Weet ik, weet ik... maar als de modjes het nog geen ochtend vinden...quote:Op woensdag 26 april 2006 07:54 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!
Dat ligt aan het postgedrag...
Oeeeeeh spannend! Succes dan alvast, voordat ik dat weer vergeet te zeggen enzoquote:Op woensdag 26 april 2006 08:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nieuwe morgen, nieuwe slowchat
Owhja, als ik na 11.00 uur vandaag ineens niet meer post hebben mijn docenten me afgebrand
heb om 10 uur een peiling
Werksequote:Op woensdag 26 april 2006 08:15 schreef Kleintje het volgende:
kut man... het is ochtend en ik mag nog steeds posten.
Kut... op die manier blijf ik posten en kom ik niet aan werken en leren toe.
Dacht dat ik nu juist DE oplossing had gevonden
Goed, ik ga aan het werk. Ben er later weer.
KUS
Volgens mij werkt het ook een beetje op kredietbasis hierquote:Op woensdag 26 april 2006 08:28 schreef Kleintje het volgende:
Xil... er werd mee gedreigd. Ik moest iets weghalen OF....
Sja..
Dan heb je iets niet helemaal goed begrepen. Normaal is dit op de subfora een reden voor een ban, maar dan moet de mod het wel achter aangeven. Zoals gister al gezegd: sommige mods zien dit soort verzoeken erg zwart-wit, net als het uitleggen hoe Usenet werkt. Dat grote delen van de wereld dergelijke zaken volstrekt legaal gebruikt wil er bij sommigen niet in. Ik vond het niet note-waardig, en Subhuman blijkbaar ook niet. Maar we wilden het wel nog een keer duidelijk verteld hebben, zodat niemand kan beweren dat warez-requests (verzamelnaam, kan er ook niets aan doen) op FOT gewoon wel mogen. Ze mogen niet, en dat laten we ook weten. Maar van geval tot geval bekijken Subhuman en ik of iets wel of niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:28 schreef Kleintje het volgende:
Xil... er werd mee gedreigd. Ik moest iets weghalen OF....
Sja..
Hij verteld het me net op msnquote:Op woensdag 26 april 2006 08:50 schreef Xilantof het volgende:
Lol !![]()
Ik zie net dat Re gebanned is![]()
Arme Re
slördigquote:Op woensdag 26 april 2006 08:50 schreef Xilantof het volgende:
Lol !![]()
Ik zie net dat Re gebanned is![]()
Arme Re
Goede morgen mensen.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
Zow wie heeft het hek van de funnyfarm open laten staan zeg?
Zijn alle dolle idioten weer terug op stal?
* Puckzzz vroeg zich vanochtend al af waar de SC was gebleven, maar even naar beneden scrollen en diverse gesloten topics zien en lezen zei genoeg
Ik hoop dat er nu dus ook duidelijk een lijn is bepaald tussen baggeren en off-topic gaan? dat van gisteren was dus puur baggeren en van een heel ander niveau dan het off-topic gelul wat wij wel eens veroorzaken
In MED staat een lijstje van 5 users, waaronder Re met een weekje vakantie.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
Re gebanned?
voor hoelang?
ow en sux6 Xil!je pakje stond erg schattig en je hebt een leuk vriendinnetje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |