Ga slapen manquote:
tikjes voor Puckzzzquote:
quote:
Checkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:14 schreef Xilantof het volgende:
P. heb je m'n geld voor de meet al binnen?
krijg honger van die hoofd letter Mquote:
Dan moet-ie geel zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
krijg honger van die hoofd letter M
![]()
en een 4ponder.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet-ie geel zijnNu we daarover beginnen
![]()
Chili Chicken
1/4ponder dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
een vierponder? Voel je je wel helemaal lekker bij je hoofd?
Chili chicken is verre van chili, het is een mcchicken met een zoetige saus, op zich wel lekker, maar ach...geef mij maar een whopper.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet-ie geel zijnNu we daarover beginnen
![]()
Chili Chicken
tja heb het niet zo op chocoladequote:Op donderdag 27 april 2006 23:43 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Chili chicken is verre van chili, het is een mcchicken met een zoetige saus, op zich wel lekker, maar ach...geef mij maar een whopper.
Enne ik dacht bij die emmetjes meer aan m&m's, maar goed, da ken ook aan mij legge...
Ojah!quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet niet vergeten vandaag mijn inzending naar Offy te mailen
Heb je dit keer getwijfeld voordat je in ging zenden?quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Jij bent er vroeg bij Marc
?
ik moet niet vergeten vandaag mijn inzending naar Offy te mailen
Geen foto's van mij dit keer. Ik ben aan het expirimenteren geweest met een pinhole camera maar helaas zijn de resultaten nog niet goed genoeg om te posten., laat staan in te sturen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Ojah!
Attentie attentie! Dames en heren, vandaag is de laatste dag dat je je foto in kan sturen voor de wedstrijd!
Muk durft niet weer te komen na zijn eeehhhh geweldige foto na een geweldige avond..quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:33 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heb je dit keer getwijfeld voordat je in ging zenden?
Mwah als je de mode een beetje bijhoudt valt deze nog in de middencategoriequote:Op vrijdag 28 april 2006 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Wow... die is erg groot.
Zou geen kleintje meer overblijven als ik die opzet...
Ik heb iets met zonnebrillen. Ik heb er niet veel want ik flikker ze altijd los in mijn tas en zijn ze dus in no-time weer stukquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:15 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet het, groot is mooi.
Maar ik vind het zelf niets bij me, dus doe ik het niet...
Als je 'm voor ¤ 5,= in Tunesie hebt gekocht kun je er in alle redelijkheid vanuit gaan dat ie echt is hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Mijn kop is meestal te smal voor zonnebrillen.
Ik heb nu een heuse armani
of zal ie toch nep zijn?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:36 schreef Vliegvrager het volgende:
wow, wat een bril
Puhukzzzz, waar ben je?oh daar, achter die bril
Hij is leuk hoor.![]()
Ik heb nog wel wat liggen hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:58 schreef Kleintje het volgende:
Thanks puckzzz
Zo, nog 1 overhemd en dan ben ik klaar met strijken!!!!
je kan hem ook als BH gebruiken misschienquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:09 schreef Kleintje het volgende:
Wow... die is erg groot.
Zou geen kleintje meer overblijven als ik die opzet...
Mijn koffie wat doe jequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kan hem ook als BH gebruiken misschien
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak er dit weekend wel ff een foto vanquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik volgend weekendquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik maak er dit weekend wel ff een foto van
ga es gewoon zoals elke rechtgeaarde huisvrouw As the world turns kijken ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
zo... strijken is gebeurd.
Wat nu???
HELP HELP...
Ik moet wat schoonmaken.. maar wat??
ongesteld ofzo? of alleen maar lente kriebels die je tot neurotisch schoonmaken zetten?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
Wat nu???
HELP HELP...
60% kans op regenquote:
Het regent toch altijd op koninginnedag?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat het morgen gaat regenen?
Komt GVD klote uit! Het dak van de garage ligt eraf en morgen komt de dakdekker er een neiuw dak op leggen....dat zal wel niet gaan in de regen toch?
Jaaaa vrije dag enzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
geen nood, zondag schijnt de zon weerDe zon schijnt namelijk altijd op 30 april
welke idioot bedacht heeft dat het naar de zaterdag moet...Is de maandag niet *IETS* logischer? Grmbl
JA HEBBES!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
Wat nu???
HELP HELP...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:52 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz gaat vanavond heerlijk voor me koken!!!!!
ow, die achtertuin heb ik alweer bijna schoon, nu nog 2 keukens en 2 studentenkamers....quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Achtertuin
Dat is niet mijn ding.
Succes ermee.
Overigens... MUK LEEFT NOG!
Da's al heel wat, zo te horenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... MUK LEEFT NOG!
ZEG! Sub heeft hier copyright op katermeldingen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef Muk het volgende:
[..]
JA HEBBES!!!
ik ehm we ehm... het komt er op neer, ik heb een VERSCHRIKKELIJKE kater, het hele huis ligt in puin op twee verdiepingen, de achtertuin is een verkoolde zooi....
ik heb nog wel iets wat je kan schoonmaken zegmaar....
edit: en de buurman kwam vragen of die dronken zeemansliederen om half 4.... ja die waren van ons.... ik kijk op m'n camera, blijk ik de deur van m'n bovenbuurman ingetrapt te hebben....en dat ondertussen gefilmt.... overal voedselresten, pleuris.
en de overige deelnemers zijn nergens te bekennen natuurlijk
leuke foto's... ja, maar geen charmantequote:Op vrijdag 28 april 2006 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ZEG! Sub heeft hier copyright op katermeldingen hoor![]()
Hoe komt je tuin verkoold?
Nog leuke foto's gemaakt gisteravond?
Dan zit je hier goedquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:31 schreef 4Vita het volgende:
* 4Vita meldt zich even verveelt zich de t*ring
haha mooi zo. Ben ik de enige die zo een hekel heeft om de hele dag doelloos te wachten op de postbode/UPS/Fedex.quote:
ja ben echt inspiratieloos. Maar toevallig zou ik straks wat ingrijpends posten over gister! Net als jou mop van de dag wou ik foto van de dag invoeren, een foto die mijn dag moet weergeven. Kijken of dat wat is. Nog nieuws van jouw front ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef Kleintje het volgende:
4vita... update je weblog eens met leuke/mooie foto's.
Voorzie mij weer eens van leesvoer op internet!
Ik ga eten.
TOT LATER!
ik ook, geen klap te doen op het werkquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:31 schreef 4Vita het volgende:
* 4Vita meldt zich even verveelt zich de t*ring
heb jij nog wilde plannen voor vannacht en/of morgen ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:40 schreef Marc H het volgende:
[..]
ik ook, geen klap te doen op het werk
naja nog 80 minuten, en ik ben weg
done, maar het is erg depri vandaagquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef Kleintje het volgende:
4vita... update je weblog eens met leuke/mooie foto's.
Voorzie mij weer eens van leesvoer op internet!
Ik ga eten.
TOT LATER!
nou....quote:
Thuiskomen, camera pakken, en een beetje lopen fotograferenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:43 schreef 4Vita het volgende:
[..]
heb jij nog wilde plannen voor vannacht en/of morgen ?
ownee juist wel...sorrie...wist ff geen passende smilie.quote:
dat had ik net ook bij mijn vraag, iets wat ook nooit voorkomt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ownee juist wel...sorrie...wist ff geen passende smilie.
quote:Twee vrienden willen op stap maar hebben niet veel geld.
Dan zegt een van hen: " Weet je wat we kopen een Hema-worst". "Wat
moeten we daar nu mee?", vraagt de ander.
"Als we in het cafe zijn,drinken we eerst veel bier, en dan doe ik de
Hema-worst in mijn broek, en dan ga jij op je knieën voor mij zitten en
zuigt op de Hema-worst".
Als ze veel hebben gedronken doen ze wat ze hebben afgesproken. De
barkeeper ziet dit en zegt: "Donder op uit mijn zaak, stelletje
vuillakken".
Eenmaal op straat zegt de ene: "Zie je wel dit gaat grandioos" . Ze
gaan zo door tot ongeveer het tiende cafe.
Dan zegt de ene vriend: "Ik stop er mee". Mijn rug en knieën doen zeer
van het bukken en van 't op mijn knieën zitten zuigen aan die worst".
Waarop de andere zegt: "Is goed want ik wil ook niet meer".
"Waarom dan niet?" vraagt de andere.
"Nou ik ben namelijk na het tweede cafe de Hema-worst al kwijt geraakt".......
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat de FUCK. Ik ga gewoon zo goed als gratis naar Lissabon om foto's te maken van de meest fantastische giGANtische bands. Alles gaat ineens zo snel, het is onwerkelijk en zo fantastisch allemaal.![]()
Jee wat gaaf voor je!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Placebo, Tool, Korn, Alice in Chains en nog een paar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*rondstuitert*
Connecties. En ik ben natuurlijk gewoon heel erg tof.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jee wat gaaf voor je!
en hoe is dit zo gekomen? Vertel!!
Je rijdt de goede kant op hoor, richting Utrecht of A'dam lijkt me niet zo aan te raden, omdat alle provinciaaltjes komen vrijmarkten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:52 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga paardje doen, dan spullen pakken en dan tussen half Nederland in de file staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |