ik hou niet van jantjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:24 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond komen er al foto's, ongeduldige Jantjes!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:22 schreef Lois het volgende:
Ik zie de foto's (geweldig trouwens!) en zie als eerste de vloeren![]()
Vervolgens lees ik "vloeren eruit slopen"![]()
Warmer als in donkerder? Andere houtsoort?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Nee, pascal
Een warmere met V-groef, Eilandje
Volgens Google is dit 'rustiek eiken'quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja, rustiek eiken meen ik (weet niet precies meer), is iets donkerder. Past ook beter bij de teak meubelen die er komen.
Gelukkig komt er voor de elektriciteit en de keuken iemandquote:
Toen we hier introkken heb ik ook wijselijk de electriciteit overgelaten aan een oom die electricien is. Daarnaast een hele handige vader die veel voor ons heeft gedaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig komt er voor de elektriciteit en de keuken iemand
Vloer leggen en verfen is geen probleem.
De heggeschaar ligt al klaar!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat nou oerwoudIk zie heel veel dingen die ik wel kan gebruiken in de tuin ja
Maar superdesuperrrrrrrr voor jullie
Ah kijk, clau doet het dus welquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Vind het ook wel wat hebben Bluezzie, maar meneer Noca noemt het steeds oerwoud.
Ligt eraan waar je ze insteekt Noca!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Wie weet krijg ik, of clau, nog eens groene vingers.
Bek toe hoels joequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:23 schreef Eilanden het volgende:
Ligt eraan waar je ze insteekt Noca!![]()
Even een geintje tussendoor!quote:
Dat ie aan het eind een bocht naar links heeft klopt trouwens wel hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Die frees is inderdaad lekker recht Noca
Daar had ik al rekening mee gehoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ie aan het eind een bocht naar links heeft klopt trouwens wel hoor
Er zat nog draad met canvas in....en dat zat allemaal op die 2 groepen. Draden dus allemaal vervangen, de nieuwe meterkast zit er inmiddels weer in en wordt morgen helemaal aangesloten. Keuken wordt morgen ook al een begin mee gemaakt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mankeerde er aan de electrische installatie dan ?
Behalve de meterkast
Verder leuke woning !
* Bjoro heeft ook een rustiek (frans) eiken vloerquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Ja, rustiek eiken meen ik (weet niet precies meer), is iets donkerder. Past ook beter bij de teak meubelen die er komen.
Staan nog op de camera en ik ga nu op bedquote:
Je wacht inmiddels al veeeeeeeele uren bedoel jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 06:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is morgen![]()
Ik wacht al een uur![]()
Dat blauwe is beschermingsfoliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
We hebben de deuren van de keukenkastjes in precies dezelfde kleur blauw als ik het zo zie.
Het was wel de bedoeling om er ruimte tussen te hebben. Zo heb je maar aan een kant aflegruimte eigenlijk, maar komt wel goed denk ik..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:07 schreef Marsepein het volgende:
Had je het kastje rechts van de kookplaat niet in 2-en kunnen delen en dan links en rechts van de kookplaat wat aflegruimte hebben?
quote:Verder ziet het er netjes uit. En een nieuwe keuken, dat is zo'n heerlijk gevoel als je zelf -als de monteurs weg zijn- ff de pitten 1 voor 1 aanzet, de oven 20 keer open en dicht doet en elk kastje wel 10 keer aandachtig bekijkt.
Ja, daar zijn we dan ook erg blij mee!quote:Groepenkast is ook weer up-2-date. Keurig!
Ik snapte het ook niet meteen hoor, geeft niks popjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Ik vind dat blauwe veel mooier.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
We hebben de deuren van de keukenkastjes in precies dezelfde kleur blauw als ik het zo zie.
Oh verhip, da's afdekmateriaal ofzo.
Zoals het hier zit mag het volgens mij ook eigenlijk niet. Maar echt een probleem is het niet. De meterkasat blijft altijd toegankelijk, en als je draden trekt kun je er sowieso bij omdat je dan toch e.e.a. loshaalt in de meterkast.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:55 schreef Gurb het volgende:
Hebben jullie overal flexpijp zitten, of alleen in de meterkast?
Heb zelf nl nogal eens die flexpijp vervloekt toen ik er later draden in wilde trekken
Door de flexpijp die je in de meterkasten ziet loopt geloof ik ook een kabel met daarin de draden, niet de losse draden. Zover ik weet mag dat gewoon.. Er ligt niet heel veel flexpijp eigenlijk, alleen naar de punten in het plafond.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:46 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Zoals het hier zit mag het volgens mij ook eigenlijk niet. Maar echt een probleem is het niet.
Waar zit de hoofdschakelaar danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef Noca het volgende:
Helemaal volgens de NEN
Meterkast is door een installatiebedrijf geleverd en daardoor wordt hij ook gekeurd.
Morgen, morgen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:23 schreef Joagertje het volgende:
En waar blijven de nieuwe foto's????![]()
Ben erg benieuwd hoever jullie zijn.
ga je dat vandaag ook zeggenquote:
Het is vandaag al morgen Noca! We want pics!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat zei ik toch vandaag?![]()
Zal zo even kijken
Dan geef je Noca maar een schop onder zijn hol..... Wij willen foto's zienquote:
Wat die Groningse jager zegt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:01 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dan geef je Noca maar een schop onder zijn hol..... Wij willen foto's zien![]()
Dat gele gaat nog weg!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef Myscoressayno het volgende:
Wijk Helpman? Is het niet eerder dé Laakkwartier?
Ow ik denk geel/groen ADO.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:59 schreef Myscoressayno het volgende:
Wat gele.
En pssst, tis niet de eerste post.
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef Myscoressayno het volgende:
Nou, je wijk lijkt een exacte kopie van Laakkwartier-Noord
ik denk dat niet iedereen dit accent verstaat Passiequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:21 schreef pascalheister het volgende:
waar die opening van de deur niet dichtgemetseld?
maak er maar waarom vanquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk dat niet iedereen dit accent verstaat Passie
NoClautjequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi!
We zijn druk aan het verhuizen, zijn aardig op weg en bekafFoto's zijn er wel, dus die krijgen jullie nog te zien, vandaag of morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |