Warmer als in donkerder? Andere houtsoort?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Nee, pascal
Een warmere met V-groef, Eilandje
Volgens Google is dit 'rustiek eiken'quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja, rustiek eiken meen ik (weet niet precies meer), is iets donkerder. Past ook beter bij de teak meubelen die er komen.
Gelukkig komt er voor de elektriciteit en de keuken iemandquote:
Toen we hier introkken heb ik ook wijselijk de electriciteit overgelaten aan een oom die electricien is. Daarnaast een hele handige vader die veel voor ons heeft gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig komt er voor de elektriciteit en de keuken iemand
Vloer leggen en verfen is geen probleem.
De heggeschaar ligt al klaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat nou oerwoudIk zie heel veel dingen die ik wel kan gebruiken in de tuin ja
Maar superdesuperrrrrrrr voor jullie
Ah kijk, clau doet het dus welquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Vind het ook wel wat hebben Bluezzie, maar meneer Noca noemt het steeds oerwoud.
Ligt eraan waar je ze insteekt Noca!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Wie weet krijg ik, of clau, nog eens groene vingers.
Bek toe hoels joequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:23 schreef Eilanden het volgende:
Ligt eraan waar je ze insteekt Noca!![]()
Even een geintje tussendoor!quote:
Dat ie aan het eind een bocht naar links heeft klopt trouwens wel hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Die frees is inderdaad lekker recht Noca
Daar had ik al rekening mee gehoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ie aan het eind een bocht naar links heeft klopt trouwens wel hoor
Er zat nog draad met canvas in....en dat zat allemaal op die 2 groepen. Draden dus allemaal vervangen, de nieuwe meterkast zit er inmiddels weer in en wordt morgen helemaal aangesloten. Keuken wordt morgen ook al een begin mee gemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mankeerde er aan de electrische installatie dan ?
Behalve de meterkast
Verder leuke woning !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |