he verdorie, ik heb er een gevonden maar ik krijg de pagina niet gequote.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef senesta het volgende:
Hallo,
Ik weet niet of dit ook hier mag maar ik zoek voor mijn zoontje de griezelkookboeken van roald dahl, mochten jullie hem ergens tegenkomen dan houd ik me aanbevolen.
Er zijn meerdere delen en ieder deel is goed.
Hartstikke bedankt, ik heb hem besteld!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he verdorie, ik heb er een gevonden maar ik krijg de pagina niet gequote.
proberen we het zo:
http://www.tweedehands-boeken.nl/
dan de zoekdienst aanklikken en de titel en isbn nr invullen (isbn 90-261-0762-5 )
als het goed is heb je m te pakken.
succes
kleine moeite, ik hou van zoekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, ik heb hem besteld!!![]()
Ik kon hem echt nergens meer bestellen.
Nogmaals hartstikke bedankt.
Phil, is de hoogslaper er nog? Een vriendin van mij heeft namelijk intresse, maar ze krijgt zich A. niet geregistreerd hier op Fok! en B. ze krijgt haar mail terug als ze jouw mailt op het adres in je profiel. Misschien dat jij haar anders kan mailen? Haar mailadres is info(apestaartje)geboorteshop.nlquote:Op maandag 12 juni 2006 23:38 schreef phileine het volgende:
Ik heb een Ikea hoogslaper in de aanbieding. (even niet op de troep letten, we zitten midden in de verhuizing)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit bij Ikea niet meer in het assortiment als ik het zo zie, maar qua specs is hij ongeveer gelijk aan deze alleen dan (te beoordelen op de foto) is die van ons wel van iets betere kwaliteit. Het voordeel van dit ding is dat hij vrij hoog is, dus je kunt er echt een bureautje of een bankje onder zetten.
gratis af te halen in Amsterdam
Ja, of kom even langsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:29 schreef Jelief het volgende:
Rewimo wij willen hem wel hebben! De rest afhandelen via mail of msn?
vanaaf iig niet, Emma heeft over de dag anderhalf uur geslapenen ligt er net inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |