De hals en armgaten zijn idd veel te wijd. Ze kan er zo in wegkruipen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:10 schreef bixister het volgende:
het gaat er vooral om dat de hals- en armsgaten niet te wijd zijn, de lengte maakt niet zo heel veel uit (pas als ze ermee willen gaan staan kan te lang wat lastig zijn). maar ze is al ruim 6 maanden zie ik, ik zou dan echt geen maatje 70 meer kopen.
een nieuwe rits zou ook nog kunnen. is stukken goedkoper en niet zo moeilijk on in te zetten hoor. let er alleen op dat je een rits koopt die helemaal splitsbaar is, dus niet onderaan vast blijft zitten zoals in een broek.
Voor achterop? Ik heb nog een Bobike liggen, alleen zonder de klemmen want die heb ik nog nodig voor de Junior die ik net gekocht heb. Waarbij ik me net bedenk dat er bij Frank nog een set klemmen over is trouwensquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:30 schreef moussy het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar fietsstoeltjes, wie o wie....
En net die zomerslaapzak niet leverbaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:41 schreef pluisje het volgende:
http://www.hema.nl/site/H(...)kleding/default.aspx
Bij de Hema staan er een aantal op de site.
Graag. Zou mooi zijn als het lukt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:48 schreef bixister het volgende:
is er niet een 'fournituren'zaakje bij jullie in de buurt? die verkopen ritsen in allerlei maten. kwestie van oude rits eruit tornen en nieuwe erin naaien. ik zal vanavond anders nog eens kijken of ik niet maat 80 nog heb liggen. maar dan kan ik het pas op z'n vroegst morgen aan jullie toesturen, weet niet of dat zin heeft.
wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor achterop? Ik heb nog een Bobike liggen, alleen zonder de klemmen want die heb ik nog nodig voor de Junior die ik net gekocht heb. Waarbij ik me net bedenk dat er bij Frank nog een set klemmen over is trouwens
Ik heb vandaag toevallig een zomerslaapzak bij het kruidvat gekocht voor 7,99 (ze hadden allerlei maten)quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef sjak het volgende:
Bij prenatal waren de zomerslaapzakjes ook goed betaalbaar!
Mail me anders maar als je er uit bent, ik heb idd MP weggeklikt ivm de prijzen, dat is gewoon niet leuk meer daarquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:11 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje, geen idee eigenlijk, zal eens kijken wat die dingen zo'n beetje doen![]()
Edit: men schijnt er rijk van te willen worden op marktplaats![]()
20 euro of zo? Moet ik even aan Frank vragen of ie inderdaad de beugels heeft.
Dan wil ik een deksel op die mand! Én geluidsdichte wandjesquote:
Het niet op voorraad hebben geld op de site alleen als je het dar wilt bestellen. Bij onze hema hingen er genoeg in de diverse maten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:12 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
En net die zomerslaapzak niet leverbaar.
Maar goed, misschien hebben ze nu wel weer wat op voorraad in de stad. Je weet maar nooit.
Bij de onze niet, vandaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:45 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Het niet op voorraad hebben geld op de site alleen als je het dar wilt bestellen. Bij onze hema hingen er genoeg in de diverse maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |