Dat jij verkeerd gegokt hebt?quote:
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedquote:
Gewoon foto's in het algemeen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Tietenquote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Zal ik straks wel ff doen. Als ik weer thuis ben. Zit nu namelijk bij mijn ouders.quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Slinger je msn eens aan dan... wil wel ff bijkletsen
quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
en de camera die IK graag wil!quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
En ik lekker niet...quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
beter in de kast zetten... heb je er nog wat aanquote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
haha zo dan..quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nu nog een analoge Spenky.
De Nikon F65.
Hoop z.s.m. de D70S aan te schaffen.
Maar heb nogal wat op mijn verlanglijstje staan.
De kitlens, een zoomlens, een externe flitser, tas, statief ow... en de camera zelf natuurlijk
Kladblokje doet wonderen!quote:Op zondag 30 april 2006 15:57 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, ik fotografeer nu minder dan ik zou willen doen. Puur omdat het een stuk duurder is, je minder experimenteert en ik nu vaak de instellingen achteraf niet meer weet. Dat is bij jou via EXIF terug te lezen en daar kan je van leren.
Je moet wat over hebben voor je hobby hè.quote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Kleintje het volgende:
Klopt Sub, maar dat vergeet ik gewoon als ik heftig aan het schieten ben bij de paarden.
Het vertraagd het werken gewoon...
the gimp, t ies graties, en ik ben er tevreden over, ben er net een paar weken mee bezig, en nog niets te kort gekomen...quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou een leuk fotobewerkings progamma,voor een amateur als ik
Dat is het probleem. Ik ben dan met 2 hobbies tegelijk bezig. Paarden en fotograferen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je hobby hè.Ik onthoud meestal wel ongeveer wat de instellingen waren en dan zie ik op de foto's wel wat er anders moet de volgende keer. Voor een kladblokje telkens ben ik meestal ook te lui, dat gebruik ik alleen als het erg nauw komt wat ik kies.
PaintNet gratis te downloaden...quote:Op zondag 30 april 2006 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou een leuk fotobewerkings progamma,voor een amateur als ik
zo dus jij kunt je meel niet lezenquote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate isEn oh ja....het kost 1 pond om 10 minuten te internetten EN ze krijgen de webmail van xs4all niet binnen
Zo jammer, die engelsen
Nee klopt, dat zijn die foto's van Kleintjequote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag
Internetten op Gatwick is klote. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik krijg hier continue foutmeldingen over dat de content niet appropiate is![]()
Ja, toppie hierquote:Op zondag 30 april 2006 16:44 schreef Kleintje het volgende:
Beettje naar je zin daar P???
Veel foto's gemaakt enzo?
Mail heb ik gezien, maar nog geen zin om te beantwoordenquote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo dus jij kunt je meel niet lezen
denk dat dat komt omdat ik je heb vol lopen spammenmet grote bijlages
Ik speel ff spuit 11.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
naaktfotografie noem je zoiets![]()
word wel moeilijk btw als je mannelijk model bent en de fotograaf is ook man . Dan gaat je stelling niet op!
Wacht even dus de foto's die puckzz van je gemaakt heeft moet dienen als "rukmateriaal"?quote:Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik speel ff spuit 11.
Ben ff aan het teruglezen.
Duidelijk dat je het verhaal waar dit om gaat niet hebt gevolgd.
Het is geen naaktfotografie, het gaat om rukmateriaal
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.quote:Op zondag 30 april 2006 20:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Maar je roept gewoonweg dat het de amateurfotografen om tieten en kutjes gaat (waar je dus die passie toestand mee bedoeld) en dat vind ik eigenlijk best jammer dat je dat zo zegt.
zolang het niet is ge qoute snapt niemand dat.quote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze citeert een fotograaf met die opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |