Oeps, hij was al geraden, had ik even overheen gelezenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Backstreet Boys
Wie isquote:Along with Jay-Z and Kareem "Biggs" Burke,formed Roc-a-Fella Records and transformed it into a lucrative venture on the strength of Jay-Z's albums and also via some excellent distribution deals with Priority and, later, Def Jam.
Bij mij ligt het aan m'n wireless kaart en een beetje brakke router waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Jij had toch ook last van traag ladende pagina's, schreef je net? Wat doe jij daar dan aan?
SLAYER.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En welke band vormen Tom, Jeff, Dave en Kerry?
Bartrid+1quote:
router restten... hm, het duizelt deze digibeet ook al zonder die raadselachtige tipquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij mij is de truuk om dan of de router te resetten of m'n Wanadoo ()-modem van de stroom af te halen voor een paar seconden.
Als je niet weet wat een router is dan heb je er waarschijnlijk ook geen eentje. Dan moet je gewoon even je modem uit het stopcontact halen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:40 schreef GLO het volgende:
[..]
router restten... hm, het duizelt deze digibeet ook al zonder die raadselachtige tip
tsja, modje zelfsquote:
Nee, die router heb ik wel. Zou alleen niet weten hoe ik 'm moet restten. Wil je me anders ff mailen? Op tikkietee@yahoo.com, dan check ik m'n mail strakjes op m'n gemak. Thanx.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een router is dan heb je er waarschijnlijk ook geen eentje. Dan moet je gewoon even je modem uit het stopcontact halen waarschijnlijk.
Met dubbel A, maar inderdaad. Het guitige broertje van Nick.quote:
Uhm, tja router reseten is ook eigenlijk gewoon de stroom er vanaf halen. Maar je hebt dan kans dat je je instellingen kwijt bent en hem helemaal opnieuw moet instellen en ik gok dat je geen idee hebt hoe dat moet? En daar kan ik je niet per mail mee helpen, want dat is bij elke router anders. Misschien kun je beter hulp vragen aan een echte nerd zoals Bartrid ofzo, misschien weten die daar meer van???quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, die router heb ik wel. Zou alleen niet weten hoe ik 'm moet restten. Wil je me anders ff mailen? Op tikkietee@yahoo.com, dan check ik m'n mail strakjes op m'n gemak. Thanx.
Daisy+1quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Blink 182?
Ghostface voor intimi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:56 schreef bigshadow het volgende:
Ghostface killah?
Gambol +1quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:03 schreef Gambolputty het volgende:
The Smiths - The queen is dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |