Wat jij hebt geen cam in je telefoon? Dacht dat ondertussen iedere vrouw dat wel heeft ondertussen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Idd jij snapt het![]()
ben op werk, lekker geen camera bij de hand![]()
Ja doe dat dan maar eens, en laat die stomme Belg ff weten dat ie met Kleintje te maken heeft!quote:Op donderdag 27 april 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga zo die Ardennen klootzakken maar bellen. Gisteren dus niets meer van Jan LUL gehoord.
De hufters.
Ben het zo spuugzat...
tuurlijk heb ik die, ik ben ook gek op gadgetsquote:Op donderdag 27 april 2006 09:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat jij hebt geen cam in je telefoon? Dacht dat ondertussen iedere vrouw dat wel heeft ondertussen.
Morguh trouwens![]()
Nope dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik die, ik ben ook gek op gadgets![]()
maarrrrr, lekker geen kabeltje om de foto eraf te trekken en MMS naar mijn e-mail heb ik ff geen zin in.... shit ik kom hier niet onderuit he?![]()
Hehehe, ik kom net me nest uit....quote:Op donderdag 27 april 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Zonnetje
Maar ik mag weer uitkijken naar een fun filled day at the office
Als het je eigen crematie is, lijkt het me niet zo tof, maar voor de overledene wellicht de laatste wens, dus ja ach, van stof is men opgestaan en zo zal men ook wederkeren. From dust to dust, from ashes to ashes...enne gecondoleerd he !!quote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:![]()
Vanmiddag crematie.
Bah... totaal geen zin in, maar het schijnt bij leven en dood te horen he?
hier schijnt de zon lekkerquote:Op woensdag 26 april 2006 07:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik... maar als de modjes het nog geen ochtend vinden...
Het weer, wat doet het. Regen bah!
sstt...laat dat nou niet horen, pea4fun en tedda komen nou juist bij mijn bruiloft fotograferen en ze weten niet wat boven hun hoofd hangtquote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blijBruiloftsfotografie is alleen maar stressen
![]()
Nog een dagje werkenMorgen rondom deze tijd sta ik bij de gate op Schiphol om naar Londen te vliegen
Moeten artsen dat aftekenen dan? Ja ok, als je aan cholera ofzo bent doodgegaan lijkt het me verstandiger om gecremeerd te worden, maar gewoon natuurlijke dood is toch een keuze die je hebt? Of de houten jas of crematie?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:05 schreef Kleintje het volgende:
Het was zeker zijn laatste wens. Ben blij dat de artsen er gehoor aan hebben gegeven.
De zon schijnt hier echt als een gek, lekker als je geen gordijnen hebt nog in je slaapkamer (zoals ik en ik ben toen maar naar de andere kamer verhuisd).quote:
Sterkte vandaag lieffiequote:Op donderdag 27 april 2006 10:11 schreef Kleintje het volgende:
De dood hebben ze goedgekeurd. De beste man heeft een spuitje gekregen. De verdoving was al voldoende voor zijn lichaam om op te geven. Het spuitje om zijn hart te laten stoppen had hij niet eens meer nodig.
Dus het is wel duidelijk hoe zijn lichaam eraan toe was.
Ook nog sterkte enzo..quote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:![]()
Vanmiddag crematie.
Bah... totaal geen zin in, maar het schijnt bij leven en dood te horen he?
Hoezo ben je het zat? dood en leven is het meest nauw met elkaar verbonden, als iemand ziek is, erg ziek, dan kan je alleen maar blij zijn voor die persoon. Ok het is zwaar klote voor de nabestaanden, maar het lijkt me ook zinnig om gewoon door te gaan met leven, dat is wel het minste wat je verschuldigt bent aan jezelf en aan de doden, anders ben je een egoist, vind ik dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ook nog sterkte enzo..
Kunnen we dan de maand mei zonder dit soort ellende door wandelen???Ben het wel een beetje zat zo..
Oeweeeh spannend!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:30 schreef Kleintje het volgende:
Mei wordt een mooie maand... met een mooi veulen.
Ik verwacht eik. dat mijn veulen eerder dan 31 mei komt. Alles bij de merrie wijst daarop...
De laatste twee maanden zijn er erg veel berichten geweest hier van sterfgevallen. Van meisjes van 16 die onder een tram kwamen tot opa's die een lang leven hebben gehad tot huisdieren.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:26 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Hoezo ben je het zat? dood en leven is het meest nauw met elkaar verbonden, als iemand ziek is, erg ziek, dan kan je alleen maar blij zijn voor die persoon. Ok het is zwaar klote voor de nabestaanden, maar het lijkt me ook zinnig om gewoon door te gaan met leven, dat is wel het minste wat je verschuldigt bent aan jezelf en aan de doden, anders ben je een egoist, vind ik dan.
Mei is een mooie maand, volop lente en volop lekker weer dus.
Daar heb je volledig gelijk in. Ik bedoel het niet zo, dat ik er geen woord meer over wil horen, dat helemaal niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:26 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Hoezo ben je het zat? dood en leven is het meest nauw met elkaar verbonden, als iemand ziek is, erg ziek, dan kan je alleen maar blij zijn voor die persoon. Ok het is zwaar klote voor de nabestaanden, maar het lijkt me ook zinnig om gewoon door te gaan met leven, dat is wel het minste wat je verschuldigt bent aan jezelf en aan de doden, anders ben je een egoist, vind ik dan.
Mei is een mooie maand, volop lente en volop lekker weer dus.
Wat Puckzzz dus bedoeld ...quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De laatste twee maanden zijn er erg veel berichten geweest hier van sterfgevallen. Van meisjes van 16 die onder een tram kwamen tot opa's die een lang leven hebben gehad tot huisdieren.
Nu mag het wel even een maandje zonder al die trieste berichten
Het is een gavequote:
Ik heb het 1x gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 10:08 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
sstt...laat dat nou niet horen, pea4fun en tedda komen nou juist bij mijn bruiloft fotograferen en ze weten niet wat boven hun hoofd hangt
Nee hoorquote:Nee joh, trouwfotografie is echt een makkie, je moet alleen overal op tijd zijn en voorbereid zijn daarop. Ik heb er zelf zo'n 20 gedaan onderhand en dat nog met film ook (kan binnen 10 seconden een nieuwe film geladen hebben) en met 2 camera's is dat goed te doen hoor.
Alleen een beetje creatief zijn is wel wat moeilijk, maar dat leer je vanzelf wel.
Dat dik en onaantrekkelijk kom ik na het weekend nog wel even op terugquote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef Kleintje het volgende:
Heb je nog meerdere gaves Puckzzz???
Ik voel me op het moment echt vreselijk dik en onaantrekkelijk.
Moet ik van het weekend echt op de foto Puckzzz?
Kunnen we ons niet gewoon gaan bezatten???
Nee joh, doodgaan is helemaal niet triest, het is verdrietig, maar niet triest. Ik zeg altijd maar afhankelijk van hoe je was in levende tijden, KAN je voor altijd voortbestaan, in andermans herinneringen en daden, uitvindingen, kijk maar naar de groten der aarde. Cornelis Corneliszoon bijv. Dat was een simpele boerenjongen, die wel effe de gouden eeuw heeft waargemaakt met zijn destijds revolutionaire zaagmachine.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De laatste twee maanden zijn er erg veel berichten geweest hier van sterfgevallen. Van meisjes van 16 die onder een tram kwamen tot opa's die een lang leven hebben gehad tot huisdieren.
Nu mag het wel even een maandje zonder al die trieste berichten
Wanneer de 16 jarige dochter van je beste vriend door een tram wordt doodgereden vind ik dat behoorlijk triest en iets waar je je absoluut niet op kan voorbereiden.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:57 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Nee joh, doodgaan is helemaal niet triest, het is verdrietig, maar niet triest. Ik zeg altijd maar afhankelijk van hoe je was in levende tijden, KAN je voor altijd voortbestaan, in andermans herinneringen en daden, uitvindingen, kijk maar naar de groten der aarde. Cornelis Corneliszoon bijv. Dat was een simpele boerenjongen, die wel effe de gouden eeuw heeft waargemaakt met zijn destijds revolutionaire zaagmachine.
Nou kan het ook wat klein-schaliger natuurlijk, want je kinderen en kleinkinderen goed opvoeden is ook een hele opgaaf die eigenlijk een mediallie an sich verdient.
Hoe dan ook, ik blijf erbij dat doodgaan echt niet erg is, dat is toch onvermijdelijk, dus je kan er maar beter op voorbereid zijn.
Ja ach, de grote heer in de lucht vond het blijkbaar tijd voor al die mensen en dieren. Ik zal ook wel verdrietig zijn als een geliefde/naaste dood zal gaan, maar ik weet ook dat ik ook ooit eens aan de beurt zal komen en ja, medeleven ok, maar het leven gaat toch ook gewoon door. Ik heb bijv. net weer vorige week een nieuw neefje erbij gekregen, DAT is ook onwijs tof en hoort er ook gewoon bij.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb je volledig gelijk in. Ik bedoel het niet zo, dat ik er geen woord meer over wil horen, dat helemaal niet.
Maar het was afgelopen Maart hier wel erg dramatisch met mededelingen overleden familie/kenissen/vrienden/huisdieren.De ene na de andere kwam met trieste posts hier binnen.
Nee, iedereen moet een rouwperiode door, dat hoort bij het leven en ik als het zover is voor mij of dat ik zelf het hoekje omga, dan zal ik er echt niet veel om treuren. Ik zal mensen missen, maar het is niet om veel verdriet over te hebben. Maar ik verwacht zelf ook dat ik verwacht dat mensen doorgaan met leven als ik dood ben, ik ben ertoch niet meer en het zo om die reden egoistisch zijn om alle aandacht te vragen, alleen maar omdat ik dood ben gegaan?quote:Ik bedoelde dus alleen te zeggen, dat ik voor de maand mei toch het liefst een leuke maand te geven aan de mensen hier en dat ze eens niet een rouwperiode door moeten. Dat heeft niets met egoïsme te maken hoor. Het gebeurd nu eenmaal en dan ook vaak onverwacht.![]()
Of heb ik vandaag echt moeite met verwoorden van stellingen![]()
![]()
![]()
Nee, trouwfotografie is dus niks voor je? Ik zie het als enerzijds een bedrijfsactiviteit, maar ook als hobby. Ik vind het nl. leuk om mensenlijke emoties vast te leggen. Daaro mgeniet ik altijd met volle teugen op het vliegveld, je ziet volop emoties daarzo, ik kan daar een hele dag zitten en kijken, super toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gedaanbruiloft van mijn zus en ik was blij met backup van zowel RonaldV als pea
[..]
Nee hoorEens maar nooit meer
Ik ken de situaties niet waaronder die dochter is aangereden. Maar ik kan me ook voorstellen dat een trambestuurder maar beperkte uitwijk of foutmogelijkheden heeft. Ik beoordeel situaties zoals dat toch anders. Zal misschien wel veranderen als ik ook een 16jarige dochter heb, maar in situaties waarbij ze haar ipod op had en niet goed op verkeer lette, dan zou ik als ouder mij zelf voor de kop slaan, vanwege slechte opvoeding oid en verdrietig zijn, als de trambestuurder door rood reed, DAN NOG kan je zien dat een tram altijd zal winnenin een botsing, dus het hangt echt af van die situatie hoe ik, als ouder zou reageren. Je taak als ouder is om je kinderen op te voeden en te laten groeien tot grote goede mensen en die kinderen moeten ook weten wat hun krachten en beperkingen zijn. Het feit is ontzettend verdrietig, 16 jaar lief en leed gedeelt, dat ben ik helemaal met je eens, dus dat is zeer zeker waar, maar ik denk wel dat je je erop kan voorbereiden, ok 16 jaar is erg jong naar nederlandse maatstaven, want in principe had ze al een soort van eigen leven opgebouwd toch al? Dus ik zou troost vinden in het feit dat ze toch 16 jaar liefde heeft gehad.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wanneer de 16 jarige dochter van je beste vriend door een tram wordt doodgereden vind ik dat behoorlijk triest en iets waar je je absoluut niet op kan voorbereiden.
De Opa van Fles heeft een fijn leven gehad en is na een ziekbed overleden, daar kan je je wel op voorbereiden maar het blijft moeilijk.
Ja tuurlijk en koester die momenten dan ook, maar ik wil dus zeggen, ik ben virj nuchter van nature, dat je me echt niet zonder tranen zal zien ten tijde van en op andere momenten, maar dat ebt weg na een tijdje.quote:Je kan wel zo vrolijk roepen dat dood bij het leven hoort en dat is ook zo maar de daadwerkelijke momenten van afscheid brengen altijd verdriet met zich mee.
Ja dat is spontaan, maar bruiloften ook wel, althans die ik gezien heb wel. Maar je hebt wel gelijk, sommigen zijn gewoon neit goed in het uiten van emoties en dat is rottig foto's maken hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:12 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind dat een groot verschil. Die mensen zijn daar gewoon. Die doen niet overdreven vrolijk, gelukkig en gaan niet staan poseren. Dat is spontaan.
DAT vind ik wel leuk.
Bruiloften fotograferen lijkt mij helemaal niets.
Ik zou zelf niet eens een echte reportage durven maken, gewoonweg omdat ik niet mezelf capabel genoeg zie om dat perfect te doen. Dat laat ik liever aan pro's over. Ik zou wel mee willen lopen met een pro, om zo eens wat meer ervaring op te doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:27 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Ja dat is spontaan, maar bruiloften ook wel, althans die ik gezien heb wel. Maar je hebt wel gelijk, sommigen zijn gewoon neit goed in het uiten van emoties en dat is rottig foto's maken hoor.
En daar ben ik het ook mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet eens een echte reportage durven maken, gewoonweg omdat ik niet mezelf capabel genoeg zie om dat perfect te doen. Dat laat ik liever aan pro's over. Ik zou wel mee willen lopen met een pro, om zo eens wat meer ervaring op te doen.
Ik wil mezelf geen pro noemen, maar ik vind mijn reportages minstens net zo mooi als van de pro's, alleen heb ik niet dezelfde prijs en doe het niet bedrijfsmatig. DIt komt wellicht nog wel....ik wil ook workshops of trouwshoot gaan organiseren, maar of er animo genoeg voor is??quote:Op donderdag 27 april 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet eens een echte reportage durven maken, gewoonweg omdat ik niet mezelf capabel genoeg zie om dat perfect te doen. Dat laat ik liever aan pro's over. Ik zou wel mee willen lopen met een pro, om zo eens wat meer ervaring op te doen.
Dus?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:36 schreef Kleintje het volgende:
Even over dat filmpje.
Heb nu met freeware (dvd decrypter en auto gardian knot) de dvd geript en omgezet naar avi.
Ik ga zo knippen in het geheel zodat ik echt alleen dat stukje heb.
Het is zo legaal als de pest gezien het allemaal met freeware is gedaan en de film door mij zelf gemaakt is.
Daarnaast heb ik ook een stukje film wat door anderen is gemaakt (meer profi) en van hun heb ik toestemming om het te rippen en online te gooien.
DUS...
Ik heb daar wel interesse in..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Ik wil mezelf geen pro noemen, maar ik vind mijn reportages minstens net zo mooi als van de pro's, alleen heb ik niet dezelfde prijs en doe het niet bedrijfsmatig. DIt komt wellicht nog wel....ik wil ook workshops of trouwshoot gaan organiseren, maar of er animo genoeg voor is??
GVD wat een kutmongool van een Belg zegquote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Yeps... voor de blog van het veulen...
Wat zij zegtquote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GVD wat een kutmongool van een Belg zeg
maar je hebt het goed gedaan, en erg je best gedaan om het te regelen
Wat jij nodig hebt is een beetje meer zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet eens een echte reportage durven maken, gewoonweg omdat ik niet mezelf capabel genoeg zie om dat perfect te doen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een beetje meer zelfvertrouwen.Misschien kun je een pondje van je perfectionisme ervoor inuilen.
Kijk nog even naar je foto's in het Elf Fantasy Fair topic en vertaal dat eens naar trouwfoto's. Daar zal menig bruidspaar heel blij mee zijn hoor.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Jezus...
ga je naar een crematie, moet je gewoon je rijlaarzen schoonmaken!
Krijg net de vraag of ik in mijn paardrij wedstrijd pakkie wil komen.
Jemig de pemig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |