heb de kast goed doorzocht maar helaas, de enige slaapzakjes die ik in maat 80 heb zijn winterslaapzakjes. sorry!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:00 schreef Djeez het volgende:
Bixister nog wat gevonden?
Even bellen wanneer ze nieuwe verwachten , waarschijnlijk is dat op woensdag of donderdag dat de nieuwe spullen bij de Hema binnen komen.quote:
Da's volgens mij nou juist niet handig, als Bar net gemaild heeft naar die mensen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Loena-tik- het volgende:
Hyperdepiep is, gevonden heeft!!!
Heb al geboden!!!
Pluisje heeft één gepost van iemand in Lisse en ik één uit Nijmegen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is dezelfe
ik heb in de mail uitgelegd waarom deze beer zoveel voor ons betekend nu mar hopen dat we snel iets horen
Oh idd, was aan het zoeken venster stond nog open, gereageerd....en...sorry Barquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's volgens mij nou juist niet handig, als Bar net gemaild heeft naar die mensen...
Verrek nu je het zegt..quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:08 schreef bixister het volgende:
die beer waar noli. naar linkt is wel een kleinere versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |