Dat is een van de paardenrassen waarbij het moet. Korte manen wijst op exceem bij zulke rassen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onwijs lang haar en zo, vroeg me af of dat bij andere paarden niet gewoon kort gehouden wordt..
Eigenlijk is het al een veeg teken dat we het er nu al een week of wat constant over hebben en iedereen NOG STEEDS loopt te morren, vind je niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee ieder tevriend houden op een forum dat werkt.![]()
soms moet je streng zijn om wat door de vingers te kunnen laten.
er zijn dan altijd mensen die piepen maar ach.
hoe harder ze piepen des temeer kans dat ze toch blijven.
je moet pas opletten als ze stil worden.
Moet ik even smsen voor een link van wedstrijdfoto's, ik weet 'm niet meerquote:
ah okee, dat kanquote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat is een van de paardenrassen waarbij het moet. Korte manen wijst op exceem bij zulke soorten.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al een veeg teken dat we het er nu al een week of wat constant over hebben en iedereen NOG STEEDS loopt te morren, vind je niet?
Er moet vast nog wel íets te vinden zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, dat kanIk heb geen moer verstand van paarden, eigenlijk
Ik zou bijna willen zeggen: er zijn weinig dingen waar ik ZO weinig van weet als van paarden
dit vind echt zo'n schitterend boerenwerkpaardquote:
Ze kan weer lachenquote:
Zo'n knol als in die Palm-reclame van vroegahquote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dit vind echt zo'n schitterend boerenwerkpaard
dat is nu de fok -cultuur.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al een veeg teken dat we het er nu al een week of wat constant over hebben en iedereen NOG STEEDS loopt te morren, vind je niet?
precies, wat ook een weggevertje om offtopic te gaanquote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er moet vast nog wel íets te vinden zijn![]()
afrikaanse tarentulaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee, dat kanIk heb geen moer verstand van paarden, eigenlijk
Ik zou bijna willen zeggen: er zijn weinig dingen waar ik ZO weinig van weet als van paarden
okee, je hebt gelijk, ik ben een complete mongoolquote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
afrikaanse tarentula
Bootonderdelen
retourneringen bij een speelgoedfabriek
samenstelling van een medijcijn
enz![]()
danku
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee, je hebt gelijk, ik ben een complete mongoolboe-hoe fucking boe-hoe
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
tarAntula
maar doe mij maar gewoon tarantino
respectquote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah ergens is het wel zo, ik ben altijd al erg goed geweest in dingen die echt TOTAAL on-boeiend zijn zeg maar. Ik weet heel veel van priemgetallen. WHO CARES??Ik ken het hele spoorwegnet van Nederland uit mijn hoofd. WHO CARES??
Ik spreek 7 talen. WHO CARES?
Ik vind dat anders toch wel indrukwekkendquote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah ergens is het wel zo, ik ben altijd al erg goed geweest in dingen die echt TOTAAL on-boeiend zijn zeg maar. Ik weet heel veel van priemgetallen. WHO CARES??Ik ken het hele spoorwegnet van Nederland uit mijn hoofd. WHO CARES??
doei en succesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Mensjes: ik ga sporten!
FB, die link met foto's hou je nog even van me tegoed, en anders kom je maar een keer in het eggie kijken.
Als jullie niets meer van me horen, dan ben ik bezweken aan m'n slechte conditie.
![]()
ja, okee, maar er geld mee verdienen is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vind dat anders toch wel indrukwekkend![]()
![]()
die maak je zelfquote:
* Puckzzz is fan!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
juist, zijn we zelf schuldig aan.quote:
Oke... das waar.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, okee, maar er geld mee verdienen is weer een ander verhaal
Dat is idd boeiend!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben altijd al erg goed geweest in dingen die echt TOTAAL on-boeiend zijn zeg maar. Ik ken het hele spoorwegnet van Nederland uit mijn hoofd. WHO CARES??
juist wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
juist, zijn we zelf schuldig aan.
dus niet altijd met vingers wijzen
knap hoe selectief jij kan lezen, ik noem je schijnheilig, maar daar reageer je voor het gemak even niet op.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
juist, zijn we zelf schuldig aan.
dus niet altijd met vingers wijzen
nee, die laatste twee disciplines boeien me dan weer geen ene zakquote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dat is idd boeiend!
Weten welk station er komt, weten waar de wissels zitten en dan ook nog van de niet-reizigers-gedeeltes![]()
![]()
stil zwijgen, gewoon de kunst afkijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
knap hoe selectief jij kan lezen, ik noem je schijnheilig, maar daar reageer je voor het gemak even niet op.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
knap hoe selectief jij kan lezen, ik noem je schijnheilig, maar daar reageer je voor het gemak even niet op.
een banquote:
Oh jee, dan heb ik echt wat gemist blijkbaarquote:
onterechtquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Het was ook wel een beetje te verwachten na dat gedoe van gisteravond. Zo tegen een mod in gaan is ongeveer gelijk aan het tekenen van snorretjes op politieagenten. Met een Sharpie.
Nou das wel erg idd jaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Het was ook wel een beetje te verwachten na dat gedoe van gisteravond. Zo tegen een mod in gaan is ongeveer gelijk aan het tekenen van snorretjes op politieagenden. Met een Sharpie.
selectief klopt wel redelijk ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |