Op donderdag?quote:Op donderdag 27 april 2006 08:14 schreef Xilantof het volgende:
strak blauwe lucht hier
en straks een bruiloft.
Een vriend van mijn havo carriere gaat trouwenquote:
Moggeeehhhhquote:Op donderdag 27 april 2006 08:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ga je nog foto's maken?
* Puckzzz gaat ff wat make-up op d'r gezicht knallen en maar weer eens naar kantoor....
bijna weekend
nope.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ga je nog foto's maken?
* Puckzzz gaat ff wat make-up op d'r gezicht knallen en maar weer eens naar kantoor....
bijna weekend
Wees blijquote:Op donderdag 27 april 2006 08:37 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij weet hij ook niet dat ik zo in-to fotografie ben trouwens
weet ikquote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blijBruiloftsfotografie is alleen maar stressen
![]()
Nog een dagje werkenMorgen rondom deze tijd sta ik bij de gate op Schiphol om naar Londen te vliegen
ik ga lekker een rondje crossen langs alle buitenlocaties vandaagquote:Op donderdag 27 april 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Zonnetje
Maar ik mag weer uitkijken naar een fun filled day at the office
Ik probeer het altijd zo natuurlijk mogelijk te houden, het is meer een kwestie van wallen verstoppen en wimpers accentuerenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
MoggeeehhhhLekker zonnetje dus de ventilator mag straks weer aan voor een frisse bries door kantoor..
![]()
Puckzzz Welke kleurcombinatie doe je vandaag??![]()
De Natural look, maar dan een beetje retoucherend dus..quote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd zo natuurlijk mogelijk te houden, het is meer een kwestie van wallen verstoppen en wimpers accentuerenvandaag wel een mooie lippenstift in een naturelle lichtbruin met een mooie glans zodat mijn lippen nog voller lijken
Hoeveel moet je compenseren?? 400mm of 500mm ???quote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Marc H het volgende:
Ja, en ik zit weer eens op mijn werk.......
Gisteren hele dag bewolkt, en door apenheul gestruind, met de hoop op wat zon. toen de zon eindelijk kwam, ja hoor, ging het park sluiten.....
Maar nieuwe Bigma en 30D bevallen perfect
Jaquote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Marc H het volgende:
Ja, en ik zit weer eens op mijn werk.......
Gisteren hele dag bewolkt, en door apenheul gestruind, met de hoop op wat zon. toen de zon eindelijk kwam, ja hoor, ging het park sluiten.....
Effe een tip mijner zijde..quote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Nog een dagje werkenMorgen rondom deze tijd sta ik bij de gate op Schiphol om naar Londen te vliegen
Idd jij snapt hetquote:Op donderdag 27 april 2006 09:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De Natural look, maar dan een beetje retoucherend dus..Of snap ik het echt niet??
Maare
[afbeelding]
Wat jij hebt geen cam in je telefoon? Dacht dat ondertussen iedere vrouw dat wel heeft ondertussen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Idd jij snapt het![]()
ben op werk, lekker geen camera bij de hand![]()
Ja doe dat dan maar eens, en laat die stomme Belg ff weten dat ie met Kleintje te maken heeft!quote:Op donderdag 27 april 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga zo die Ardennen klootzakken maar bellen. Gisteren dus niets meer van Jan LUL gehoord.
De hufters.
Ben het zo spuugzat...
tuurlijk heb ik die, ik ben ook gek op gadgetsquote:Op donderdag 27 april 2006 09:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wat jij hebt geen cam in je telefoon? Dacht dat ondertussen iedere vrouw dat wel heeft ondertussen.
Morguh trouwens![]()
Nope dat gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik die, ik ben ook gek op gadgets![]()
maarrrrr, lekker geen kabeltje om de foto eraf te trekken en MMS naar mijn e-mail heb ik ff geen zin in.... shit ik kom hier niet onderuit he?![]()
Hehehe, ik kom net me nest uit....quote:Op donderdag 27 april 2006 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Zonnetje
Maar ik mag weer uitkijken naar een fun filled day at the office
Als het je eigen crematie is, lijkt het me niet zo tof, maar voor de overledene wellicht de laatste wens, dus ja ach, van stof is men opgestaan en zo zal men ook wederkeren. From dust to dust, from ashes to ashes...enne gecondoleerd he !!quote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:![]()
Vanmiddag crematie.
Bah... totaal geen zin in, maar het schijnt bij leven en dood te horen he?
hier schijnt de zon lekkerquote:Op woensdag 26 april 2006 07:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik... maar als de modjes het nog geen ochtend vinden...
Het weer, wat doet het. Regen bah!
sstt...laat dat nou niet horen, pea4fun en tedda komen nou juist bij mijn bruiloft fotograferen en ze weten niet wat boven hun hoofd hangtquote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |