Stop anders maar, want dit lijkt weer nergens opquote:
Hij heeft op de Engelse versie ook bepaald een ongezond kleurtje meegekregen...quote:
Opgezochtquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord...
Zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef GLO het volgende:
[..]
OpgezochtHoe in godsnaam?
BTW, heb je mijn opmerking in het jubeltopic gezien?
Vandaag bijna 4 uur aan de telefoon gezeten met die lui. Op zich werkt het nog niet, maar die laatste gozer had nog enig gevoel in zijn donder om ons een tijdelijk account te geven zodat we nu wel weer internet op kunnen. Maar op zich is het probleem nog niet opgelost!quote:
Ik snap er geen hol van. Na gut, kijk er morgen wel even naar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:59 schreef GLO het volgende:
Euh, ik zal met het aanklikken van dat "zo" maar ff wachten zeker hè?
Qua 6-6-6: volgens mij ontbreken alleen die twee. En er zit een hokje te veel bij 14 horiz.
Is goed. Heeft geen haastquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van. Na gut, kijk er morgen wel even naar.
Nou om eerlijk te zijn, ben ik er door de internetperikelen nog niet aan toegekomen om die te luisteren. Wel weet ik dat ie weer wat steviger is dan voorgaande, maar zodra ik m wel geluisterd heb, zal ik het je laten weten, oke?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:15 schreef ranja het volgende:
He Peaceman, ik zag dat je de nieuwe Pearl Jam hebt. Is die goed?
Ga je naar het concert in augustus? Zo ja, dan kopen! Zoiezo!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:17 schreef ranja het volgende:
Ok
Vraag me af of ik 'm nu moet hebben of pas over 2-3 jaar als-ie in de uitverkoopbak ligt
Toen ging het fout met zequote:Op vrijdag 28 april 2006 23:18 schreef peaceman het volgende:
Nu even aan t genieten van Talk Talk - Spirit of eden, briljante plaat toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |