Idd. Rocky + Mercedes = Autopulverquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Ach natuurlijk: Autopulver!
Krijg nou de hik. Daar komt die vijfmansfoto ook vandaan. Heb alleen niet verder gekeken daar... So much for Googlequote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.soundslikeyou.no/archive/autopulver/photos.html
Ja, pesten jullie me maar. Stomme foto'squote:Op zaterdag 29 april 2006 00:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens de OP is allmusic net zo strafbaar als Google hoor, GLO
Ik zie weer 's niks. 51 items over bij het laden... Het is weer zo laatquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef bukgeit het volgende:
En de bekendste in de serie:
[afbeelding]
Of Kapotte Muziek, dat is iig een experimentele band en klopt ook met de hintquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:48 schreef bigshadow het volgende:
Weltrusten gok op kapot, fijne feestdag
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Of Kapotte Muziek, dat is iig een experimentele band en klopt ook met de hint
dat gebeurt mij ook regelmatig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zie weer 's niks. 51 items over bij het laden... Het is weer zo laat![]()
En wat doe jij er dan aan? Ik heb er alweer tig anti-ad- en spywareprogramma's overheen gegooid, maar het scheelt tot nu toe 1 item...quote:
Je bent bekend met het feit dat sommige spywareprogramma's zeer onbetrouwbaar zijn en juist alleen maar meer spyware op je computer planten?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:55 schreef GLO het volgende:
[..]
En wat doe jij er dan aan? Ik heb er alweer tig anti-ad- en spywareprogramma's overheen gegooid, maar het scheelt tot nu toe 1 item...
Nee...!quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:57 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat sommige spywareprogramma's zeer onbetrouwbaar zijn en juist alleen maar meer spyware op je computer planten?
DD +1quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Emmylou Harris?
Kijk, daar kan wel eens een groot deel van het probleem liggen. Ad-Aware en Spybot zijn in ieder geval voor vrijwel 100% betrouwbaar, die gebruik is zelf ook regelmatig. Die CWS en SS kunnen best eens hele nare programma's zijn, die enkel voor meer Spyware op je PC zorgen. Vraag het anders even in DIG. Daar hebben ze altijd wel tips.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee...!![]()
Welke dan? En welke is wel goed (freeware)?
Ik gebruik nu Ad-Aware, Spybot, CW Shredder en SpySubtract. Heb ook een trialversie van Spyware Doctor, maar die gooi ik er weer af, want die scant alleen maar.
OK, zal ik doen, thanksquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:03 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kijk, daar kan wel eens een groot deel van het probleem liggen. Ad-Aware en Spybot zijn in ieder geval voor vrijwel 100% betrouwbaar, die gebruik is zelf ook regelmatig. Die CWS en SS kunnen best eens hele nare programma's zijn, die enkel voor meer Spyware op je PC zorgen. Vraag het anders even in DIG. Daar hebben ze altijd wel tips.
Yes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef GLO het volgende:
The West Coast Pop Art Experimental Band
Gewoon Hit Man Pro gebruiken, die stuurt een hele rits betrouwbare anti-spywarezooi aan en houd die automatisch up-to-date. Goed dingetjequote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee...!![]()
Welke dan? En welke is wel goed (freeware)?
Ik gebruik nu Ad-Aware, Spybot, CW Shredder en SpySubtract. Heb ook een trialversie van Spyware Doctor, maar die gooi ik er weer af, want die scant alleen maar.
Dank, Sackquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon Hit Man Pro gebruiken, die stuurt een hele rits betrouwbare anti-spywarezooi aan en houd die automatisch up-to-date. Goed dingetje
http://www.hitmanpro.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |