Ga slapen manquote:
tikjes voor Puckzzzquote:
quote:
Checkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:14 schreef Xilantof het volgende:
P. heb je m'n geld voor de meet al binnen?
krijg honger van die hoofd letter Mquote:
Dan moet-ie geel zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
krijg honger van die hoofd letter M
![]()
en een 4ponder.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet-ie geel zijnNu we daarover beginnen
![]()
Chili Chicken
1/4ponder dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
een vierponder? Voel je je wel helemaal lekker bij je hoofd?
Chili chicken is verre van chili, het is een mcchicken met een zoetige saus, op zich wel lekker, maar ach...geef mij maar een whopper.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet-ie geel zijnNu we daarover beginnen
![]()
Chili Chicken
tja heb het niet zo op chocoladequote:Op donderdag 27 april 2006 23:43 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Chili chicken is verre van chili, het is een mcchicken met een zoetige saus, op zich wel lekker, maar ach...geef mij maar een whopper.
Enne ik dacht bij die emmetjes meer aan m&m's, maar goed, da ken ook aan mij legge...
Ojah!quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet niet vergeten vandaag mijn inzending naar Offy te mailen
Heb je dit keer getwijfeld voordat je in ging zenden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Jij bent er vroeg bij Marc
?
ik moet niet vergeten vandaag mijn inzending naar Offy te mailen
Geen foto's van mij dit keer. Ik ben aan het expirimenteren geweest met een pinhole camera maar helaas zijn de resultaten nog niet goed genoeg om te posten., laat staan in te sturen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Ojah!
Attentie attentie! Dames en heren, vandaag is de laatste dag dat je je foto in kan sturen voor de wedstrijd!
Muk durft niet weer te komen na zijn eeehhhh geweldige foto na een geweldige avond..quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heb je dit keer getwijfeld voordat je in ging zenden?
Mwah als je de mode een beetje bijhoudt valt deze nog in de middencategoriequote:Op vrijdag 28 april 2006 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Wow... die is erg groot.
Zou geen kleintje meer overblijven als ik die opzet...
Ik heb iets met zonnebrillen. Ik heb er niet veel want ik flikker ze altijd los in mijn tas en zijn ze dus in no-time weer stukquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:15 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet het, groot is mooi.
Maar ik vind het zelf niets bij me, dus doe ik het niet...
Als je 'm voor ¤ 5,= in Tunesie hebt gekocht kun je er in alle redelijkheid vanuit gaan dat ie echt is hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Mijn kop is meestal te smal voor zonnebrillen.
Ik heb nu een heuse armani
of zal ie toch nep zijn?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:36 schreef Vliegvrager het volgende:
wow, wat een bril
Puhukzzzz, waar ben je?oh daar, achter die bril
Hij is leuk hoor.![]()
Ik heb nog wel wat liggen hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Thanks puckzzz
Zo, nog 1 overhemd en dan ben ik klaar met strijken!!!!
je kan hem ook als BH gebruiken misschienquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Wow... die is erg groot.
Zou geen kleintje meer overblijven als ik die opzet...
Mijn koffie wat doe jequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kan hem ook als BH gebruiken misschien
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak er dit weekend wel ff een foto vanquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik volgend weekendquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik maak er dit weekend wel ff een foto van
ga es gewoon zoals elke rechtgeaarde huisvrouw As the world turns kijken ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
zo... strijken is gebeurd.
Wat nu???
HELP HELP...
Ik moet wat schoonmaken.. maar wat??
ongesteld ofzo? of alleen maar lente kriebels die je tot neurotisch schoonmaken zetten?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
Wat nu???
HELP HELP...
60% kans op regenquote:
Het regent toch altijd op koninginnedag?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het morgen gaat regenen?
Komt GVD klote uit! Het dak van de garage ligt eraf en morgen komt de dakdekker er een neiuw dak op leggen....dat zal wel niet gaan in de regen toch?
Jaaaa vrije dag enzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
geen nood, zondag schijnt de zon weerDe zon schijnt namelijk altijd op 30 april
welke idioot bedacht heeft dat het naar de zaterdag moet...Is de maandag niet *IETS* logischer? Grmbl
JA HEBBES!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
Wat nu???
HELP HELP...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:52 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz gaat vanavond heerlijk voor me koken!!!!!
ow, die achtertuin heb ik alweer bijna schoon, nu nog 2 keukens en 2 studentenkamers....quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Achtertuin
Dat is niet mijn ding.
Succes ermee.
Overigens... MUK LEEFT NOG!
Da's al heel wat, zo te horenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... MUK LEEFT NOG!
ZEG! Sub heeft hier copyright op katermeldingen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef Muk het volgende:
[..]
JA HEBBES!!!
ik ehm we ehm... het komt er op neer, ik heb een VERSCHRIKKELIJKE kater, het hele huis ligt in puin op twee verdiepingen, de achtertuin is een verkoolde zooi....
ik heb nog wel iets wat je kan schoonmaken zegmaar....
edit: en de buurman kwam vragen of die dronken zeemansliederen om half 4.... ja die waren van ons.... ik kijk op m'n camera, blijk ik de deur van m'n bovenbuurman ingetrapt te hebben....en dat ondertussen gefilmt.... overal voedselresten, pleuris.
en de overige deelnemers zijn nergens te bekennen natuurlijk
leuke foto's... ja, maar geen charmantequote:Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ZEG! Sub heeft hier copyright op katermeldingen hoor![]()
Hoe komt je tuin verkoold?
Nog leuke foto's gemaakt gisteravond?
Dan zit je hier goedquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:31 schreef 4Vita het volgende:
* 4Vita meldt zich even verveelt zich de t*ring
haha mooi zo. Ben ik de enige die zo een hekel heeft om de hele dag doelloos te wachten op de postbode/UPS/Fedex.quote:
ja ben echt inspiratieloos. Maar toevallig zou ik straks wat ingrijpends posten over gister! Net als jou mop van de dag wou ik foto van de dag invoeren, een foto die mijn dag moet weergeven. Kijken of dat wat is. Nog nieuws van jouw front ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef Kleintje het volgende:
4vita... update je weblog eens met leuke/mooie foto's.
Voorzie mij weer eens van leesvoer op internet!
Ik ga eten.
TOT LATER!
ik ook, geen klap te doen op het werkquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:31 schreef 4Vita het volgende:
* 4Vita meldt zich even verveelt zich de t*ring
heb jij nog wilde plannen voor vannacht en/of morgen ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:40 schreef Marc H het volgende:
[..]
ik ook, geen klap te doen op het werk
naja nog 80 minuten, en ik ben weg
done, maar het is erg depri vandaagquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef Kleintje het volgende:
4vita... update je weblog eens met leuke/mooie foto's.
Voorzie mij weer eens van leesvoer op internet!
Ik ga eten.
TOT LATER!
nou....quote:
Thuiskomen, camera pakken, en een beetje lopen fotograferenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:43 schreef 4Vita het volgende:
[..]
heb jij nog wilde plannen voor vannacht en/of morgen ?
ownee juist wel...sorrie...wist ff geen passende smilie.quote:
dat had ik net ook bij mijn vraag, iets wat ook nooit voorkomt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ownee juist wel...sorrie...wist ff geen passende smilie.
quote:Twee vrienden willen op stap maar hebben niet veel geld.
Dan zegt een van hen: " Weet je wat we kopen een Hema-worst". "Wat
moeten we daar nu mee?", vraagt de ander.
"Als we in het cafe zijn,drinken we eerst veel bier, en dan doe ik de
Hema-worst in mijn broek, en dan ga jij op je knieën voor mij zitten en
zuigt op de Hema-worst".
Als ze veel hebben gedronken doen ze wat ze hebben afgesproken. De
barkeeper ziet dit en zegt: "Donder op uit mijn zaak, stelletje
vuillakken".
Eenmaal op straat zegt de ene: "Zie je wel dit gaat grandioos" . Ze
gaan zo door tot ongeveer het tiende cafe.
Dan zegt de ene vriend: "Ik stop er mee". Mijn rug en knieën doen zeer
van het bukken en van 't op mijn knieën zitten zuigen aan die worst".
Waarop de andere zegt: "Is goed want ik wil ook niet meer".
"Waarom dan niet?" vraagt de andere.
"Nou ik ben namelijk na het tweede cafe de Hema-worst al kwijt geraakt".......
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat de FUCK. Ik ga gewoon zo goed als gratis naar Lissabon om foto's te maken van de meest fantastische giGANtische bands. Alles gaat ineens zo snel, het is onwerkelijk en zo fantastisch allemaal.![]()
Jee wat gaaf voor je!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Placebo, Tool, Korn, Alice in Chains en nog een paar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*rondstuitert*
Connecties. En ik ben natuurlijk gewoon heel erg tof.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jee wat gaaf voor je!
en hoe is dit zo gekomen? Vertel!!
Je rijdt de goede kant op hoor, richting Utrecht of A'dam lijkt me niet zo aan te raden, omdat alle provinciaaltjes komen vrijmarkten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:52 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga paardje doen, dan spullen pakken en dan tussen half Nederland in de file staan.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs getwijfeld of ik uberhaupt wel zou inzenden
Nieuwe zonnebril is binnen![]()
![]()
[afbeelding]
Extreem, maar o,zo cool...Extreem cool dus gewoon![]()
quote:
Ja qua platheid welquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind 'm zelf meer weg hebben van die 3D brilletjes
Dat zocht ik dus ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja qua platheid wel![]()
Maar hij staat niet gek verder,beetje jaren 50 bril zo
ja ik ook!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Paardje is gedaan. Spulletjes pakken en dan foetsie... op weg naar PUCKZZZ
Heb er best een soort van zin in.
Yeah!
omg....quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:23 schreef Xilantof het volgende:
weer thuis met een twijfelachtige avond in het vooruitzicht.
er "moet gepraat worden"....
Tussen Toffie en wederhelft, of Toffie en ouderlijkgezag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Tussen wie en wie?
Heh balen kerelquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Xilantof het volgende:
nouja, zoals vaker blijkt mijn voorgevoel juist.
* Xilantof is weer single.
En dat was niet mijn keuze
klote gevoel is dat joh... hoe lang heeft het geduurt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Xilantof het volgende:
van die modellen krijg je ook alleen maar kopzorgen johquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:12 schreef EchnaDarr het volgende:
We horen je volgende week wel uit ... en koppelen je vervolgens aan een van de modellen
Op zulke momenten zou ik niet te hard rekenen, die dagquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Volgens mij houdt een groot deel op model te zijn als er geen camera in de buurt is
koppelen levert over het algemeen enkel ongemakkelijke situaties opquote:
Ja, je verplicht voelen tot *iets* en zo. Omdat iemand ANDERS het wel een geinig plan vindt, ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef Muk het volgende:
[..]
koppelen levert over het algemeen enkel ongemakkelijke situaties op
Zien jullie nou, ik ben eigenlijk een heel braaf jongetje vergeleken met dit!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef Muk het volgende:
[..]
JA HEBBES!!!
ik ehm we ehm... het komt er op neer, ik heb een VERSCHRIKKELIJKE kater, het hele huis ligt in puin op twee verdiepingen, de achtertuin is een verkoolde zooi....
ik heb nog wel iets wat je kan schoonmaken zegmaar....
edit: en de buurman kwam vragen of die dronken zeemansliederen om half 4.... ja die waren van ons.... ik kijk op m'n camera, blijk ik de deur van m'n bovenbuurman ingetrapt te hebben....en dat ondertussen gefilmt.... overal voedselresten, pleuris.
en de overige deelnemers zijn nergens te bekennen natuurlijk
vorige week had hij al zijn tepel geharst voor een leuke foto of zoquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zien jullie nou, ik ben eigenlijk een heel braaf jongetje vergeleken met dit!
Wat een chaos zeg, hoe krijg je het voor elkaar.
zeevaartschool he'quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vorige week had hij al zijn tepel geharst voor een leuke foto of zo
Vage shit daarzo
nee dat was m'n andere bovenbuur, maar die had het ook verdientquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dus het was maar net goed dat je zijn deur ingetrapt had?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:50 schreef Subhuman het volgende:
Wat een bende daar zeg!Zo erg is het zelfs op de campus van mijn universiteit niet eens!
* Sub mag dat wel.
zwart balkje is genoeg hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef Muk het volgende:
owjah de foto's ik zal kijken of ik er een ehm artistieke draai aan kan geven
Awwwquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Xilantof het volgende:
aii... stijlloos...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
Jah, zag het net ook al...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
alleen de echt gezellige mensen verkleden zich voor carnaval,quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Gatver... ik ben ORANJE!
Beetje late reactie, dat welquote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef Kleintje het volgende:
laten we dat beperken tot feedback...
Overigens, waar hangt Mauro tegenwoordig uit???
Heeft ie al werk???
Gezien hij nooit meer op msn online is en hier ook niet te vinden is?
En Rubbereendje??
wat! geen feest? paurquoi?quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen
Vandaag de hele dag studeren, morgen de hele dag treinen
same here, ik blijf lekker thuis vandaagquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
30 meter per uur vooruit schuifelen door de stad zeker, zonder poging tot doel
Nee bedankt
nou ja, ik ga feesten! denk ik... heb er weinig zin in idd, zeker met het weer en zo, toch maar ff naar eindhoven...quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
same here, ik blijf lekker thuis vandaag
Tweede paasdag gemist?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Nee, ik ga meubels uitzoeken op een meubelboulevard. Daar zal het wel rustig zijn (hoop ik)
ja kut is dat. Sowieso vind ik het een beetje bekrompen dat we niet gewoon op zondag met z'n allen Koninginnedag kunnen vieren. Maar goed, dat zal zo zijn dan, maar schuif het dan minstens naar de MAANdag verdorie. Mijn vrije dag, wat DOE je??quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Andere afspraken. Ben ik een keer een zaterdag afspraken-vrij, plannen ze daar ineens koninginnedag in.
Daar zit ik iedere dag alquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:01 schreef EchnaDarr het volgende:
Niks mis met Eindhoven. (ik mag gewoon op kantoor zitten in Den Bosch)
Da's ook niet nodig hoor, framboosje met je appelwangetjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:31 schreef Kleintje het volgende:
Pruim???
Heb hier geen fruitmand hoor.
We gaan niet met die banaan.
Maar goed, ik snap je hint. Ik peer hem wel weer
Ja wel, wel een paar geloof ik. Op de tweede zet ging het over paarden en toen ik daar niks om gaf kon ik opzoutenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Kleintje het volgende:
Flash... nog een weekje en dan ga ik je zien!!!
Heb je op de vorige meet al gezien maar volgens mij hebben we geen woord gesproken.
ja, maar we gaan eerst naar het gemeentehuisquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Hebben jullie 2 al een kamer besproken in het lokale hotel?
Niemandquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:56 schreef EchnaDarr het volgende:
Ja, wie zijn de getuigen...
Wie weet ensceneren we wel een keer zoietsquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Lijkt me een geweldig event om bij te zijn...met camera.
Nope, ik doe niet aan autofocus. Geen enkele van mijn objectieven is autofocus; de camera's die ik gebruik ondersteunen dat niet eens.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
is die wel autofocus sub? Niet eens zo te zien
O ja, jij bent de opa van Fred Flintstone, was ik ff vergeten, sorryquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nope, ik doe niet aan autofocus. Geen enkele van mijn objectieven is autofocus; de camera's die ik gebruik ondersteunen dat niet eens.
Zo, die durftquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje voor Debsterr, Kleintje, Fraubitch en de rest van de manege
[afbeelding]
Zonder cap, in spijkerbroek, een mini aan een touwtje erbij.. Is een verkeersmak paard danquote:
Dat keurig rechtshouden op het fietspad is niet ZO moeilijk, hoor..quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm geen rijlaarzen ook, en zelfs keurig rechtshouden op het fietspad
Zal wel een doorgewinterde diergeneeskundestudente zijnHet regende trouwens als een malle toen ik die foto nam..
Met een verkeersmak paard niet, iddquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Dat keurig rechtshouden op het fietspad is niet ZO moeilijk, hoor..
Een flinke telelensquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:29 schreef Subhuman het volgende:
Hmm, de koninginnedagfestiviteiten vallen hier bij m'n ouders toch een beetje tegen. Ik had m'n camera bij me maar volgens mij heb ik niet meer dan 10 foto's gemaakt.Ik merk wel dat ik dat niet zo heel goed durf, gewoon mensen in een menigte op de foto zetten. Ik weet niet zo goed waar ik bang voor ben eigenlijk, misschien dat ze op me af komen om me in elkaar te meppen?
Heeft iemand tips voor straatfotografie?
http://www.pbase.com/dr_flash/image/54677392.jpgquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:29 schreef Subhuman het volgende:
Hmm, de koninginnedagfestiviteiten vallen hier bij m'n ouders toch een beetje tegen. Ik had m'n camera bij me maar volgens mij heb ik niet meer dan 10 foto's gemaakt.Ik merk wel dat ik dat niet zo heel goed durf, gewoon mensen in een menigte op de foto zetten. Ik weet niet zo goed waar ik bang voor ben eigenlijk, misschien dat ze op me af komen om me in elkaar te meppen?
Heeft iemand tips voor straatfotografie?
Mijn foto was idd met een canon 70-200/2,8 @200 met een 2x TC.quote:
Hoezo val je meer op met een groothoeklens dan met een telelens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:39 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind vooral de straatfoto's die met een groothoeklens genomen zijn heel erg mooi, maarja dan val je gelijk heel erg op natuurlijk.
jah, ik probeer iets te illustrerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 schreef Subhuman het volgende:
(Linkje gemaakt van grote foto)
klopt hier heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
pff
Met een groothoeklens knal je gewoon wat in het rond, dan kan je altijd aan mensen laten zien "kijk, ik heb maar een overzichtje gemaakt, niks herkenbaars of zo". Ik heb die gęne op zich wel bij het snipen, met een grote telelens zeg maar. Maar er zijn een aantal dingen in je voordeel:
1. mensen verwachten het niet, dus realiseren zich helemaal niet dat er misschien wel iemand een foto van ze maakt
2. ze kijken tegen "de korte kant" aan.
Ik kan het alleen niet zo gauw aan de mensen laten zien he.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
pff
Met een groothoeklens knal je gewoon wat in het rond, dan kan je altijd aan mensen laten zien "kijk, ik heb maar een overzichtje gemaakt, niks herkenbaars of zo". Ik heb die gęne op zich wel bij het snipen, met een grote telelens zeg maar. Maar er zijn een aantal dingen in je voordeel:
1. mensen verwachten het niet, dus realiseren zich helemaal niet dat er misschien wel iemand een foto van ze maakt
2. ze kijken tegen "de korte kant" aan.
Op dagen als deze sterft het van de fotografen voor allerlei bladen. Ik zou me er niet al te veel zorgen over makenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet zo gauw aan de mensen laten zien he.Ik denk juist dat je met zo'n lange lens veel meer met argusogen wordt aangekeken dan wanneer je een klein cameraatje gebruikt met een korte lens. Misschien moet ik het gewoon eens een keer proberen.
ah dat scheelt ik ga morgen ook nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Yns? Ik kom morgen niet naar je toe, volgende week sowieso
Wel balen even goed.. Ben je volgende week wel speelbaar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah dat scheelt ik ga morgen ook niet
kan mijn "poot" nauwelijks gebruiken, laat staan dat ik kaartjes kan knippen, overwegen kan bedienen en deuren kan openen en sluiten
wat wil je dan gaan doen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel balen even goed.. Ben je volgende week wel speelbaar?
oh niks bijzonders op zichquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je dan gaan doen?
cammetje blijft iig thuis, maar jah aanwezig ben ik wel
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:53 schreef Subhuman het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met die digitale camera's van Olympus?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten:
Daar is een speciaal topic voor, [centraal] Wie heeft er ervaringen met deze camera?
kocht eergister ook ff 2 fotobladen. Dat is dan 14 euro. Gaat ook snel, en ik wou er nog een stuk of 6. Verder heb ik alle boeken al versleten, misschien maar eens wat diepzinnigers halen van Goethe of zoquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb mezelf verwenden heb 3 boeken gekocht. Leesvoer anders dan bouwkundige shit is wel een lekker.
ja is best wel geil he?quote:
wacht even...dus deze foto is van jezelf c.q. zelf gemaakt c.q. je staat er zelf op...c.q. ik praat nu met de geile snollebolquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja is best wel geil he?![]()
we vonden het dan ook geen probleem om de foto een paar keer over te moeten doen
Kijk zoals het verhaal (van Kleintje)van de fotograaf die van tieten-en-kut houdt ben verre van niet, maar dit is gewoon een bonus op je zoekerquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
psssssssssst:
het zijn Kleintje en ikke zei de gek
Fles!!!quote:
Je leest mijn post wel goed hoop ik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik let ook alleen maar op de armen
Hij mag wel postenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
mag Re alweer posten?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je leest mijn post wel goed hoop ik?
Als ie toch niet kan antwoorden, waarom vraag je het dan niet gewoon over MSN?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Re jij kan toch niet posten, ga maar es bier halen
omdat ik geen antwoord wil, maar een blikje bierquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ie toch niet kan antwoorden, waarom vraag je het dan niet gewoon over MSN?
Zeg, begin dan eerst eens met zelf een beetje rustig aan te doen. Je geschop tegen alles wat blauw (of oranje) is begint aardig saai te worden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ik geen antwoord wil, maar een blikje bier![]()
En ik heb geen zin in WEER een avond rellen. Doe maar gewoon een keer normaal met je geschoolmeester.
beetje onzinnige discussie he, ditquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, begin dan eerst eens met zelf een beetje rustig aan te doen. Je geschop tegen alles wat blauw (of oranje) is begint aardig saai te worden.![]()
passief aggressief.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje onzinnige discussie he, dit
Zeker, gezien de uitkomst en de richtlijnen voor slowchats al lang vaststaan en we daar ook niet aan gaan tornen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje onzinnige discussie he, dit
Geil was het wel.quote:
naaktfotografie noem je zoietsquote:Maar ehm... weer bewezen dat het amateurfotografen alleen om kut en tieten gaat.
Dan heb jij mijn tieten nog nooit gezienquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
naaktfotografie noem je zoiets![]()
word wel moeilijk btw als je mannelijk model bent en de fotograaf is ook man . Dan gaat je stelling niet op!
het ging om tieten en het geslachtsdeelquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn tieten nog nooit gezien
Ik gok er gewoon op dat je na mijn tieten al dusdanig geschokt bent dat je de rest wel voor waar aanneemtquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
het ging om tieten en het geslachtsdeel
nou mag ik hopen dat jouw leiding bloot ligt zeg maar![]()
verkeerd gegoktquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik gok er gewoon op dat je na mijn tieten al dusdanig geschokt bent dat je de rest wel voor waar aanneemt
Dat jij verkeerd gegokt hebt?quote:
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedquote:
Gewoon foto's in het algemeen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Tietenquote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Zal ik straks wel ff doen. Als ik weer thuis ben. Zit nu namelijk bij mijn ouders.quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Slinger je msn eens aan dan... wil wel ff bijkletsen
quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
en de camera die IK graag wil!quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
En ik lekker niet...quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
beter in de kast zetten... heb je er nog wat aanquote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
haha zo dan..quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nu nog een analoge Spenky.
De Nikon F65.
Hoop z.s.m. de D70S aan te schaffen.
Maar heb nogal wat op mijn verlanglijstje staan.
De kitlens, een zoomlens, een externe flitser, tas, statief ow... en de camera zelf natuurlijk
Kladblokje doet wonderen!quote:Op zondag 30 april 2006 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik fotografeer nu minder dan ik zou willen doen. Puur omdat het een stuk duurder is, je minder experimenteert en ik nu vaak de instellingen achteraf niet meer weet. Dat is bij jou via EXIF terug te lezen en daar kan je van leren.
Je moet wat over hebben voor je hobby hč.quote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Kleintje het volgende:
Klopt Sub, maar dat vergeet ik gewoon als ik heftig aan het schieten ben bij de paarden.
Het vertraagd het werken gewoon...
the gimp, t ies graties, en ik ben er tevreden over, ben er net een paar weken mee bezig, en nog niets te kort gekomen...quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou een leuk fotobewerkings progamma,voor een amateur als ik
Dat is het probleem. Ik ben dan met 2 hobbies tegelijk bezig. Paarden en fotograferen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je hobby hč.Ik onthoud meestal wel ongeveer wat de instellingen waren en dan zie ik op de foto's wel wat er anders moet de volgende keer. Voor een kladblokje telkens ben ik meestal ook te lui, dat gebruik ik alleen als het erg nauw komt wat ik kies.
PaintNet gratis te downloaden...quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou een leuk fotobewerkings progamma,voor een amateur als ik
zo dus jij kunt je meel niet lezenquote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate isEn oh ja....het kost 1 pond om 10 minuten te internetten EN ze krijgen de webmail van xs4all niet binnen
Zo jammer, die engelsen
Nee klopt, dat zijn die foto's van Kleintjequote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate is![]()
Ja, toppie hierquote:Op zondag 30 april 2006 16:44 schreef Kleintje het volgende:
Beettje naar je zin daar P???
Veel foto's gemaakt enzo?
Mail heb ik gezien, maar nog geen zin om te beantwoordenquote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo dus jij kunt je meel niet lezen
denk dat dat komt omdat ik je heb vol lopen spammenmet grote bijlages
Ik speel ff spuit 11.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
naaktfotografie noem je zoiets![]()
word wel moeilijk btw als je mannelijk model bent en de fotograaf is ook man . Dan gaat je stelling niet op!
Wacht even dus de foto's die puckzz van je gemaakt heeft moet dienen als "rukmateriaal"?quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik speel ff spuit 11.
Ben ff aan het teruglezen.
Duidelijk dat je het verhaal waar dit om gaat niet hebt gevolgd.
Het is geen naaktfotografie, het gaat om rukmateriaal
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.quote:Op zondag 30 april 2006 20:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Maar je roept gewoonweg dat het de amateurfotografen om tieten en kutjes gaat (waar je dus die passie toestand mee bedoeld) en dat vind ik eigenlijk best jammer dat je dat zo zegt.
zolang het niet is ge qoute snapt niemand dat.quote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |