Neuh, die was maar in d'r eentje..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef Mark het volgende:
BB Queen?
Godsammenaaiequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sjakie Schram
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sjakie Schram
Ook zo'n band die ik alleen van de platenbeurs bakken kenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:40 schreef cafca het volgende:
Nasmak
Maar een keer iets van kopen...leuke band..ok voor jou, denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook zo'n band die ik alleen van de platenbeurs bakken ken
Vooral ook hun eerste album, toen ze nog Nasmaak heetten en Truus de Groot achter de mic hadden staan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar een keer iets van kopen...leuke band..ok voor jou, denk ik
Me too. En van de platen uiteraard.quote:Ik ken ze voornamelijk uit het clubcircuit (van vroeger..)
O nee, toen heetten ze al geen Nasmaak meerquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef GLO het volgende:
[..]
Vooral ook hun eerste album, toen ze nog Nasmaak heetten en Truus de Groot achter de mic hadden staan...
Eindhovense band? 35007?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:47 schreef cafca het volgende:
Ook een soort van vervolgvraag:
[afbeelding]
Goed gelezenquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef cafca het volgende:
shit dat heb ik gelezen....Van Morrison?
Ozzyquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:37 schreef cafca het volgende:
"Speak of the Devil".....
van wie was dat album dan?
Nee, dat is een heel ander album. Speak of the Devil is een live album met enkel Black Sabbath covers, maar dat is niet van belang voor de albumtitel.quote:
Nee, maar op zich niet heel erg verkeerd gedachtquote:
't Is het enige Ozzy-album dat ik zo uit het blote hoofd weet te noemen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat is een heel ander album. Speak of the Devil is een live album met enkel Black Sabbath covers, maar dat is niet van belang voor de albumtitel.
Blizzard of Ozz, No More Tears?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:49 schreef GLO het volgende:
[..]
't Is het enige Ozzy-album dat ik zo uit het blote hoofd weet te noemen...![]()
![]()
Ja, achterafquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Blizzard of Ozz, No More Tears?
![]()
En nu weer radenquote:
Stop anders maar, want dit lijkt weer nergens opquote:
Hij heeft op de Engelse versie ook bepaald een ongezond kleurtje meegekregen...quote:
Opgezochtquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord...
Zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef GLO het volgende:
[..]
OpgezochtHoe in godsnaam?
BTW, heb je mijn opmerking in het jubeltopic gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |