Hartstikke bedankt, ik heb hem besteld!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he verdorie, ik heb er een gevonden maar ik krijg de pagina niet gequote.
proberen we het zo:
http://www.tweedehands-boeken.nl/
dan de zoekdienst aanklikken en de titel en isbn nr invullen (isbn 90-261-0762-5 )
als het goed is heb je m te pakken.
succes
kleine moeite, ik hou van zoekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, ik heb hem besteld!!![]()
Ik kon hem echt nergens meer bestellen.
Nogmaals hartstikke bedankt.
Phil, is de hoogslaper er nog? Een vriendin van mij heeft namelijk intresse, maar ze krijgt zich A. niet geregistreerd hier op Fok! en B. ze krijgt haar mail terug als ze jouw mailt op het adres in je profiel. Misschien dat jij haar anders kan mailen? Haar mailadres is info(apestaartje)geboorteshop.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 23:38 schreef phileine het volgende:
Ik heb een Ikea hoogslaper in de aanbieding. (even niet op de troep letten, we zitten midden in de verhuizing)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit bij Ikea niet meer in het assortiment als ik het zo zie, maar qua specs is hij ongeveer gelijk aan deze alleen dan (te beoordelen op de foto) is die van ons wel van iets betere kwaliteit. Het voordeel van dit ding is dat hij vrij hoog is, dus je kunt er echt een bureautje of een bankje onder zetten.
gratis af te halen in Amsterdam
Ja, of kom even langsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:29 schreef Jelief het volgende:
Rewimo wij willen hem wel hebben! De rest afhandelen via mail of msn?
vanaaf iig niet, Emma heeft over de dag anderhalf uur geslapenen ligt er net inquote:
Metquote:Op maandag 19 juni 2006 17:27 schreef Xanthe het volgende:
Met of zonder kruipspijlen mrsj?
Ach, een brusje voor Kai zit er niet in. Ik heb hem dus niet meer nodigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:40 schreef Ladybos het volgende:
M@x je kunt nieuwe bekleding kopen voor de maxicosi geloof ik.
Hee Icicle, heb je 'm nog? Zo ja, wat wil je er voor hebben. Ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:16 schreef lcicle het volgende:
Ik wil graag mijn borstkolf van Medela verkopen. Misschien kan ik er iemand blij mee maken? Het is een set die ik moest aanschaffen om de elektrische gehuurde Symphony van Medela te kunnen gebruiken voor 4 dagen omdat ik moest bijvoeden... Hier heb ik een handpomp bij gekocht zodat het ook te gebruiken is zonder elektrische pomp.
Mijn ouders hebben er belang bij. Ze hebben alleen een badje. Die moeten ze nu op de grond zetten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:59 schreef Xanthe het volgende:
Iemand nog belang bij een badstandaard? Ik heb m bij Isis maar 1 keer gebruikt omdat het voor mij makkelijker is om het badje op het aanrecht te zetten.
Moeten we ff kijken hoe we die bij jou krijgen. Was voorlopig nog niet van plan om naar Emmen te gaan omdat mijn vriendin een nieuwe baan heeft en daar de komende maanden zeer druk mee is , daarna heeft ze weer wat meer tijd. Weet niet of er iemand is die vanuit de lijn Winschoten - Groningen wel eens jou kant op komt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er belang bij. Ze hebben alleen een badje. Die moeten ze nu op de grond zetten.
Ik woon in Assen. Mail anders maar. Mail staat in profiel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:35 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Moeten we ff kijken hoe we die bij jou krijgen. Was voorlopig nog niet van plan om naar Emmen te gaan omdat mijn vriendin een nieuwe baan heeft en daar de komende maanden zeer druk mee is , daarna heeft ze weer wat meer tijd. Weet niet of er iemand is die vanuit de lijn Winschoten - Groningen wel eens jou kant op komt?
Als pakket word hij denk ik te groot (en daardoor ook te duur) om te versturen.
Stom hoe kom ik dan bij Emmenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik woon in Assen. Mail anders maar. Mail staat in profiel.
Ik heb 'm nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:48 schreef sjak het volgende:
[..]
Hee Icicle, heb je 'm nog? Zo ja, wat wil je er voor hebben. Ik heb wel interesse!
als die open is mag je die niet langer als 30 dagen bewaren weg gooien dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef Ingrid19 het volgende:
Iemand interesse in een bus Nutrilon Omneo 2? 1x gebruikt. Anders gooi ik het weg.
Hij is net 2 dagen open. Maar ik wil hem wel weggooien hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als die open is mag je die niet langer als 30 dagen bewaren weg gooien dus
Of doe eens gek en geef het aan het vogelasielquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:52 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Hij is net 2 dagen open. Maar ik wil hem wel weggooien hoor.
Omdat Kim er niet tegen kan. Het is gelukkig een proefblik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:07 schreef _evenstar_ het volgende:
oh moussy wist ik niet..
Waarom doe je hem dan weg ingrid?
Vogelasiel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Of doe eens gek en geef het aan het vogelasieldie hier is er altijd erg blij mee-
quote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef Icaä het volgende:
Ik bied aan: de boeken Veilig bevallen en Wat kun je verwachten als je in verwachting bent.
¤ 5 per stuk. Uiteraard in zeer goede staat, anders zou ik ze niet durven verkopen.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:11 schreef Icaä het volgende:
De boeken zijn verkocht.
We hebben al wat leuke dingen gezien voor Kim. Voor verdere vragen, mogen wij je dan mailen ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Igraine het volgende:
Ik ben heeeeel voorzichtig begonnen met het uitmesten van de (uitpuilende) kast van de kleine meid.
Ik heb hier wat dingetjes staan http://leon-vandermeer.magix.net/ en alles staat ook op MP.
verdomd Djeez!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
We hebben al wat leuke dingen gezien voor Kim. Voor verdere vragen, mogen wij je dan mailen ?
Ja, de tijd gaat snel he! Dank en we zien mekaar nog wel es weer he!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
verdomd Djeez!
Ook al vader!
Feli man!
Groetjes en sterkte voor Ingrid.
We hebben interesse in 2 stuks. We hebben je gemaild.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Igraine het volgende:
Ik ben heeeeel voorzichtig begonnen met het uitmesten van de (uitpuilende) kast van de kleine meid.
Ik heb hier wat dingetjes staan http://leon-vandermeer.magix.net/ en alles staat ook op MP.
Is goed, ik lees het vanavond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:08 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
We hebben interesse in 2 stuks. We hebben je gemaild.
Hebben we gedaan, maar dat is alleen maar lelijk spul. Iig niet onze smaak.quote:
Dan liever geen commode. We vinden het zonde om een lelijke commode neer te zetten. Dan erger je je er alleen maar aan. En het past totaal niet bij de andere meubels.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:16 schreef _evenstar_ het volgende:zijn vast nog wel meerdere plaatsen www.speurders.nl en anders even kijken bij een babydump oid. of een ander soort 2e hands kastje zoeken en zelf tot commode opknappen of budget wat verhogen of een commode pakken die misschien niet je smaak is maar je hebt wel een commode
![]()
Misschien bij babywalz.nl?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand waar je (donker)gekleurde slabbetjes kan bestellen?
erg he!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Waarom is alles voor baby's pastelkleurig en/of met beertjes en zo op?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |