Dit is een vorm van passief agressief gedragquote:
Dankuquote:Op donderdag 27 april 2006 18:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dit is een vorm van passief agressief gedrag![]()
he? Bestaat dat?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dit is een vorm van passief agressief gedrag![]()
quote:
Wil je een cursus bij me volgen?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, vandaar dat ik er geen verstand van heb
Ik kan je een hoop leren hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
een cursus vrouwendingen?
Nee bedankt![]()
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op donderdag 27 april 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
oh dat zal ongetwijfeldmaar misschien beter als ik over sommige dingen onwetend blijf
Ga lekker wandelen morgen of zoquote:Op donderdag 27 april 2006 21:25 schreef Ynske het volgende:
grbl
hier verveelt iemand zich ontzettend
ik had op eerder herstel gehoopt... en vraag me nu af wat ik moet doen al die tijd...
maar goed, zal zometeen maar weer gaan tvkijken of lezen
Je gaat nog niet dood dus het valt allemaal wel meequote:Op donderdag 27 april 2006 21:25 schreef Ynske het volgende:
grbl
hier verveelt iemand zich ontzettend
ik had op eerder herstel gehoopt... en vraag me nu af wat ik moet doen al die tijd...
maar goed, zal zometeen maar weer gaan tvkijken of lezen
alweer?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga lekker wandelen morgen of zoAls het tenminste fatsoenlijk weer is
En laat het in godsnaam 6 mei mooi weer zijn
Als dat nou wel het geval is...gaat de treintjesmeeting dan ook niet door?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je gaat nog niet dood dus het valt allemaal wel mee
Jij hebt duidelijk Bruce Almighty niet gezien, weet je wel hoeveel mailtjes die man/vrouw per dag krijgt????quote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer?
ben pas 5 keer gegaan vandaag
* Ynske stuurt een wensemail naar God voor goed weer
dan ga ik wel voor ik mijn laatste adem uitblaas bellen dat jullie niet welkom zijn... iig niet voor t bedrag dat julle nu betalenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als dat nou wel het geval is...gaat de treintjesmeeting dan ook niet door?
sorry Yns![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:39 schreef Ynske het volgende:
Da
[..]
dan ga ik wel voor ik mijn laatste adem uitblaas bellen dat jullie niet welkom zijn... iig niet voor t bedrag dat julle nu betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |