quote:Op donderdag 27 april 2006 15:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Sterkte Kleintje....
Puckzzz ben jij tegenwoordig de wervings agente van BB?Maar strakke reactie in FB
Ik heb even gekeken in het Fotoboek van Vivi en ik kan weinig aan jouw mening toevoegen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nou nee hoor, maar ik vind die Vivi nou ook niet zo bijzonder en ze geilt duidelijk behoorlijk op zichzelf en vind zichzelf kennelijk verheven boven een eventueel 'minder mooie' vrouw.
Daar heb ik een schurfthekel aan, aan zulke wijven
Dan ben je nog wel even bezig..quote:Op donderdag 27 april 2006 15:28 schreef CocaColaLight het volgende:Vrouwen onder elkaar, altijd leuk.
Bij mannen zou het veel simpeler gaan volgens mij:
A: Jij bent lelijk
B: jah en jij ook.
A: ok biertje?
B: ok proost.
Ik zal maar niet beginnen over de vrouwen versie
Vrouwenversie:quote:Op donderdag 27 april 2006 15:28 schreef CocaColaLight het volgende:Vrouwen onder elkaar, altijd leuk.
Bij mannen zou het veel simpeler gaan volgens mij:
A: Jij bent lelijk
B: jah en jij ook.
A: ok biertje?
B: ok proost.
Ik zal maar niet beginnen over de vrouwen versie
Wat ik me echt begin af te vragen is waarom er in eens zoveel mensen in BB's topic posten.
Hoe wil jij dat weten... Ik stel voor een vergelijkend waren onderzoekquote:Op donderdag 27 april 2006 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vrouwenversie:
A: jij bent lelijk
B: kan zijn, maar ik neuk beter, ik ben nl. niet bang om mijn haar in de war te krijgen
sssssssssssst!!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat weten... Ik stel voor een vergelijkend waren onderzoek
Waar blijft trouwens die foto van jou waar jij je niet onderuit kon lullen vanmorgen?
Hallo jonge dame aangezien jij geen fotoboek hebt is die foto ondertussen een belangrijk onderdeel van het vergelijkende waren onderzoek.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sssssssssssst!!
ik dacht ik zeg gewoon lekker nix dan vergeten jullie het wel weer
Je snapt het niet he... een foto met je zonnebril op had je ook al beloofd en die andere foto zou van je make up moeten zijn. Als het goed is zie je daar weinig van met zonnebril op....quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop vandaag mijn zonnebril binnen te krijgen, dan krijgen jullie weer een zelfportretje van mij![]()
same herequote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je snapt het niet he... een foto met je zonnebril op had je ook al beloofd en die andere foto zou van je make up moeten zijn. Als het goed is zie je daar weinig van met zonnebril op....
Jah ik weet ben flauw. Gevolg van al te lang achter mijn buro zitten.
ok dat is er dan eentje, maar zoals al eerder gezegd, een pondje perfectionisme inwisselen voor zelfvertrouwen is wel nodig, je kan echt veel beter, ik zou je alleen de truuks en tips kunne uitwisselen, die een beetje uniek zijn voor bruiloften.quote:
Kan NOG korter:quote:Op donderdag 27 april 2006 15:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig..
De manlijke versie kan nog korter hoor.![]()
A: Hé l#l jij bent lelijk!!! Biertje??
B: tnx doe maar.
![]()
Ik was het er ook niet mee eensquote:
Nou je bent nog niet vermoeiend hoor en ook nog niet moeilijk, maar goed wat moest je doen dan?quote:
Reageren op verbale agressie volgens een bep methode . Ik deed het liever op mn eigen manierquote:Op donderdag 27 april 2006 18:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Nou je bent nog niet vermoeiend hoor en ook nog niet moeilijk, maar goed wat moest je doen dan?
"Bek dicht of ik sla 'em dicht"quote:Op donderdag 27 april 2006 18:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Reageren op verbale agressie volgens een bep methode . Ik deed het liever op mn eigen manier
Nou ehm , .........niet zo letterlijk maar wel in de buurt jaquote:
Zien!!quote:
Dit is een vorm van passief agressief gedragquote:
Dankuquote:Op donderdag 27 april 2006 18:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dit is een vorm van passief agressief gedrag![]()
he? Bestaat dat?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dit is een vorm van passief agressief gedrag![]()
quote:
Wil je een cursus bij me volgen?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, vandaar dat ik er geen verstand van heb
Ik kan je een hoop leren hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
een cursus vrouwendingen?
Nee bedankt![]()
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op donderdag 27 april 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
oh dat zal ongetwijfeldmaar misschien beter als ik over sommige dingen onwetend blijf
Ga lekker wandelen morgen of zoquote:Op donderdag 27 april 2006 21:25 schreef Ynske het volgende:
grbl
hier verveelt iemand zich ontzettend
ik had op eerder herstel gehoopt... en vraag me nu af wat ik moet doen al die tijd...
maar goed, zal zometeen maar weer gaan tvkijken of lezen
Je gaat nog niet dood dus het valt allemaal wel meequote:Op donderdag 27 april 2006 21:25 schreef Ynske het volgende:
grbl
hier verveelt iemand zich ontzettend
ik had op eerder herstel gehoopt... en vraag me nu af wat ik moet doen al die tijd...
maar goed, zal zometeen maar weer gaan tvkijken of lezen
alweer?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga lekker wandelen morgen of zoAls het tenminste fatsoenlijk weer is
En laat het in godsnaam 6 mei mooi weer zijn
Als dat nou wel het geval is...gaat de treintjesmeeting dan ook niet door?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je gaat nog niet dood dus het valt allemaal wel mee
Jij hebt duidelijk Bruce Almighty niet gezien, weet je wel hoeveel mailtjes die man/vrouw per dag krijgt????quote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer?
ben pas 5 keer gegaan vandaag
* Ynske stuurt een wensemail naar God voor goed weer
dan ga ik wel voor ik mijn laatste adem uitblaas bellen dat jullie niet welkom zijn... iig niet voor t bedrag dat julle nu betalenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als dat nou wel het geval is...gaat de treintjesmeeting dan ook niet door?
sorry Yns![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:39 schreef Ynske het volgende:
Da
[..]
dan ga ik wel voor ik mijn laatste adem uitblaas bellen dat jullie niet welkom zijn... iig niet voor t bedrag dat julle nu betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |