maken? Wat maakt het uit wat voor kleur je naam heeft. Pffffffffff
net als je moederquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Eens met de klacht. Oranje is lelijk
Die is het ook eens met de klacht?quote:
net als je moederquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kleuter. Dikke internetheld ben je![]()
Ik wil het nog niet over muggen hebben!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ding snap ik niet
De vlag van Nederland is Rood-wit-Blauw, maar waar is oranje danTrek je capuchon maar weer aan en houd hem over je mond voor een lange tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Omdat je geen crew bent.quote:
Terechte klacht. Niet alleen de crew trouwens, iedereenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Arcee het volgende:
En de hele crew loopt er meer rond.
Oranje.![]()
![]()
Acht jaar geleden wel blijkbaar.quote:Op zondag 27 april 2014 09:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Terechte klacht. Niet alleen de crew trouwens, iedereen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een ding snap ik niet
De vlag van Nederland is Rood-wit-Blauw, maar waar is oranje danOmdat Nederlanders te gierig zijn om 3 kleuren verf te betalen ipv 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |