quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:29 schreef Berkery het volgende:
Wat hebben Willem van Kooten, Sandra Reemer en Leoni Jansen met elkaar gemeen?
Foute vrijdag in volle glorie!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef Skanqua het volgende:
René de Haan?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Foute vrijdag in volle glorie!
wel met dubbel e!
Skanqua +1
Fransje Bauert? -lama-quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:49 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Om maar in de foute Nederlandse hoek te blijven:
Welke zanger is 13 mei in de IJssporthal in Tilburg headliner in een line-up met Koos Alberts - Henk Wijngaard - Gerard Joling - Jan Smit - Wolter Kroes - Marianne Weber - Linsey - Stef Ekkel - Henri Huisman?
Zijn d'r echt mensen die de Tilburgse Koerier lezenquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
En in de Tilburgse Koerier staat ook al weken een advertentie hiervan![]()
De laatste nieuwe heb ik op m'n werk moeten lezen. Ik zag eergisteren een krantenjochie zijn hele fietstas leeggooien in de oudpapierbak bij ons voorquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:10 schreef cafca het volgende:
Pvdt, of pvt, of tvp ofzo...
[..]
Zijn d'r echt mensen die de Tilburgse Koerier lezen
Neuh, die was maar in d'r eentje..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef Mark het volgende:
BB Queen?
Godsammenaaiequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sjakie Schram
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sjakie Schram
Ook zo'n band die ik alleen van de platenbeurs bakken kenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:40 schreef cafca het volgende:
Nasmak
Maar een keer iets van kopen...leuke band..ok voor jou, denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook zo'n band die ik alleen van de platenbeurs bakken ken
Vooral ook hun eerste album, toen ze nog Nasmaak heetten en Truus de Groot achter de mic hadden staan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar een keer iets van kopen...leuke band..ok voor jou, denk ik
Me too. En van de platen uiteraard.quote:Ik ken ze voornamelijk uit het clubcircuit (van vroeger..)
O nee, toen heetten ze al geen Nasmaak meerquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral ook hun eerste album, toen ze nog Nasmaak heetten en Truus de Groot achter de mic hadden staan...
Eindhovense band? 35007?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:47 schreef cafca het volgende:
Ook een soort van vervolgvraag:
[afbeelding]
Goed gelezenquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef cafca het volgende:
shit dat heb ik gelezen....Van Morrison?
Ozzyquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:37 schreef cafca het volgende:
"Speak of the Devil".....
van wie was dat album dan?
Nee, dat is een heel ander album. Speak of the Devil is een live album met enkel Black Sabbath covers, maar dat is niet van belang voor de albumtitel.quote:
Nee, maar op zich niet heel erg verkeerd gedachtquote:
't Is het enige Ozzy-album dat ik zo uit het blote hoofd weet te noemen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat is een heel ander album. Speak of the Devil is een live album met enkel Black Sabbath covers, maar dat is niet van belang voor de albumtitel.
Blizzard of Ozz, No More Tears?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:49 schreef GLO het volgende:
[..]
't Is het enige Ozzy-album dat ik zo uit het blote hoofd weet te noemen...![]()
![]()
Ja, achterafquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Blizzard of Ozz, No More Tears?
![]()
En nu weer radenquote:
Stop anders maar, want dit lijkt weer nergens opquote:
Hij heeft op de Engelse versie ook bepaald een ongezond kleurtje meegekregen...quote:
Opgezochtquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord...
Zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef GLO het volgende:
[..]
OpgezochtHoe in godsnaam?
BTW, heb je mijn opmerking in het jubeltopic gezien?
Vandaag bijna 4 uur aan de telefoon gezeten met die lui. Op zich werkt het nog niet, maar die laatste gozer had nog enig gevoel in zijn donder om ons een tijdelijk account te geven zodat we nu wel weer internet op kunnen. Maar op zich is het probleem nog niet opgelost!quote:
Ik snap er geen hol van. Na gut, kijk er morgen wel even naar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:59 schreef GLO het volgende:
Euh, ik zal met het aanklikken van dat "zo" maar ff wachten zeker hè?
Qua 6-6-6: volgens mij ontbreken alleen die twee. En er zit een hokje te veel bij 14 horiz.
Is goed. Heeft geen haastquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Na gut, kijk er morgen wel even naar.
Nou om eerlijk te zijn, ben ik er door de internetperikelen nog niet aan toegekomen om die te luisteren. Wel weet ik dat ie weer wat steviger is dan voorgaande, maar zodra ik m wel geluisterd heb, zal ik het je laten weten, oke?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:15 schreef ranja het volgende:
He Peaceman, ik zag dat je de nieuwe Pearl Jam hebt. Is die goed?
Ga je naar het concert in augustus? Zo ja, dan kopen! Zoiezo!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:17 schreef ranja het volgende:
Ok
Vraag me af of ik 'm nu moet hebben of pas over 2-3 jaar als-ie in de uitverkoopbak ligt
Toen ging het fout met zequote:Op vrijdag 28 april 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
Nu even aan t genieten van Talk Talk - Spirit of eden, briljante plaat toch!
heb geen idee.... Nederlands?quote:
Nee, staat in de kast maar die is niet echt versleten ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
Nu even aan t genieten van Talk Talk - Spirit of eden, briljante plaat toch!
idemquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:33 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, staat in de kast maar die is niet echt versleten ofzo
Nee, verkeerde afslagquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:37 schreef ranja het volgende:
Kraftwerk?
Ook jij raakt van de wegquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:39 schreef peaceman het volgende:
Yello?
quote:- HOE OMSCHRIJF JE JULLIE MUZIEK ZELF?
"Ik denk dat het een soort rockmuziek is met een pop-achtige benadering. We proberen 'catchy' muziek te maken in de rock en roll-richting. Tegelijkertijd proberen we iets moderns te ontwikkelen. Daarnaast hoop ik ook nog dat we een soort Noors geluid hebben. Ik heb overigens geen idee hoe dat zou moeten klinken."
Zijn ze niet wie ik wil dat ze zijn?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht en volgens mij zijn ze het niet
Ik kan 'm ook klein plaatsen, maar dan wordt 't er niet makkelijker op. Punt is dat ik maar 1 andere foto kan vinden, maar daarop zijn het er ineens vijf én zien ze er anders uit. Vergelijkingsmateriaal heb ik niet, want ik kan de cd's niet vindenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou ik sluit het niet uit
Maar wat een kutfoto dan..
D'oh. Beide foto's komen uit een betrouwbare context, dus tja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Ik voel een derde Mitch Mitchell aankomen
Ha, het origineel! Die kon de VPRO ook niet vinden zeker. Hoe kom jij er dan aan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoppa
[afbeelding]
nota bene 1 van mijn favo bands![]()
Idd. Rocky + Mercedes = Autopulverquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Ach natuurlijk: Autopulver!
Krijg nou de hik. Daar komt die vijfmansfoto ook vandaan. Heb alleen niet verder gekeken daar... So much for Googlequote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.soundslikeyou.no/archive/autopulver/photos.html
Ja, pesten jullie me maar. Stomme foto'squote:Op zaterdag 29 april 2006 00:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens de OP is allmusic net zo strafbaar als Google hoor, GLO
Ik zie weer 's niks. 51 items over bij het laden... Het is weer zo laatquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef bukgeit het volgende:
En de bekendste in de serie:
[afbeelding]
Of Kapotte Muziek, dat is iig een experimentele band en klopt ook met de hintquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:48 schreef bigshadow het volgende:
Weltrusten gok op kapot, fijne feestdag
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Of Kapotte Muziek, dat is iig een experimentele band en klopt ook met de hint
dat gebeurt mij ook regelmatig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zie weer 's niks. 51 items over bij het laden... Het is weer zo laat![]()
En wat doe jij er dan aan? Ik heb er alweer tig anti-ad- en spywareprogramma's overheen gegooid, maar het scheelt tot nu toe 1 item...quote:
Je bent bekend met het feit dat sommige spywareprogramma's zeer onbetrouwbaar zijn en juist alleen maar meer spyware op je computer planten?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:55 schreef GLO het volgende:
[..]
En wat doe jij er dan aan? Ik heb er alweer tig anti-ad- en spywareprogramma's overheen gegooid, maar het scheelt tot nu toe 1 item...
Nee...!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat sommige spywareprogramma's zeer onbetrouwbaar zijn en juist alleen maar meer spyware op je computer planten?
DD +1quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Emmylou Harris?
Kijk, daar kan wel eens een groot deel van het probleem liggen. Ad-Aware en Spybot zijn in ieder geval voor vrijwel 100% betrouwbaar, die gebruik is zelf ook regelmatig. Die CWS en SS kunnen best eens hele nare programma's zijn, die enkel voor meer Spyware op je PC zorgen. Vraag het anders even in DIG. Daar hebben ze altijd wel tips.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee...!![]()
Welke dan? En welke is wel goed (freeware)?
Ik gebruik nu Ad-Aware, Spybot, CW Shredder en SpySubtract. Heb ook een trialversie van Spyware Doctor, maar die gooi ik er weer af, want die scant alleen maar.
OK, zal ik doen, thanksquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kijk, daar kan wel eens een groot deel van het probleem liggen. Ad-Aware en Spybot zijn in ieder geval voor vrijwel 100% betrouwbaar, die gebruik is zelf ook regelmatig. Die CWS en SS kunnen best eens hele nare programma's zijn, die enkel voor meer Spyware op je PC zorgen. Vraag het anders even in DIG. Daar hebben ze altijd wel tips.
Yes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef GLO het volgende:
The West Coast Pop Art Experimental Band
Gewoon Hit Man Pro gebruiken, die stuurt een hele rits betrouwbare anti-spywarezooi aan en houd die automatisch up-to-date. Goed dingetjequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee...!![]()
Welke dan? En welke is wel goed (freeware)?
Ik gebruik nu Ad-Aware, Spybot, CW Shredder en SpySubtract. Heb ook een trialversie van Spyware Doctor, maar die gooi ik er weer af, want die scant alleen maar.
Dank, Sackquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon Hit Man Pro gebruiken, die stuurt een hele rits betrouwbare anti-spywarezooi aan en houd die automatisch up-to-date. Goed dingetje
http://www.hitmanpro.nl/
En onder het mom 'voorkomen is beter dan genezen' zou ik dan ook Opera of Firefox als standaardbrowser nemen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gewoon Hit Man Pro gebruiken, die stuurt een hele rits betrouwbare anti-spywarezooi aan en houd die automatisch up-to-date. Goed dingetje
http://www.hitmanpro.nl/
Ja hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
538 nog steeds?
Damn, daar had ik bij kunnen zijn...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:21 schreef GLO het volgende:
Kane, Krezip en Bløf op het Amsterdamse Museumplein
Jij had toch ook last van traag ladende pagina's, schreef je net? Wat doe jij daar dan aan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:28 schreef bartrid het volgende:
Mjah ik ben niet zo'n fan van hitman pro onder andere hierdoor:
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=87322 (en de andere threads)
Verder surf ik al jaren met IE, als administrator, kom op dodgy sites en mij is nog nooit wat overkomen
Mwaw, niet echt dingen waar de huis-tuin-en-keuken-amateur problemen mee zal hebben denk ik. Ik ben er nog steeds blij meequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:28 schreef bartrid het volgende:
Mjah ik ben niet zo'n fan van hitman pro onder andere hierdoor:
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=87322 (en de andere threads)
Ik heb ook nooit problemen met IEquote:Verder surf ik al jaren met IE, als administrator, kom op dodgy sites en mij is nog nooit wat overkomen
Dat dusquote:Verder met MUZ
Bij mij is de truuk om dan of de router te resetten of m'n Wanadoo (quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Jij had toch ook last van traag ladende pagina's, schreef je net? Wat doe jij daar dan aan?
Oeps, hij was al geraden, had ik even overheen gelezenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Backstreet Boys
Wie isquote:Along with Jay-Z and Kareem "Biggs" Burke,formed Roc-a-Fella Records and transformed it into a lucrative venture on the strength of Jay-Z's albums and also via some excellent distribution deals with Priority and, later, Def Jam.
Bij mij ligt het aan m'n wireless kaart en een beetje brakke router waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Jij had toch ook last van traag ladende pagina's, schreef je net? Wat doe jij daar dan aan?
SLAYER.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En welke band vormen Tom, Jeff, Dave en Kerry?
Bartrid+1quote:
router restten... hm, het duizelt deze digibeet ook al zonder die raadselachtige tipquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij mij is de truuk om dan of de router te resetten of m'n Wanadoo ()-modem van de stroom af te halen voor een paar seconden.
Als je niet weet wat een router is dan heb je er waarschijnlijk ook geen eentje. Dan moet je gewoon even je modem uit het stopcontact halen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:40 schreef GLO het volgende:
[..]
router restten... hm, het duizelt deze digibeet ook al zonder die raadselachtige tip
tsja, modje zelfsquote:
Nee, die router heb ik wel. Zou alleen niet weten hoe ik 'm moet restten. Wil je me anders ff mailen? Op tikkietee@yahoo.com, dan check ik m'n mail strakjes op m'n gemak. Thanx.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een router is dan heb je er waarschijnlijk ook geen eentje. Dan moet je gewoon even je modem uit het stopcontact halen waarschijnlijk.
Met dubbel A, maar inderdaad. Het guitige broertje van Nick.quote:
Uhm, tja router reseten is ook eigenlijk gewoon de stroom er vanaf halen. Maar je hebt dan kans dat je je instellingen kwijt bent en hem helemaal opnieuw moet instellen en ik gok dat je geen idee hebt hoe dat moet? En daar kan ik je niet per mail mee helpen, want dat is bij elke router anders. Misschien kun je beter hulp vragen aan een echte nerd zoals Bartrid ofzo, misschien weten die daar meer van???quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, die router heb ik wel. Zou alleen niet weten hoe ik 'm moet restten. Wil je me anders ff mailen? Op tikkietee@yahoo.com, dan check ik m'n mail strakjes op m'n gemak. Thanx.
Daisy+1quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Blink 182?
Ghostface voor intimi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:56 schreef bigshadow het volgende:
Ghostface killah?
Gambol +1quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:03 schreef Gambolputty het volgende:
The Smiths - The queen is dead
De Zingende Pilootquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:37 schreef bukgeit het volgende:
Bruce Dickinson
Ze stonden laatst op het gerevitaliseerde TegenTonen Festival.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:55 schreef bukgeit het volgende:
Twee duistere mannen op Koninginnedag.
[afbeelding]
Wie zijn het?
Hoe raad je het zoquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, tja router reseten is ook eigenlijk gewoon de stroom er vanaf halen. Maar je hebt dan kans dat je je instellingen kwijt bent en hem helemaal opnieuw moet instellen en ik gok dat je geen idee hebt hoe dat moet?
OKquote:En daar kan ik je niet per mail mee helpen, want dat is bij elke router anders. Misschien kun je beter hulp vragen aan een echte nerd zoals Bartrid ofzo, misschien weten die daar meer van???
Aereogramme?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:37 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
Nog meer baarden. Wie zijn dit?![]()
quote:With 2000's Perdition City the transformation was complete, as not only were any remnants of their black metal past erased, there's really no trace of any metal of any kind.now delves into all sorts of trip-hop, electronica, and ambient experimentalism, much of which is interesting in itself, but simply no longer relevant to a metal forum.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dat moet Ulver zijn
quote:Each song is crammed with a dozen twists and turns through a dozen-and-a-half different genres. [track] is cartoony, evil Bond theme-like jazz-swing; [track] turns surf-rock into a beach-blanket bad-acid-trip; [track] is, uh... klezmer-polka-metal or something; and [track] is pumped-up doo-wop with a creepy carnival-organ break.
Jij durftquote:
Ik vroeg wat hij niet was, maar 't is al laat, dus vooruit: en die typo zie ik ook door de vingersquote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef peaceman het volgende:
not your dady ...
Daar ga ik mét jullie vanuit!quote:Op zondag 30 april 2006 00:32 schreef peaceman het volgende:
namens diaan bedankt GLO.... april is een rotmaand voor ons, maar het wordt beter, we count on it!
Aaargh, laat m'n dochter het niet horenquote:Op zondag 30 april 2006 00:39 schreef peaceman het volgende:
geen oma's aan de top van k3?
Lievquote:Niettemin GLO +1
Uit luiheid ja!
quote:Op zondag 30 april 2006 01:20 schreef ranja het volgende:
Glo je hebt best veel favoriete albumcovers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |