Ik heb daar wel interesse in..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Ik wil mezelf geen pro noemen, maar ik vind mijn reportages minstens net zo mooi als van de pro's, alleen heb ik niet dezelfde prijs en doe het niet bedrijfsmatig. DIt komt wellicht nog wel....ik wil ook workshops of trouwshoot gaan organiseren, maar of er animo genoeg voor is??
GVD wat een kutmongool van een Belg zegquote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Yeps... voor de blog van het veulen...
Wat zij zegtquote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GVD wat een kutmongool van een Belg zeg
maar je hebt het goed gedaan, en erg je best gedaan om het te regelen
Wat jij nodig hebt is een beetje meer zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet eens een echte reportage durven maken, gewoonweg omdat ik niet mezelf capabel genoeg zie om dat perfect te doen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een beetje meer zelfvertrouwen.Misschien kun je een pondje van je perfectionisme ervoor inuilen.
Kijk nog even naar je foto's in het Elf Fantasy Fair topic en vertaal dat eens naar trouwfoto's. Daar zal menig bruidspaar heel blij mee zijn hoor.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Jezus...
ga je naar een crematie, moet je gewoon je rijlaarzen schoonmaken!
Krijg net de vraag of ik in mijn paardrij wedstrijd pakkie wil komen.
Jemig de pemig...
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:12 schreef CocaColaLight het volgende:
Sterkte Kleintje....
Puckzzz ben jij tegenwoordig de wervings agente van BB?Maar strakke reactie in FB
Ik heb even gekeken in het Fotoboek van Vivi en ik kan weinig aan jouw mening toevoegen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nou nee hoor, maar ik vind die Vivi nou ook niet zo bijzonder en ze geilt duidelijk behoorlijk op zichzelf en vind zichzelf kennelijk verheven boven een eventueel 'minder mooie' vrouw.
Daar heb ik een schurfthekel aan, aan zulke wijven
Dan ben je nog wel even bezig..quote:Op donderdag 27 april 2006 15:28 schreef CocaColaLight het volgende:Vrouwen onder elkaar, altijd leuk.
Bij mannen zou het veel simpeler gaan volgens mij:
A: Jij bent lelijk
B: jah en jij ook.
A: ok biertje?
B: ok proost.
Ik zal maar niet beginnen over de vrouwen versie
Vrouwenversie:quote:Op donderdag 27 april 2006 15:28 schreef CocaColaLight het volgende:Vrouwen onder elkaar, altijd leuk.
Bij mannen zou het veel simpeler gaan volgens mij:
A: Jij bent lelijk
B: jah en jij ook.
A: ok biertje?
B: ok proost.
Ik zal maar niet beginnen over de vrouwen versie
Wat ik me echt begin af te vragen is waarom er in eens zoveel mensen in BB's topic posten.
Hoe wil jij dat weten... Ik stel voor een vergelijkend waren onderzoekquote:Op donderdag 27 april 2006 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vrouwenversie:
A: jij bent lelijk
B: kan zijn, maar ik neuk beter, ik ben nl. niet bang om mijn haar in de war te krijgen
sssssssssssst!!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat weten... Ik stel voor een vergelijkend waren onderzoek
Waar blijft trouwens die foto van jou waar jij je niet onderuit kon lullen vanmorgen?
Hallo jonge dame aangezien jij geen fotoboek hebt is die foto ondertussen een belangrijk onderdeel van het vergelijkende waren onderzoek.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sssssssssssst!!
ik dacht ik zeg gewoon lekker nix dan vergeten jullie het wel weer
Je snapt het niet he... een foto met je zonnebril op had je ook al beloofd en die andere foto zou van je make up moeten zijn. Als het goed is zie je daar weinig van met zonnebril op....quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop vandaag mijn zonnebril binnen te krijgen, dan krijgen jullie weer een zelfportretje van mij![]()
same herequote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je snapt het niet he... een foto met je zonnebril op had je ook al beloofd en die andere foto zou van je make up moeten zijn. Als het goed is zie je daar weinig van met zonnebril op....
Jah ik weet ben flauw. Gevolg van al te lang achter mijn buro zitten.
ok dat is er dan eentje, maar zoals al eerder gezegd, een pondje perfectionisme inwisselen voor zelfvertrouwen is wel nodig, je kan echt veel beter, ik zou je alleen de truuks en tips kunne uitwisselen, die een beetje uniek zijn voor bruiloften.quote:
Kan NOG korter:quote:Op donderdag 27 april 2006 15:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig..
De manlijke versie kan nog korter hoor.![]()
A: Hé l#l jij bent lelijk!!! Biertje??
B: tnx doe maar.
![]()
Ik was het er ook niet mee eensquote:
Nou je bent nog niet vermoeiend hoor en ook nog niet moeilijk, maar goed wat moest je doen dan?quote:
Reageren op verbale agressie volgens een bep methode . Ik deed het liever op mn eigen manierquote:Op donderdag 27 april 2006 18:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Nou je bent nog niet vermoeiend hoor en ook nog niet moeilijk, maar goed wat moest je doen dan?
"Bek dicht of ik sla 'em dicht"quote:Op donderdag 27 april 2006 18:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
Reageren op verbale agressie volgens een bep methode . Ik deed het liever op mn eigen manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |