Vandaag bijna 4 uur aan de telefoon gezeten met die lui. Op zich werkt het nog niet, maar die laatste gozer had nog enig gevoel in zijn donder om ons een tijdelijk account te geven zodat we nu wel weer internet op kunnen. Maar op zich is het probleem nog niet opgelost!quote:
Ik snap er geen hol van. Na gut, kijk er morgen wel even naar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:59 schreef GLO het volgende:
Euh, ik zal met het aanklikken van dat "zo" maar ff wachten zeker hè?
Qua 6-6-6: volgens mij ontbreken alleen die twee. En er zit een hokje te veel bij 14 horiz.
Is goed. Heeft geen haastquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Na gut, kijk er morgen wel even naar.
Nou om eerlijk te zijn, ben ik er door de internetperikelen nog niet aan toegekomen om die te luisteren. Wel weet ik dat ie weer wat steviger is dan voorgaande, maar zodra ik m wel geluisterd heb, zal ik het je laten weten, oke?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:15 schreef ranja het volgende:
He Peaceman, ik zag dat je de nieuwe Pearl Jam hebt. Is die goed?
Ga je naar het concert in augustus? Zo ja, dan kopen! Zoiezo!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:17 schreef ranja het volgende:
Ok
Vraag me af of ik 'm nu moet hebben of pas over 2-3 jaar als-ie in de uitverkoopbak ligt
Toen ging het fout met zequote:Op vrijdag 28 april 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
Nu even aan t genieten van Talk Talk - Spirit of eden, briljante plaat toch!
heb geen idee.... Nederlands?quote:
Nee, staat in de kast maar die is niet echt versleten ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
Nu even aan t genieten van Talk Talk - Spirit of eden, briljante plaat toch!
idemquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:33 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nee, staat in de kast maar die is niet echt versleten ofzo
Nee, verkeerde afslagquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:37 schreef ranja het volgende:
Kraftwerk?
Ook jij raakt van de wegquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:39 schreef peaceman het volgende:
Yello?
quote:- HOE OMSCHRIJF JE JULLIE MUZIEK ZELF?
"Ik denk dat het een soort rockmuziek is met een pop-achtige benadering. We proberen 'catchy' muziek te maken in de rock en roll-richting. Tegelijkertijd proberen we iets moderns te ontwikkelen. Daarnaast hoop ik ook nog dat we een soort Noors geluid hebben. Ik heb overigens geen idee hoe dat zou moeten klinken."
Zijn ze niet wie ik wil dat ze zijn?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Opgezocht en volgens mij zijn ze het niet
Ik kan 'm ook klein plaatsen, maar dan wordt 't er niet makkelijker op. Punt is dat ik maar 1 andere foto kan vinden, maar daarop zijn het er ineens vijf én zien ze er anders uit. Vergelijkingsmateriaal heb ik niet, want ik kan de cd's niet vindenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou ik sluit het niet uit
Maar wat een kutfoto dan..
D'oh. Beide foto's komen uit een betrouwbare context, dus tja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Ik voel een derde Mitch Mitchell aankomen
Ha, het origineel! Die kon de VPRO ook niet vinden zeker. Hoe kom jij er dan aan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoppa
[afbeelding]
nota bene 1 van mijn favo bands![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |