Nee precies, maar hey, daarvoor is het een SLOWCHAT topicquote:Op woensdag 26 april 2006 20:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Veel van wat er gepost is lees ik niet omdat ik overdag moet werken en forummen word dan niet echt op prijs gesteld (doe wel een heeeeel klein beetje). En om dan 's avonds een heel topique vol geneuzel door te spitten ... nee, dank je. (Zo veel interessants staat er vaak ook niet in).
dankuquote:
nee jij bent geweldigquote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef blackbully het volgende:
Blaat
ps. ook ik kraam een hoop onzin uit dus selectief lezen van mijn post is geoorloofd.![]()
cool, ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef blackbully het volgende:
selectief klopt wel redelijk ja.
ik sla complete delen over omdat ik gok dat het me niet intresserd.
Mja, jouw keusquote:ik begin steeds minder post telezen hier omdat er veel instaat wat me niet meer intresseerd (off-topic, of niet)
mensen die er misschien wel wat aan willen doen, kunnen doen, maar niet mensen die het plezier van een ieder in het oog houdenquote:ik begin wel te snappen dat het off-topic niet zou moeten mogen hier.
en dan niet omdat het puur over fotografie moet gaan. maar meer omdat de SC een grote klaagbaak begint te worden. met veel wijzen naar mensen die er wat aan willen doen.
Ik weet niet wat jij gangbare banen noemt, maar als mod ben je er in de eerste instantie VOOR de usersquote:er is hier "bijna" niemand die het ook maar iets intresseerd waar het hier over gaat. als ze maar kunnen chatten en kunnen klagen.
iedere subtiele manier die er geprobeerd is om het weer in wat gangbare banen te lijden genegeerd om uitgejoeld.
Absoluut opportunistisch. Als ze er zijn verpesten ze het, door dingen als een ban voor wat nachtelijk geklier aan te vragen, zelfs in het slowchattopic te gaan janken om ontopic-heid, terwijl ze dat JUIST zou kunnen helpen om de andere topics schoon te houden, zoals ik pas honderdtachtig keer uitgelegd heb, en als we een inhoudelijke discussie hebben, zoals nu, dan zijn ze nergens te bekennen. En nu weet je juist hun AFwezigheid goed te praten. Handige donder ben je.quote:veel users vinden dat de mods de SC verpesten (zo komt het op mij over)
terweil de mods (even een gok) 1 op de 40 post max door een mod geplaatst word.
Nee, dat heet begrijpend leesgedrag.quote:als je dan hun toch de schuld wil geven dat de SC verkloot word, is dat dan niet echt selectief lees gedrag?
Volslagen uit de lucht gegrepen. Kom ZELF met cijfers als je er wat mee wil proberen te bewijzen.quote:het ontbreken van steeds meer users hier in de slowchat, dat vald bijna niemand op.
maar ga eens tellen hoevel users de SC nu nog echt bezoeken? en hoeveel dat er 2 maanden geleden waren, en hoeveel dat er 6 maanden geleden waren.
er is even een stijgende lijn geweest in het aantal users maar die is harder gedaald als dat hij was geklommen.
Wie houdt wie dan ook tegen om naar showcases en foto's te kijken?quote:misschien tijd dat we als users daar eens over na denken, waarom we een forum aan het claimen zijn. terwijl de meeste users toch graag naar showcases en andere foto's kijken
ga ze eens RAP schoonboenen zegquote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van mijn verkeersborden?
[afbeelding]
[afbeelding]
amenquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:11 schreef fraubitch het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van mijn verkeersborden?
[afbeelding]
[afbeelding]
verkeersbordenquote:
Ik had er een keer 1 van "pas op overstekende eendjes"quote:
stationsnaambordjes zijn ook niet te versmaden andersquote:
Voor jouquote:Op woensdag 26 april 2006 20:28 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Ik had er een keer 1 van "pas op overstekende eendjes"
en 1 met "Bagger"
En toen had zo'n stomme politiemeneer ze afgepakt![]()
ow leuk dat ga ik vrijdag doen!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stationsnaambordjes zijn ook niet te versmaden anders
Ik ga morgen nummertje 69 (proberen te) scoren![]()
geniet er lekker lang vanquote:
Ah kijk, da's al ietsquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Als je die voor mij eraf krijgt ga ik je eeuwig aanbidden![]()
![]()
Sloop gelijk dat Jupiler bord er ook maar af danquote:
zou wel schelen als je niet iedere keer die stomme politiemeneer achter je aan wil hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, gewoon ff een tip, maar misschien iets minder slopen?
Het viel op de grond toen ik op de grond aan eht stampen was op een beeldje wat ik net voor 50 cent had gekochtquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, gewoon ff een tip, maar misschien iets minder slopen?
ah okeequote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Het viel op de grond toen ik op de grond aan eht stampen was op een beeldje wat ik net voor 50 cent had gekocht
Ik gok een nokia.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor camera gebruik jij trouwes dribbozius?
Een brakke webcamquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor camera gebruik jij trouwes dribbozius?
dacht ik ook, maar het blijkt nog erger te zijnquote:
Hey niks tegen mijn trust protable webcamquote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar het blijkt nog erger te zijn
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Het viel op de grond toen ik op de grond aan eht stampen was op een beeldje wat ik net voor 50 cent had gekocht
Op donderdag?quote:Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef Xilantof het volgende:
strak blauwe lucht hier
en straks een bruiloft.
Een vriend van mijn havo carriere gaat trouwenquote:
Moggeeehhhhquote:Op donderdag 27 april 2006 08:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ga je nog foto's maken?
* Puckzzz gaat ff wat make-up op d'r gezicht knallen en maar weer eens naar kantoor....
bijna weekend
nope.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ga je nog foto's maken?
* Puckzzz gaat ff wat make-up op d'r gezicht knallen en maar weer eens naar kantoor....
bijna weekend
Wees blijquote:Op donderdag 27 april 2006 08:37 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij weet hij ook niet dat ik zo in-to fotografie ben trouwens
weet ikquote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blijBruiloftsfotografie is alleen maar stressen
![]()
Nog een dagje werkenMorgen rondom deze tijd sta ik bij de gate op Schiphol om naar Londen te vliegen
ik ga lekker een rondje crossen langs alle buitenlocaties vandaagquote:Op donderdag 27 april 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Zonnetje
Maar ik mag weer uitkijken naar een fun filled day at the office
Ik probeer het altijd zo natuurlijk mogelijk te houden, het is meer een kwestie van wallen verstoppen en wimpers accentuerenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
MoggeeehhhhLekker zonnetje dus de ventilator mag straks weer aan voor een frisse bries door kantoor..
![]()
Puckzzz Welke kleurcombinatie doe je vandaag??![]()
De Natural look, maar dan een beetje retoucherend dus..quote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd zo natuurlijk mogelijk te houden, het is meer een kwestie van wallen verstoppen en wimpers accentuerenvandaag wel een mooie lippenstift in een naturelle lichtbruin met een mooie glans zodat mijn lippen nog voller lijken
Hoeveel moet je compenseren?? 400mm of 500mm ???quote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Marc H het volgende:
Ja, en ik zit weer eens op mijn werk.......
Gisteren hele dag bewolkt, en door apenheul gestruind, met de hoop op wat zon. toen de zon eindelijk kwam, ja hoor, ging het park sluiten.....
Maar nieuwe Bigma en 30D bevallen perfect
Jaquote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Marc H het volgende:
Ja, en ik zit weer eens op mijn werk.......
Gisteren hele dag bewolkt, en door apenheul gestruind, met de hoop op wat zon. toen de zon eindelijk kwam, ja hoor, ging het park sluiten.....
Effe een tip mijner zijde..quote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blijBruiloftsfotografie is alleen maar stressen
![]()
Nog een dagje werkenMorgen rondom deze tijd sta ik bij de gate op Schiphol om naar Londen te vliegen
Idd jij snapt hetquote:Op donderdag 27 april 2006 09:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Natural look, maar dan een beetje retoucherend dus..Of snap ik het echt niet??
Maare
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |