Ga slapen manquote:
tikjes voor Puckzzzquote:
quote:
Checkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:14 schreef Xilantof het volgende:
P. heb je m'n geld voor de meet al binnen?
krijg honger van die hoofd letter Mquote:
Dan moet-ie geel zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
krijg honger van die hoofd letter M
![]()
en een 4ponder.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet-ie geel zijnNu we daarover beginnen
![]()
Chili Chicken
1/4ponder dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
een vierponder? Voel je je wel helemaal lekker bij je hoofd?
Chili chicken is verre van chili, het is een mcchicken met een zoetige saus, op zich wel lekker, maar ach...geef mij maar een whopper.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet-ie geel zijnNu we daarover beginnen
![]()
Chili Chicken
tja heb het niet zo op chocoladequote:Op donderdag 27 april 2006 23:43 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Chili chicken is verre van chili, het is een mcchicken met een zoetige saus, op zich wel lekker, maar ach...geef mij maar een whopper.
Enne ik dacht bij die emmetjes meer aan m&m's, maar goed, da ken ook aan mij legge...
Ojah!quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet niet vergeten vandaag mijn inzending naar Offy te mailen
Heb je dit keer getwijfeld voordat je in ging zenden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Jij bent er vroeg bij Marc
?
ik moet niet vergeten vandaag mijn inzending naar Offy te mailen
Geen foto's van mij dit keer. Ik ben aan het expirimenteren geweest met een pinhole camera maar helaas zijn de resultaten nog niet goed genoeg om te posten., laat staan in te sturen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Ojah!
Attentie attentie! Dames en heren, vandaag is de laatste dag dat je je foto in kan sturen voor de wedstrijd!
Muk durft niet weer te komen na zijn eeehhhh geweldige foto na een geweldige avond..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |