quote:Goed onderhouden jaren 30 benedenwoning met diepe tuin op het oosten en een grote(9m2) en kleine (4m2) stenen berging, gelegen in de wijk Helpman.
Indeling: tochtportaal, hal, woonkamer (voormalig en suite) 3.35x4 en 3.35x4.4 totaal ca. 30m2 met erker, schouwen en openslaande deuren naar de tuin, dichte keuken, slaapkamer ca. 8m2 met inbouwkast, slaapkamer ca. 8m2 met openslaande deuren, toilet/douche combinatie.
Algemeen: In 2003 is de woning voorzien van een cv-installatie, een nieuw keukenblok en een toilet/douche combinatie. Op de vloer in de woonkamer, hal en keuken ligt laminaat.
Geweldigquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
Is waar, voor je het weet is het zover, en nu hoeft er niks halsoverkop en kunnen we rustig meubels shoppen enzo
Nou het ging voornamelijk heel snelGisteravond werden we gebeld door onze makelaar dat ze een leuk huis wisten, of we vanochtend om 9 uur wilden gaan kijken. Ik kon dat niet regelen op m'n werk (laatste tijd erg druk en al vaker weg geweest voor huizen) maar Noca gelukkig wel. Hij en de makelaar waren heel enthousiast, en toen heeft onze makelaar met de verkopende makelaar geregeld dat ik, in mijn lunchpauze, na 10 anderen, ook nog mocht kijken (wij waren de eersten). Zij hadden toen na overleg met mij al wel een bod gedaan want ik vertrouw de heren volledig
Onze makelaar zei ook, dit is het voor jullie. Als je iets wilt moet je snel handelen. De verkopende makelaar had door dat we enthousiast waren (tja...) en heeft het toen van ons af laten hangen. Hij had 'sochtends 10 kijkers gehad, wij hadden als enige gelijk een concreet bod gedaan, en maandag was het plan, zouden er ook nog 12 kijkers komen. Hij heeft toen gezegd, als je dit en dat gaat bieden is het huis van jullie en hoeven die andere 12 niet meer te komen maandag. Wij wisten alledrie vantevoren wat we hadden afgesproken en wat redelijk was, en we hoefden maaar heeel weinig boven de VP te gaan zitten en het huis was van ons. Klaaaaar!!!!!!!!
![]()
![]()
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden voegt ook maar eenaan het topic toe!
Misschien is 1 oktober ook maar beter... hoef je niet in die tropische Nederlandse hitte te werken!
Yupquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?
Voor ons cadeau?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben jij al aan het sparen voor de House-warming, Eilandje ?
Om te helpen klussen en verhuizen! Wat lief zijn jullie ook!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup
En die touringcar heb ik ook al besteld! Via Utreg naar Noord-Holland en dan via de Afsluitdijk naar Grun!
een paar opstap-punten nog even aangeven ..... met een half lege bus aankomen is ook geen gezicht natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup
En die touringcar heb ik ook al besteld! Via Utreg naar Noord-Holland en dan via de Afsluitdijk naar Grun!
als je een uitnodiging krijgt moet je wel een cadeau meenemen natuurlijk !quote:
Eilanden bestuurt de bus en brengt iedereen weer thuis.....iedereen kan dus volop aan het bier.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef Eilanden het volgende:
Volgende VBL-meet in Grun bij Noca en Clau!
Ik ben het best op de kleine ruimtequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar een klein voetbalveldje
Weet niet? Wij zijn al wel sinds vorig jaar aan het zoeken en paar keer ergens mee bezig geweest maar niet dat we al iets gekocht hadden en het niet meer door gingquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:28 schreef bixister het volgende:
clauwhee & noca, gefeliciteerd!!! gek genoeg dacht ik dat jullie een half jaar geleden ofzo al iets gekocht hadden! ben ik helemaal in de war met iemand anders of is dat gewoon op 't laatst niet doorgegaan?
Je bent nog beter op de reservebankquote:
Heb je niet misquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning !! waar mag dit mooie stulpje staan ?![]()
Op het oog zie ik niet veel dingen die gedaan moeten worden behalve het nodige behang, schilderwerk en een andere vloer leggen
Of heb ik dat mis![]()
Mits de woning na de jaren 1970 is gebouwd of gerenoveerd dan loop je niet meer de kans op de oude kleuren (Groen, Rood, Grijs) aan bedrading.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Heb je niet mis
Dit mooie stulpje staat in Groningen, wijk Helpman.
Een punt is wel de elektriciteit. Zitten 2 groepen in op dit moment en er zal even naar de bedrading gekeken moeten worden. Maar buiten dat om is het voornamelijk het nodige schilderwerk en eventueel de vloer inderdaad.
Als jij foto's maakt van de huidige siuatie die hier plaatst en verteld wat je wilt veranderenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:25 schreef Noca het volgende:
Ik weet dat er nog redelijk ouderwets spul inzit, weet zo even niet van wanneer.
Maar ik denk dat we het sowieso gaan vervangen, een of twee extra groepen erbij en klaar.
Moet eerlijk bekennen dat ik er verder weinig van weet en dus geen idee heb hoeveel werk dit is.
Heel veel werk, die opmerking wil ik per direct onderschrijvenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verkijk je niet op hoeveel werk daar nog in gaat zitten![]()
(Mensen vinden het zo vanzelfsprekend dat als ze een stekker in het stopcontact steken dat het betreffende apparaat dan werkt; of als je de schakelaar omzet dat je dan licht hebt in de desbetreffende ruimte)
Die deurklink laten we er lekker inzittenquote:Op zondag 30 april 2006 12:01 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
enneuh, op foto 7 he, die keuken.... en dan vooral de deurklink... Mocht je die kwijt willen .....![]()
![]()
Ikkuh zoek ze nog...
Stroom zit er al en er loopt een afvoer langs, dat gaat dus ook weinig problemen geven. Moeten we die van de wasmachine dus op aan gaan sluiten.quote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef Gompy58 het volgende:
Die wasmachine daar stallen is toch niet zo'n probleem ? Hebje natuurlijk wel 220 prik en een water aansluiting en afvoer nodig daar. Op zich lijkt me dat prima te realiseren, als je een klein beetje klusbudget hebt. Waarom zou je trouwens isoleren daar? OP zich ook prima te doen hoor, raggelwerk tegen de muur om gipsplaat op te schroeven en tussen gips en muur van dat glaswol spul.
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vindenquote:Op zondag 30 april 2006 12:01 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Heel veel werk, die opmerking wil ik per direct onderschrijven![]()
en wat die vanzelfsprekendheid betreft, die is nu ook op het nuchtere niveau gekomen. Ik zi enu stopcontacten etc en in gedachten zie ik de draadjes lopen![]()
Het is trouwens echt een leuk huis joh!. Dat tuintje met die extra bergingen gaan jullie ws nog zeer waarderen. Niets vervelenders dan niet weten waar je spullen prima kunt opbergen.
enneuh, op foto 7 he, die keuken.... en dan vooral de deurklink... Mocht je die kwijt willen .....![]()
![]()
Ikkuh zoek ze nog...
Daar zou ik mij direct voor aanmelden. Stroomloze draden genoeg dat dan weer wel...quote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vinden![]()
![]()
Bestaat dat dan nog nietquote:Op zondag 30 april 2006 13:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze stroom dat zouden ze uit moeten vinden![]()
![]()
weet je dat zeker ?quote:Op zondag 30 april 2006 12:21 schreef Noca het volgende:
Het liefst zou ik daar ook de wasmachine kwijt willen. Even iets op vinden dat het goed geïsoleerd is. Het duurt alleen nog allemaal zo lang..![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet je dat zeker ?
niets beroerder dan met je volle wasmandje door de regen/kou weet ik nog van een vorige woning
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:24 schreef clauwheee het volgende:
En you know, ik ben een bikkel, een paar regendruppels houden mij niet tegen![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]dat was ik in alle consternatie gewoon vergeten, ging eigenlijk uit van mijn eiegn niet-bikkel gehalte en projecteerde dat op jullie ....waarvoor excuses
![]()
Wij hadden ons ingeschreven voor een nieuwbouw project en waren niet door de loting heen gekomen en op een reservelijst geplaatst.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
En over jullie lange wachttijd: die tijd loopt echt wel vol.
nog een tipje....als je klaar bent met klussen (DE ultieme test voor je relatie) ga dan ff lekker op vakantie (als je nog dagen oven geld er hebt natuurlijk !).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Jullie hebben ook gelijk
En de komende tijd hebben we het allebei heel druk dus dan is het zover voor we er erg in hebben
Draadloze schakelaars wel; die kun je zo ergens opplakken en dan draadloos schakelenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Bestaat dat dan nog niet![]()
Volgens mij moet dat mbv eletromagnetische velden wel te realiseren zijn?
Ja maar dan is de voeding nog niet draadloos, zou wel een uitvinding zijn toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Draadloze schakelaars wel; die kun je zo ergens opplakken en dan draadloos schakelen; ontvanger zit dan in of op de centraaldoos of het apparaat..
Maar draadloze stroom en opplakbare wandcontaclozen bestaan opzich niet![]()
![]()
Dat is al nagenoeg bijna hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
We hebben bericht gehad dat we 29 september de sleutel krijgen in plaats van 1 oktober. Dat valt op een zondag en ze hebben het naar voren gehaald zodat we voor het weekend nog kunnen beginnen
Klinkt toch al veeeeel dichterbij, 29 september???![]()
Mens dat is al over een paar nachtjesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
We hebben bericht gehad dat we 29 september de sleutel krijgen in plaats van 1 oktober. Dat valt op een zondag en ze hebben het naar voren gehaald zodat we voor het weekend nog kunnen beginnen
Klinkt toch al veeeeel dichterbij, 29 september???![]()
Ligt er helemaal aan wat je nu allemaal wilt laten veranderen en wat de huidige situatie isquote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Noca het volgende:
Iemand trouwens een idee wat het kost om 2 groepen bij te plaatsen of misschien zelfs een nieuwe meterkast te plaatsen met 6 groepen ofzo? Niet echt iets wat ik zelf ga doen, dus ben benieuwd wat dat ongeveer gaat kosten voordat ik daadwerkelijk prijzen op ga vragen
Alle meubels?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:33 schreef clauwheee het volgende:
Vanmiddag hebben we alle meubels besteld
We zitten al over de helft van het wachten![]()
Om de hoek bij de westerhaven ergens toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:46 schreef clauwheee het volgende:
Dude je dacht aan onsWaar dacht je dat zo ongeveer dan?
Een bank. Twee stoelen. Salontafeltjes. Eethoek. Dressoir. Dat was het geloof ik
Ow, en zo rond de 150 ongeveer
Ooow ja! Dat klopt. Boven Baby Pander, schuin tegenover de Mcquote:Op zondag 9 juli 2006 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om de hoek bij de westerhaven ergens toch?
150 euro voor al die meubelen???![]()
![]()
Zeg Clau, wat voor soort meubelen hebben jullie dan gekocht, maak ons eens lekker![]()
We hebben ook nog slaapkamers Yeahinhoquote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Cool. Gaan jullie ook nog ergens slapen, of gewoon op de bank in de huiskamer?
En dat misvormde grasveldje kan echt niet. Maar er valt wel een mooi tuintje van te maken
.
Noca zei dat ie goed was op de kleine ruimte, dus dat grasstukje is perfect voor hemquote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef Yeahinho het volgende:
Cool. Gaan jullie ook nog ergens slapen, of gewoon op de bank in de huiskamer?
En dat misvormde grasveldje kan echt niet. Maar er valt wel een mooi tuintje van te maken
.
Vraag het dan niet!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:01 schreef Yeahinho het volgende:
Goed op de kleine ruimte? Zeg hou die slaapkamergeheimen bij je.
Klinkt hééél leukquote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ooow ja! Dat klopt. Boven Baby Pander, schuin tegenover de Mc
Ja man, koopie!Ik dacht dat ie het huis bedoelde
Een driezitsbank in een nieuwe donkerantraciet kleur, bijpassende stoelen, teakhouten meubels en een heule mooie groen-kleurige eetkamerstoelenZal tzt fotootjes proberen te zoeken
Nu heb ik toch wel erg behoefte aan foto'squote:Op zondag 9 juli 2006 01:18 schreef clauwheee het volgende:
We waren het over alles snel eens, ook over de eetkamerstoelenIk heb een groentik![]()
Je mot nog fotooows maken van je nieuwe meubeltjesquote:Op maandag 31 juli 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:Dude!
Euh...euh...popo...euhm, nee klopt
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Rekkie het volgende:
Waar in groningen precies? welke gedeelte....
Ben je gek joh, hartstikke leuk is ut in Grunnquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Gefeliciteerd
Jammer dat het in Grunn is... Verder wel mooi huis!
Dat is dus hartstikke belangrijk! Als dat zo is, ga je er heel gelukkig wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:27 schreef clauwheee het volgende:
We zijn net wezen kijken
Het is nog steeds zooo leuk![]()
Aardige mensen ('Welkom in jullie nieuwe huis!') Doen nergens moeilijk over. We mogen nog zo vaak kijken als we willen. Echt prima.
Ik zag me er al helemaal zitten![]()
Jij was toch geen mod meerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dus hartstikke belangrijk! Als dat zo is, ga je er heel gelukkig worden![]()
Fijn dat die mensen zo hartelijk zijn. Dat is heel prettig, ook na de overdracht als je eens vragen hebt of zo.
Ja het is perfect voor ons. Gezellig, mooie buurt, het gevoel is goed, het huis ziet er voor een jaren 30 woning (op de electriciteit na) goed uit. Niet te groot en niet te klein. Precies wat we ook allemaal dachten toen we het huis kochten werd nu weer bevestigd. Wel lekker weer even hoor, er zijn enzo. Was na die tijd best bang dat het zou tegenvallenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is dus hartstikke belangrijk! Als dat zo is, ga je er heel gelukkig worden![]()
Fijn dat die mensen zo hartelijk zijn. Dat is heel prettig, ook na de overdracht als je eens vragen hebt of zo.
Ach joh, geen mod meer zijn is zóó'n relatief begripquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch geen mod meer?
Nee, maar omdat je die tag nog steeds hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach joh, geen mod meer zijn is zóó'n relatief begrip![]()
Ja popolon, dat doen ze leuk hè? Steeds al die foto's!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Nice pics.
Die voordeur.quote:
Dat stukje grasquote:
golfer had al ooit eens in zo'n huis als dit gewoond, en ik was er ook meteen helemaal weg van toen ik er eenmaal eentje van binnen had gezien... de eerste die vrij kwam (wij huren) was zo ongelofelijk verwaarloosd en bijna in onbewoonbare staat achtergelaten, dat ik begon te twijfelen..quote:Ik had bij ons huis niet meteen die 'klik', mijn vrouw wel. Ik ben niet zo van de klikkerige.
Dan moeten ze nog ingescand wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
wegwerpcameraatje was ook teveel moeite?
En we hebben ook geen scannerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog ingescand worden
Dit wordt hopeloosquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:02 schreef Noca het volgende:
Ow! Maar we hebben natuurlijk altijd de filmpjes nog!
filmpie 1 <<-- speciaal voor Bluezz het stukje gras
filmpie 2 <<-- de woonkamer en de keuken die eruit gaat
Rechter muisknop, opslaan als!
En nee, de kwaliteit is niet best...maar het is tenminste iets!!
Een FCU logo! Dat hadden jullie nou niet moeten doenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik vind het ook nog steeds hilarischDe tuin ligt pas voor volgens voorjaar in de planning, maar eens kijken of we daar het FC logo van kunnen maken
Dat wil ik hier ook welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon alles of gras maken of dat gras eruit en betegelen
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:37 schreef Marsepein het volgende:
Wat is dit voor een bazooka?
[afbeelding]
Volgens mij nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Dus geen HR ketel, en ik vraag me af of dit mag.
Geen idee, maar als jij er niet moeilijk over doet doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:44 schreef Marsepein het volgende:
Dus geen HR ketel, en ik vraag me af of dit mag.
Groningen Zuid.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef Muhammad het volgende:
Maar in welk gedeelte van groningen is dit nu?
Jups, gaan er binnenkort weer even heen. En dan worden ze echt genomen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Eilanden het volgende:
Misschien handig om de foto's van de situatie te plaatsen, dan is het denk ik ook wat makkelijker om tips etc te geven
Ik neem aan dat je het nu over de foto's hebt en niet de huidige bewoners?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Jups, gaan er binnenkort weer even heen. En dan worden ze echt genomen..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het nu over de foto's hebt en niet de huidige bewoners?
Op afstand is er met goede foto's een redelijk idee te geven over het hoe en wat (als het over electriciteit gaat)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Jups, gaan er binnenkort weer even heen. En dan worden ze echt genomen..
Wil er graag met iemand heen die verstand heeft van elektriciteit en loodgieterswerk, maar die is helaas niet beschikbaar in onze omgeving.
ik had op z'n minst een groene keuken verwachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Het gaat een zwart witte keuken wordenWitte hoogglans keuken met zwarte tegeltjes, zwarte vloer, zwart blad. Poetsen zal ik!
Ze liep zondag wel een aantal keren naar de bar om een poster te halen. Volgens mij kan ze het al als behang gaan gebruiken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
Uiteraard wel een Buijs-poster in de slaapkamer voor Clau![]()
Ga weg man, heb er niet eentje gehaaldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:43 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Ze liep zondag wel een aantal keren naar de bar om een poster te halen. Volgens mij kan ze het al als behang gaan gebruiken.
Vergeet het strijken niet, en de afwasmasjienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:03 schreef Lois het volgende:
Die meterkast![]()
Daar kan je echt een avondje leuk mee computeren terwijl je patatjes in de frituur hebt en ook nog popcorn in de magnetron.
![]()
Ziet er goed uit Clau!
verstandige keuze Clau en Noocquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Wel zo veilig Lois![]()
We hebben genoeg mensen in de familie die veel kunnen, maar dit laten we fijn door iemand doen die het elke dag doet
Gefeliciteerd jongens!!!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:33 schreef Noca het volgende:
Sleutel is binnen![]()
Straks er weer heen en een paar foto's schieten van het compleet lege huis en dan door naar de bouwmarkten...volgende week keihard aan de slag, zal proberen elke dag wat foto's te plaatsen van de voortgang
ik hou niet van jantjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:24 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond komen er al foto's, ongeduldige Jantjes!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Lois het volgende:
Ik zie de foto's (geweldig trouwens!) en zie als eerste de vloeren![]()
Vervolgens lees ik "vloeren eruit slopen"![]()
Warmer als in donkerder? Andere houtsoort?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Nee, pascal
Een warmere met V-groef, Eilandje
Volgens Google is dit 'rustiek eiken'quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja, rustiek eiken meen ik (weet niet precies meer), is iets donkerder. Past ook beter bij de teak meubelen die er komen.
Gelukkig komt er voor de elektriciteit en de keuken iemandquote:
Toen we hier introkken heb ik ook wijselijk de electriciteit overgelaten aan een oom die electricien is. Daarnaast een hele handige vader die veel voor ons heeft gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig komt er voor de elektriciteit en de keuken iemand
Vloer leggen en verfen is geen probleem.
De heggeschaar ligt al klaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat nou oerwoudIk zie heel veel dingen die ik wel kan gebruiken in de tuin ja
Maar superdesuperrrrrrrr voor jullie
Ah kijk, clau doet het dus welquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Vind het ook wel wat hebben Bluezzie, maar meneer Noca noemt het steeds oerwoud.
Ligt eraan waar je ze insteekt Noca!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Wie weet krijg ik, of clau, nog eens groene vingers.
Bek toe hoels joequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:23 schreef Eilanden het volgende:
Ligt eraan waar je ze insteekt Noca!![]()
Even een geintje tussendoor!quote:
Dat ie aan het eind een bocht naar links heeft klopt trouwens wel hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Die frees is inderdaad lekker recht Noca
Daar had ik al rekening mee gehoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ie aan het eind een bocht naar links heeft klopt trouwens wel hoor
Er zat nog draad met canvas in....en dat zat allemaal op die 2 groepen. Draden dus allemaal vervangen, de nieuwe meterkast zit er inmiddels weer in en wordt morgen helemaal aangesloten. Keuken wordt morgen ook al een begin mee gemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mankeerde er aan de electrische installatie dan ?
Behalve de meterkast
Verder leuke woning !
* Bjoro heeft ook een rustiek (frans) eiken vloerquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja, rustiek eiken meen ik (weet niet precies meer), is iets donkerder. Past ook beter bij de teak meubelen die er komen.
Staan nog op de camera en ik ga nu op bedquote:
Je wacht inmiddels al veeeeeeeele uren bedoel jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 06:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is morgen![]()
Ik wacht al een uur![]()
Dat blauwe is beschermingsfoliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
We hebben de deuren van de keukenkastjes in precies dezelfde kleur blauw als ik het zo zie.
Het was wel de bedoeling om er ruimte tussen te hebben. Zo heb je maar aan een kant aflegruimte eigenlijk, maar komt wel goed denk ik..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:07 schreef Marsepein het volgende:
Had je het kastje rechts van de kookplaat niet in 2-en kunnen delen en dan links en rechts van de kookplaat wat aflegruimte hebben?
quote:Verder ziet het er netjes uit. En een nieuwe keuken, dat is zo'n heerlijk gevoel als je zelf -als de monteurs weg zijn- ff de pitten 1 voor 1 aanzet, de oven 20 keer open en dicht doet en elk kastje wel 10 keer aandachtig bekijkt.
Ja, daar zijn we dan ook erg blij mee!quote:Groepenkast is ook weer up-2-date. Keurig!
Ik snapte het ook niet meteen hoor, geeft niks popjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat blauwe veel mooier.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
We hebben de deuren van de keukenkastjes in precies dezelfde kleur blauw als ik het zo zie.
Oh verhip, da's afdekmateriaal ofzo.
Zoals het hier zit mag het volgens mij ook eigenlijk niet. Maar echt een probleem is het niet. De meterkasat blijft altijd toegankelijk, en als je draden trekt kun je er sowieso bij omdat je dan toch e.e.a. loshaalt in de meterkast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:55 schreef Gurb het volgende:
Hebben jullie overal flexpijp zitten, of alleen in de meterkast?
Heb zelf nl nogal eens die flexpijp vervloekt toen ik er later draden in wilde trekken
Door de flexpijp die je in de meterkasten ziet loopt geloof ik ook een kabel met daarin de draden, niet de losse draden. Zover ik weet mag dat gewoon.. Er ligt niet heel veel flexpijp eigenlijk, alleen naar de punten in het plafond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:46 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zoals het hier zit mag het volgens mij ook eigenlijk niet. Maar echt een probleem is het niet.
Waar zit de hoofdschakelaar danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef Noca het volgende:
Helemaal volgens de NEN
Meterkast is door een installatiebedrijf geleverd en daardoor wordt hij ook gekeurd.
Morgen, morgen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Joagertje het volgende:
En waar blijven de nieuwe foto's????![]()
Ben erg benieuwd hoever jullie zijn.
ga je dat vandaag ook zeggenquote:
Het is vandaag al morgen Noca! We want pics!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat zei ik toch vandaag?![]()
Zal zo even kijken
Dan geef je Noca maar een schop onder zijn hol..... Wij willen foto's zienquote:
Wat die Groningse jager zegt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:01 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dan geef je Noca maar een schop onder zijn hol..... Wij willen foto's zien![]()
Dat gele gaat nog weg!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef Myscoressayno het volgende:
Wijk Helpman? Is het niet eerder dé Laakkwartier?
Ow ik denk geel/groen ADO.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:59 schreef Myscoressayno het volgende:
Wat gele.
En pssst, tis niet de eerste post.
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef Myscoressayno het volgende:
Nou, je wijk lijkt een exacte kopie van Laakkwartier-Noord
ik denk dat niet iedereen dit accent verstaat Passiequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:21 schreef pascalheister het volgende:
waar die opening van de deur niet dichtgemetseld?
maak er maar waarom vanquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk dat niet iedereen dit accent verstaat Passie
NoClautjequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi!
We zijn druk aan het verhuizen, zijn aardig op weg en bekafFoto's zijn er wel, dus die krijgen jullie nog te zien, vandaag of morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |