Je zou er iemand heel blij mee maken , het is voor een dame die buiten haar schuld plotseling alleenstaand is geworden , mn zus en ik kopen een nieuwe fiets voor haar verjaardag en het mooiste is als er ook ook een kinderzitje op kan komen .quote:Op donderdag 27 april 2006 22:20 schreef livelink het volgende:
En dan gooi ik hem dus zo maar dicht, hier dus weer verder.
Mijn laatste post als reactie op Ymme
"[k heb misschien nog wel een Bobike voorzitje voor je. Ik moet het alleen nog wel even overleggen met mijn vriend en die ligt al in bed. Ik kom er nog op terug, morgen of dit weekend
Ik werk in Utrecht, dus dat is in ieder geval wel in de juiste omgeving."
Geen probleem , zoek ik nog verder , bedankt iigquote:Op zondag 30 april 2006 10:08 schreef livelink het volgende:
Ymke, ik heb nog overlegd over het voorstoeltje, maar toen we er eens echt over nadachten kwamen we erachter dat ons zoontje opgeteld bij ons beiden nog best wel vaak in het stoeltje zit. Dus helaas, het is nog iets te vroeg om hem al af te staan. Sorry.
Ik wil beiden boeken wel overnemenquote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef Icaä het volgende:
Ik bied aan: de boeken Veilig bevallen en Wat kun je verwachten als je in verwachting bent.
¤ 5 per stuk. Uiteraard in zeer goede staat, anders zou ik ze niet durven verkopen.
[afbeelding]
Ik heb nog een wiegje in de aanbieding...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:34 schreef vamperotica het volgende:
Heeft er misschien nog iemand een ledikantje of wiegje in de aanbieding?
linkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef Icaä het volgende:
Ik verkoop een groot pakket zomerkleding voor jongens, maat 68. 38 stuks, van romper tot jackje (2x zelfs). 25 euro. Advertentie staat ook op marktplaats, zal proberen om te linken.
knip
Zo?
Jammer, verwacht dat hij in de zomer 74 aan kan, dus in 68 koop ik niet veel meer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef Icaä het volgende:
Ik verkoop een groot pakket zomerkleding voor jongens, maat 68. 38 stuks, van romper tot jackje (2x zelfs). 25 euro. Advertentie staat ook op marktplaats, zal proberen om te linken.
Ik heb straks wel een enorm pakket maat 74, alleen dat is weer herfst/winter.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:11 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Jammer, verwacht dat hij in de zomer 74 aan kan, dus in 68 koop ik niet veel meer.
ik heb er net een paar gevonden en die mag je wel hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef Janena het volgende:
Ik ben pas begonnen met het sparen van geboortekaartjes, zijn er nog mensen die ze hebben liggen en er niks mee doen?
Je zou me er erg blij mee maken.
Groetjes Janena
We houden het hier in de gaten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ik heb straks wel een enorm pakket maat 74, alleen dat is weer herfst/winter.
En straks trouwens ook weer maat 80, winter. Maar die moet ik eerst nog sorteren (op maat dan, voor de rest gaat per maat de hele reutemeteut er in één pakket uit, weg is weg, opgeruimd staat netjes...).
Ik hou je wel op de hoogte hier
Ik heb je gemaild hoor :0.quote:Op maandag 15 mei 2006 07:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er net een paar gevonden en die mag je wel hebben.
mail maar.
Ik wil de pyama maat 80 wel (die met korte broek), het tuinbroekje met de bruine kniestukken en het hema shirt met korte mouwen (allemaal maat 80).quote:Op maandag 15 mei 2006 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog liggen :
Heb je daar misschien een fotootje van. Met glijbaan lijkt me wel wat voor mijn kleine moppie... Maar kan niet effe naar de Leen om te kijken .... Maar in ieder geval een goeie tip !quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:50 schreef Psyche het volgende:
Je kunt even bij Leen Bakker kijken..
Wij hebben daar vorige week een speelhuis/klimtoestel met glijbaan gekocht voor 59,95.
Ok, alsnog niet goedkoop, maar gelukkig had mevrouw ook centjes gehad voor haar verjaardag.
Das ook een mooi .... das een hele goeie optie. Bedankt voor de tip !quote:Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef Hork het volgende:
Heb vrijdag een speelhuisje bij Kwantum gekocht. Ziet er kwalitatief goed uit, voor 75 euro
[afbeelding]
Product Informatie Totaal gewicht: 15.200 kilo
eenvoudige montage
afm. 99x118x117cm
volledig kunststof
Deze paste goed, maar de rits is helemaal kapot. In de stad zijn ze nergens te vinden helaas.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:58 schreef bixister het volgende:
die van mij zijn naar ons nieuwe neefje gegaan. maar kim kan inmiddels toch wel in een iets grotere?
wibra, bentex, henk ten hoor, prenatal, hema, V&Dquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:12 schreef Githa het volgende:
zeemanen daar zijn ze nog lekker goedkoop ook.
en een slaapzak maat 80 bestaat.
De hals en armgaten zijn idd veel te wijd. Ze kan er zo in wegkruipen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef bixister het volgende:
het gaat er vooral om dat de hals- en armsgaten niet te wijd zijn, de lengte maakt niet zo heel veel uit (pas als ze ermee willen gaan staan kan te lang wat lastig zijn). maar ze is al ruim 6 maanden zie ik, ik zou dan echt geen maatje 70 meer kopen.
een nieuwe rits zou ook nog kunnen. is stukken goedkoper en niet zo moeilijk on in te zetten hoor. let er alleen op dat je een rits koopt die helemaal splitsbaar is, dus niet onderaan vast blijft zitten zoals in een broek.
Voor achterop? Ik heb nog een Bobike liggen, alleen zonder de klemmen want die heb ik nog nodig voor de Junior die ik net gekocht heb. Waarbij ik me net bedenk dat er bij Frank nog een set klemmen over is trouwensquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:30 schreef moussy het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar fietsstoeltjes, wie o wie....
En net die zomerslaapzak niet leverbaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef pluisje het volgende:
http://www.hema.nl/site/H(...)kleding/default.aspx
Bij de Hema staan er een aantal op de site.
Graag. Zou mooi zijn als het lukt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:48 schreef bixister het volgende:
is er niet een 'fournituren'zaakje bij jullie in de buurt? die verkopen ritsen in allerlei maten. kwestie van oude rits eruit tornen en nieuwe erin naaien. ik zal vanavond anders nog eens kijken of ik niet maat 80 nog heb liggen. maar dan kan ik het pas op z'n vroegst morgen aan jullie toesturen, weet niet of dat zin heeft.
wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor achterop? Ik heb nog een Bobike liggen, alleen zonder de klemmen want die heb ik nog nodig voor de Junior die ik net gekocht heb. Waarbij ik me net bedenk dat er bij Frank nog een set klemmen over is trouwens
Ik heb vandaag toevallig een zomerslaapzak bij het kruidvat gekocht voor 7,99 (ze hadden allerlei maten)quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef sjak het volgende:
Bij prenatal waren de zomerslaapzakjes ook goed betaalbaar!
Mail me anders maar als je er uit bent, ik heb idd MP weggeklikt ivm de prijzen, dat is gewoon niet leuk meer daarquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, geen idee eigenlijk, zal eens kijken wat die dingen zo'n beetje doen![]()
Edit: men schijnt er rijk van te willen worden op marktplaats![]()
20 euro of zo? Moet ik even aan Frank vragen of ie inderdaad de beugels heeft.
Dan wil ik een deksel op die mand! Én geluidsdichte wandjesquote:
Het niet op voorraad hebben geld op de site alleen als je het dar wilt bestellen. Bij onze hema hingen er genoeg in de diverse maten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:12 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
En net die zomerslaapzak niet leverbaar.
Maar goed, misschien hebben ze nu wel weer wat op voorraad in de stad. Je weet maar nooit.
Bij de onze niet, vandaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Het niet op voorraad hebben geld op de site alleen als je het dar wilt bestellen. Bij onze hema hingen er genoeg in de diverse maten.
heb de kast goed doorzocht maar helaas, de enige slaapzakjes die ik in maat 80 heb zijn winterslaapzakjes. sorry!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef Djeez het volgende:
Bixister nog wat gevonden?
Even bellen wanneer ze nieuwe verwachten , waarschijnlijk is dat op woensdag of donderdag dat de nieuwe spullen bij de Hema binnen komen.quote:
Da's volgens mij nou juist niet handig, als Bar net gemaild heeft naar die mensen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Loena-tik- het volgende:
Hyperdepiep is, gevonden heeft!!!
Heb al geboden!!!
Pluisje heeft één gepost van iemand in Lisse en ik één uit Nijmegen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is dezelfe
ik heb in de mail uitgelegd waarom deze beer zoveel voor ons betekend nu mar hopen dat we snel iets horen
Oh idd, was aan het zoeken venster stond nog open, gereageerd....en...sorry Barquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's volgens mij nou juist niet handig, als Bar net gemaild heeft naar die mensen...
Verrek nu je het zegt..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:08 schreef bixister het volgende:
die beer waar noli. naar linkt is wel een kleinere versie.
Trek je je bod gewoon weer inquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:08 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh idd, was aan het zoeken venster stond nog open, gereageerd....en...sorry Bar
Super! Dankjewelquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:31 schreef Belana het volgende:
Icicle, ik heb even mijn schoonzusje gewezen op je advertentie, toevallig hadden we het er vanmiddag over dat ze nog een kolf moest hebben. Dus wie weet.
Heb nog niet bevestigd geloof ikquote:
't Is alleen zonde als mensen tegen elkaar op gaan biedenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
maakt niet uit het gaat om deze beer die nu ook bij Thijs is maar als aandeken wil ik hem ook graag thuis willen hebben
Heel graag!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:19 schreef m@x het volgende:
Djeez, ik heb nog 2 zomerslaapzakjes liggen. Ze zijn niet nieuw meer en ik heb ze ook weer van iemand anders gekregen. Kai past ze allang niet meer (de maat weet ik niet precies) maar als je ze wil mag je ze hebben.
Ik heb een mail gestuurd naar het emailadres in je profielquote:
En mail terug.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:29 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd naar het emailadres in je profiel
he verdorie, ik heb er een gevonden maar ik krijg de pagina niet gequote.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef senesta het volgende:
Hallo,
Ik weet niet of dit ook hier mag maar ik zoek voor mijn zoontje de griezelkookboeken van roald dahl, mochten jullie hem ergens tegenkomen dan houd ik me aanbevolen.
Er zijn meerdere delen en ieder deel is goed.
Hartstikke bedankt, ik heb hem besteld!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he verdorie, ik heb er een gevonden maar ik krijg de pagina niet gequote.
proberen we het zo:
http://www.tweedehands-boeken.nl/
dan de zoekdienst aanklikken en de titel en isbn nr invullen (isbn 90-261-0762-5 )
als het goed is heb je m te pakken.
succes
kleine moeite, ik hou van zoekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, ik heb hem besteld!!![]()
Ik kon hem echt nergens meer bestellen.
Nogmaals hartstikke bedankt.
Phil, is de hoogslaper er nog? Een vriendin van mij heeft namelijk intresse, maar ze krijgt zich A. niet geregistreerd hier op Fok! en B. ze krijgt haar mail terug als ze jouw mailt op het adres in je profiel. Misschien dat jij haar anders kan mailen? Haar mailadres is info(apestaartje)geboorteshop.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 23:38 schreef phileine het volgende:
Ik heb een Ikea hoogslaper in de aanbieding. (even niet op de troep letten, we zitten midden in de verhuizing)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit bij Ikea niet meer in het assortiment als ik het zo zie, maar qua specs is hij ongeveer gelijk aan deze alleen dan (te beoordelen op de foto) is die van ons wel van iets betere kwaliteit. Het voordeel van dit ding is dat hij vrij hoog is, dus je kunt er echt een bureautje of een bankje onder zetten.
gratis af te halen in Amsterdam
Ja, of kom even langsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:29 schreef Jelief het volgende:
Rewimo wij willen hem wel hebben! De rest afhandelen via mail of msn?
vanaaf iig niet, Emma heeft over de dag anderhalf uur geslapenen ligt er net inquote:
Metquote:Op maandag 19 juni 2006 17:27 schreef Xanthe het volgende:
Met of zonder kruipspijlen mrsj?
Ach, een brusje voor Kai zit er niet in. Ik heb hem dus niet meer nodigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Ladybos het volgende:
M@x je kunt nieuwe bekleding kopen voor de maxicosi geloof ik.
Hee Icicle, heb je 'm nog? Zo ja, wat wil je er voor hebben. Ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:16 schreef lcicle het volgende:
Ik wil graag mijn borstkolf van Medela verkopen. Misschien kan ik er iemand blij mee maken? Het is een set die ik moest aanschaffen om de elektrische gehuurde Symphony van Medela te kunnen gebruiken voor 4 dagen omdat ik moest bijvoeden... Hier heb ik een handpomp bij gekocht zodat het ook te gebruiken is zonder elektrische pomp.
Mijn ouders hebben er belang bij. Ze hebben alleen een badje. Die moeten ze nu op de grond zetten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef Xanthe het volgende:
Iemand nog belang bij een badstandaard? Ik heb m bij Isis maar 1 keer gebruikt omdat het voor mij makkelijker is om het badje op het aanrecht te zetten.
Moeten we ff kijken hoe we die bij jou krijgen. Was voorlopig nog niet van plan om naar Emmen te gaan omdat mijn vriendin een nieuwe baan heeft en daar de komende maanden zeer druk mee is , daarna heeft ze weer wat meer tijd. Weet niet of er iemand is die vanuit de lijn Winschoten - Groningen wel eens jou kant op komt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er belang bij. Ze hebben alleen een badje. Die moeten ze nu op de grond zetten.
Ik woon in Assen. Mail anders maar. Mail staat in profiel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:35 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Moeten we ff kijken hoe we die bij jou krijgen. Was voorlopig nog niet van plan om naar Emmen te gaan omdat mijn vriendin een nieuwe baan heeft en daar de komende maanden zeer druk mee is , daarna heeft ze weer wat meer tijd. Weet niet of er iemand is die vanuit de lijn Winschoten - Groningen wel eens jou kant op komt?
Als pakket word hij denk ik te groot (en daardoor ook te duur) om te versturen.
Stom hoe kom ik dan bij Emmenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik woon in Assen. Mail anders maar. Mail staat in profiel.
Ik heb 'm nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:48 schreef sjak het volgende:
[..]
Hee Icicle, heb je 'm nog? Zo ja, wat wil je er voor hebben. Ik heb wel interesse!
als die open is mag je die niet langer als 30 dagen bewaren weg gooien dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Iemand interesse in een bus Nutrilon Omneo 2? 1x gebruikt. Anders gooi ik het weg.
Hij is net 2 dagen open. Maar ik wil hem wel weggooien hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als die open is mag je die niet langer als 30 dagen bewaren weg gooien dus
Of doe eens gek en geef het aan het vogelasielquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:52 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hij is net 2 dagen open. Maar ik wil hem wel weggooien hoor.
Omdat Kim er niet tegen kan. Het is gelukkig een proefblik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:07 schreef _evenstar_ het volgende:
oh moussy wist ik niet..
Waarom doe je hem dan weg ingrid?
Vogelasiel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Of doe eens gek en geef het aan het vogelasieldie hier is er altijd erg blij mee-
quote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef Icaä het volgende:
Ik bied aan: de boeken Veilig bevallen en Wat kun je verwachten als je in verwachting bent.
¤ 5 per stuk. Uiteraard in zeer goede staat, anders zou ik ze niet durven verkopen.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:11 schreef Icaä het volgende:
De boeken zijn verkocht.
We hebben al wat leuke dingen gezien voor Kim. Voor verdere vragen, mogen wij je dan mailen ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Igraine het volgende:
Ik ben heeeeel voorzichtig begonnen met het uitmesten van de (uitpuilende) kast van de kleine meid.
Ik heb hier wat dingetjes staan http://leon-vandermeer.magix.net/ en alles staat ook op MP.
verdomd Djeez!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
We hebben al wat leuke dingen gezien voor Kim. Voor verdere vragen, mogen wij je dan mailen ?
Ja, de tijd gaat snel he! Dank en we zien mekaar nog wel es weer he!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
verdomd Djeez!
Ook al vader!
Feli man!
Groetjes en sterkte voor Ingrid.
We hebben interesse in 2 stuks. We hebben je gemaild.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Igraine het volgende:
Ik ben heeeeel voorzichtig begonnen met het uitmesten van de (uitpuilende) kast van de kleine meid.
Ik heb hier wat dingetjes staan http://leon-vandermeer.magix.net/ en alles staat ook op MP.
Is goed, ik lees het vanavond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:08 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
We hebben interesse in 2 stuks. We hebben je gemaild.
Hebben we gedaan, maar dat is alleen maar lelijk spul. Iig niet onze smaak.quote:
Dan liever geen commode. We vinden het zonde om een lelijke commode neer te zetten. Dan erger je je er alleen maar aan. En het past totaal niet bij de andere meubels.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:16 schreef _evenstar_ het volgende:zijn vast nog wel meerdere plaatsen www.speurders.nl en anders even kijken bij een babydump oid. of een ander soort 2e hands kastje zoeken en zelf tot commode opknappen of budget wat verhogen of een commode pakken die misschien niet je smaak is maar je hebt wel een commode
![]()
Misschien bij babywalz.nl?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand waar je (donker)gekleurde slabbetjes kan bestellen?
erg he!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom is alles voor baby's pastelkleurig en/of met beertjes en zo op?
![]()
Dat gaat al een beetje in de richting.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef kozakken het volgende:
Ik heb een heel stel gekleurde slabbetjes bij de hema weggehaald. Zoiets als dit:
http://www.hema.nl/SITE/H(...)3300222/default.aspx
Maar in de winkel hadden ze ook andere kleuren.
was vanmiddag nog bij prenatal en ze hebben sowieso wel leuke gekleurde rompertjes ook op het momentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef Lois het volgende:
Bass Miss ik heb bij de Prenatal afgelopen donderdag hele felle slabbetjes gezien, in lime, knaloranje, donkerblauw, donkerrood etc. Handige slabbetjes ook met klitteband aan de achterkant, ik heb ze zelf ook al een hele tijd en ze bevallen goed.
dat wou ik ook al zeggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef Leah het volgende:
Bedenk je wel dat slabbetjes na verloop van tijd allemaal dezelfde kleur hebben, namelijk goor. Kruidvat heeft soms ook nog weleens gekleurde slabben.
nee gekleurde slabben worden hier ook goor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
dat wou ik ook al zeggen
maar miscshien met gekleurde niet zo?
ik weet wel dat je fruitvlekken er of helemaal niet, of alleen in de kookwas eruit krijgt. ik weet niet of je die hippe slabben in de kookwas kan doen, en dan weet ik al helemaal niet of je een gekleurde kookwas machine volkrijgt![]()
Niet die ik laatst bij de Zeeman heb gekocht, in een mooie spinaziegroene kleurquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef Leah het volgende:
Bedenk je wel dat slabbetjes na verloop van tijd allemaal dezelfde kleur hebben, namelijk goor.
Die 1e is mooi! We hebben op 2 in de buurt gereageerd. Via sites die ik van minimarkt heb gevonden, toevallig via uitgebreid zoeken. Wie weet lukt dat. Bedankt iig!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef bixister het volgende:
is dit niks voor jullie djeez? wel niet zo dicht bij Assen, maar voor een leuk koopje kun je toch ook wel een keer wat verder rijden?
of deze?
Ziet er leuk uit! Wat wil je ervoor hebben, incl verzendkosten?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef Lishe het volgende:
Ik heb in de aanbieding...
Dit speelding van Cotoons. Hij kan bevestigd worden op een wipstoeltje, wandelwagen enz.
[afbeelding]
Ik heb ook nog een zwemband van nijntje. Zo 1 waar je samen met je kindje in kunt. Heb hiervan even geen foto.
Wat heb je allemaal?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:25 schreef Githa het volgende:
Heeft er iemand behoefte aan jongens schonetjes maar 21 ( goede staat en stoer)
en jongenskleding meerendeel maat 74/80, want dan gooi ik wat foto's on-line.
quote:
Deze 2.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:35 schreef Githa het volgende:
Ohw en dit pak mag ook weg maat 80
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef S-A-I-N-T het volgende:
zijn er nog kindjes die op zoek zijn naar leuk kleertjes.
Ik heb namelijk jongens en meisjes kleding merk en non merk.
Maat 50/92 meisjes
maat 50/74 jongens.
Heb overal foto's van dus kan alles mailen of hier plaatsen.
groetjes joyce
Hier ook interessequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Maat 50/92 meisjes
maat 50/74 jongens.
groetjes joyce
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:32 schreef bixister het volgende:
berkel & rodenrijs maar als 't 'onze' piglet is die daar heeft geboden moet je de prijs niet verder opdrijven natuurlijk.
meisjes kleding mag je wel mailenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Maat 50/92 meisjes
maat 50/74 jongens.
groetjes joyce
Lishe, heb je deze nog??quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef Lishe het volgende:
Ik heb in de aanbieding...
Dit speelding van Cotoons. Hij kan bevestigd worden op een wipstoeltje, wandelwagen enz.
[afbeelding]
Ja! Heb je interesse? Ik hoef er niet veel voor te hebben hoor. Wel graag de verzendkosten (pakket), en als je naar de meeting komt issie nog voordeliger.quote:
OE, ik ga hem gelijk noteren, THNX!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Icaä het volgende:
Githa, een tip voor een volgende keer dat je schoenen zoekt: er zit een Gattino-outlet op de Besterdring (Tilburg), naast de scharrelslager. De winkel valt niet zo ontzettend op van de buitenkant, maar de schoenen zijn er echt voordelig (en van goede merken, Gattino natuurlijk, Jochies, en nog een paar andere). Zo rond de 25, 30 euro heb je er een paar schoenen dat ergens anders 60 euro kost.
je woont toch in Tilburg, als ik me het goed herinner?
Wil je mij even mailen op joyce@levally.comquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jongetjes...Maat 56 en hoger...
Wil jij me ook even mailen LadyS op joyce@levally.comquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
Hier ook interesse
maat 56 en hoger
Je hebt mailquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:04 schreef Popples het volgende:
[..]
meisjes kleding mag je wel mailen![]()
Dank!! Ik heb er een aantal aangeschreven, en er zijn er net twee op MP gezet hier in de buurt.. Geduld is een schone zaak blijkt wel weerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:32 schreef bixister het volgende:
joel, ik zie bijv hier een witte box met la. wel wat ver maar voor die 5 euro rij je toch graag een endje om?
en deze? in de flevopolder, maar ziet er goed uit voor 20 euro.
koloniaal, apeldoorn
zonder la maar wel een originele vorm (doetinchem)
met la maar wel helemaal in emmen
berkel & rodenrijs maar als 't 'onze' piglet is die daar heeft geboden moet je de prijs niet verder opdrijven natuurlijk.
slechts een greep uit de treffers op advertentiezoeker.nl! (alleen inderdaad weinig echt dicht bij den bosch). succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |