Ging toen ff in index kijken bij pub, zag ik dat mijn topic van gister nog open was, toen ging er bij mij een belletje rinkelenquote:
dat kan ik nietquote:Op donderdag 27 april 2006 12:09 schreef Sloffie het volgende:
TT weizigen in: bijna weekend, iedereen vrolijk![]()
Goed?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:11 schreef -Marlii- het volgende:
De PUB × Saaie Donderdagmorgen -O- ×
Kan een modje er De PUB 901 × Bijna weekend, bijna Koninginnedag × van maken?
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
Met dit mooie weer? Fantastisch tog?![]()
owja...quote:
snel editten héquote:Op donderdag 27 april 2006 12:11 schreef Blaxje het volgende:
Telefoon whehe
Ik zie geen mooi weer hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 12:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
Met dit mooie weer? Fantastisch tog?![]()
oh,quote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik ga de tt niet aanpassen bedoel ik maar goed
als je binnenzit zie je inderdaad geen mooi weer buitenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef Deirtje het volgende:
[..]
Ik zie geen mooi weer hooren heb er toch niks aan nu, laat t maar na 17.00 mooi weer zijn!
Ik begin alleen beetje ziek te wordenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
bijna koninginnen dagdaar heb ik pas zin in
Ik ooook, eerst morgen bovenbouwfeest, dan kermis zaterdag en harmonieequote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
Jaaaaah ik ookquote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
Juist wél. maar je kan er helaas niet van genieten.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als je binnenzit zie je inderdaad geen mooi weer buiten
das genaaidquote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik begin alleen beetje ziek te worden
ik nie heb al berg bier in geslagen en ik kijk er helemaal naar uitquote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik begin alleen beetje ziek te worden
Sorry, ben niet helemaal 100%.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
er stond: ik KAN, niet veranderen hé![]()
Dank je!quote:
ik had mezelf ook al weer ge-editquote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
er stond: ik KAN, niet veranderen hé![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
ik nie heb al berg bier in geslagen en ik kijk er helemaal naar uit
lekker dagje amsterdam![]()
de verslaafde jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dank je!
Als ik over 3 uur naar huis mag, ga ik lekker in mijn bedje liggen slapen en fokken![]()
![]()
Was niet jouw fout, ik had er eerst ga staanquote:
Dank je! je bent een schat.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik had mezelf ook al weer ge-editdus niet zijn fout
slapend fokken?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dank je!
Als ik over 3 uur naar huis mag, ga ik lekker in mijn bedje liggen slapen en fokken![]()
![]()
Weet ikquote:
moet bij je de tandarts doen? Controle?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:17 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
slapend fokken?![]()
ik ga zo ff rondje rijden en dan tandarts![]()
En dan zeggen ze wat over die ouderen, maar die jeugd kan er ook wat van hoor!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef Sloffie het volgende:
[..]
de verslaafde jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
en dan doe ik het weer fout héquote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik had mezelf ook al weer ge-editdus niet zijn fout
jazeker de hele dagquote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef Deirtje het volgende:
[..]jij ook naar amsterdam zaterdag ??
kon jij toch niet weten?quote:
Ik ga voor t eerstquote:Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jazeker de hele dag![]()
lekker vanalles bezoeken.. vorig jaar was me erg goed bevallen![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef Blaxje het volgende:
CLOWNTJES
scheelt dat ik vrolijk benquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Sloffie het volgende:
[..]
scheelt dat ik vrolijk ben![]()
![]()
boeiund... sloffie nú stoppen!
maar...
NEE! nú!
maar -Marlii- zei...
KAPPEN NU!!!
owk![]()
![]()
preciesquote:
*mompelt iets over voeding enzo...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Daklem het volgende:
Sorry Heren en dame, mijn batterij van mijn klaptop is helaas LOW!
Kan zijn dat ik zo wegval.
Mee naar school nemen is geen optie in een volle tasquote:Op donderdag 27 april 2006 12:21 schreef Sloffie het volgende:
[..]
*mompelt iets over voeding enzo...
hoop dat t lekker weer is dan is t helemaal leukquote:Op donderdag 27 april 2006 12:19 schreef Deirtje het volgende:
[..]
Ik ga voor t eerstHoop dat beetje leuk is , heb er echt zin in !!!
![]()
ik heb geen batterij... en anders heb ik hier nog 3 pc's staanquote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
precies
SloffieVoor het geval je batterij uitvalt
ooooh accu danquote:Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb geen batterij... en anders heb ik hier nog 3 pc's staan![]()
*momept iets over jatten van andermans laptop*quote:Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb geen batterij... en anders heb ik hier nog 3 pc's staan![]()
Mooi weer zou echt geweldig zijn!! En meisjes interesseren me niet echtquote:Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hoop dat t lekker weer is dan is t helemaal leuk![]()
en tis gewoon druk, gezellig, en meisjes zijn vrij aardig daar heb ik gemerkt![]()
gewoon goede sfeer
Ohquote:Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ook niet, ik denk dat je Daklem bedoelt![]()
quote:
Je mag best U zegen hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ook niet, ik denk dat je Daklem bedoelt![]()
quote:
Daarom denk ikquote:Geslacht: Vrouw
wat je zegtquote:
nee, want ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
complottheorieën tegen mij aan het spannen?![]()
hehe das idd wel gezellig!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
![]()
jongens zijn ook wel aardig alleen daar heb ik weer niks mee
iig.. iedereen komt gewoon naar je toe alsof ze je kennendat is gewoon gezellig
krijg jij dus ook een keer aandachtquote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
Dat verklaart een hoop! Sorry, ik ben een beetje paranoiaquote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen idee waar het over gaat
F5quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Blaxje het volgende:
Waarom gaat het zo snel?
hahaha is goed johquote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Scherp!jij functioneert vandaag als mijn 2de geheugen
tuurlijk, ben ook een vrouwquote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef Deirtje het volgende:
[..]
yay! iemand die het met me eens is hier![]()
Ik moet nog naar 2 consultancy uren. vragenuurtjes voor bepaalde vakken. daar ben ik nu op aan het wachtenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahaha is goed joh
Ik had trouwens de 1e 2 uur vrij vandaag. Kom ik op school hangt roostermaker net op dat bij iedereen BLM uitvalt behalve bij ons .. wij naar het lokaal komt die man er aan, zet die ja BLM valt uit
. En het 2e had ik een tussenuur
Maaaar, gelukkig valt gym het 8e ook uit
dat is niet eens nodig, posten lezen posten lezen posten lezenquote:
ik heb nog uurtje duits en uurtje economiequote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik moet nog naar 2 consultancy uren. vragenuurtjes voor bepaalde vakken. daar ben ik nu op aan het wachten![]()
Is alles zo god gruwelijk duur in amsterdam zaterdag of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
![]()
ja, maar ik typ gewoon te snelquote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat is niet eens nodig, posten lezen posten lezen posten lezen
wat wordt er verklaard dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop! Sorry, ik ben een beetje paranoia![]()
een keertje heel veel aandacht is ook leuk of niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef Sloffie het volgende:
[..]
krijg jij dus ook een keer aandacht![]()
ik reageer overal opquote:
ik kan/mag/moet de hele dag hier blijvenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik moet nog naar 2 consultancy uren. vragenuurtjes voor bepaalde vakken. daar ben ik nu op aan het wachten![]()
ooh, Das ist sehr toll jaquote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb nog uurtje duits en uurtje economie
stage?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik kan/mag/moet de hele dag hier blijven![]()
jaaa,quote:
das fijn voor jequote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
bevalt gelukkig wel de laatste tijd
![]()
ik wacht op de bel van de pauzequote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Deirtje het volgende:
verveel me echt dood hier.. beetje op documenten zitten wachten!![]()
en dan kun je pas weer bezig?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Deirtje het volgende:
verveel me echt dood hier.. beetje op documenten zitten wachten!![]()
Zat ik maar weer op schoolquote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik wacht op de bel van de pauzenog 10 minuutjes
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef Blaxje het volgende:
Jullie fokken ook op school enzo. Mijn god.
ik heb tussenurenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef Blaxje het volgende:
Jullie fokken ook op school enzo. Mijn god.
ach dan blijf je tot die tijd toch gewoon lekker fokken?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef Deirtje het volgende:
[..]
Jups!maarja die documenten komen meestal pas rond 2 uur of later!
![]()
ah gossiequote:Op donderdag 27 april 2006 12:36 schreef Deirtje het volgende:
[..]
Zat ik maar weer op schoolBen ik tenminste op tijd thuis, en als ik geen zin in school heb dan ga ik ook niet.. Maar op mn stage kan dat niet!
Ok.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb tussenurenen wist toch niet wat ik moest gaan doen zo vlak voor de vakantie
Zeker weten!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ach dan blijf je tot die tijd toch gewoon lekker fokken?
en wat is je probleem nu dan? Dat je zolang moet fokken?quote:
geloof je me niet?quote:
muisarm?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en wat is je probleem nu dan? Dat je zolang moet fokken?![]()
okequote:
dat zal het zijn jaquote:
dankquote:Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef Boeman het volgende:
Voilá
Ik zit liever thuis dan hier op kantoor te fokkenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en wat is je probleem nu dan? Dat je zolang moet fokken?![]()
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Deirtje het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis dan hier op kantoor te fokken![]()
Boeman, maak die Breezer-slowchatters 'ns aan het schrikken.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef Boeman het volgende:
Voilá
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
Maar ik ben weg, de bel gaat bijna
is al opgeruimd enzoquote:Op donderdag 27 april 2006 12:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Boeman, maak die Breezer-slowchatters 'ns aan het schrikken.
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 13:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Hee! En nog bedankt voor dat topic
Buiten? Dat is wel lekker, namelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:37 schreef Messenga het volgende:
om 13.50 nog 2 uur Gym.
Ik heb al brakke poten
Binnnen,zelfverdediging voor jongensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Buiten? Dat is wel lekker, namelijk.
Twee uur judo'enquote:Op donderdag 27 april 2006 13:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Binnnen,zelfverdediging voor jongens
Neequote:Op donderdag 27 april 2006 13:48 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Twee uur judo'en
Dat is inderdaad niks. Ik heb met je te doen. Ik heb het zevende uur scheikunde (van een topleraar) en daarna nog een uurtje economie. Dat is wel leuk
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee
We leren hoe we goed en vertrouwd staan etc.
Het eerste wat ze zegt als ze het boekje ziet over een mogelijke studie: "Is dat niet onder je niveau"quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het eerste wat mijn moeder schreeuwt als ze thuis komt: ZET DIE MUZIEK ZACHTER!
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:23 schreef Sloffie het volgende:
bent ik weer
en ik heb de zon ingepikt![]()
Ja maar, ja maar..... ik heb niks zinnigers te meldenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Sloffie het volgende:
zet er is wat zinnigs neer dan, dan kan de rest er ook weer op reageren
![]()
ja nee hier kunnen we inderdaad niet op reageren.. beetje jammerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... ik heb niks zinnigers te melden
Alleen dat ik weer helemaal de grond word ingebaggerd als ik een leuke studie heb gevonden
nee.... bar weinig over te vertellen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef spenky het volgende:
[..]
ja nee hier kunnen we inderdaad niet op reageren.. beetje jammer![]()
Dan nietquote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef spenky het volgende:
[..]
ja nee hier kunnen we inderdaad niet op reageren.. beetje jammer![]()
helaas... er is hier weinig van over en ik ben druk bezig, dus ik kan niet weg.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef spenky het volgende:
ik verveel me..
zeg sloffie kan je ff de zon brengen ?
Ik ook, maar ik kan altijd nog:quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef spenky het volgende:
ik verveel me..
zeg sloffie kan je ff de zon brengen ?
ik ookquote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan altijd nog:De administratie eens bijwerken Mijn kamer stoffen en stofzuigen De stad in om eens een nieuwe broek voor mijn werk te kopen.
yeah rightquote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ook
maar ik kan ook nog al me huiswerk afmaken en 2 toetsen voor morgen leren..
maar totaaal geen zin indus doek vanavond wel
och germ, wat ergquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
yeah right![]()
Dat huiswerk komt dus nooit af![]()
Wil ik 't wel weten?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa
en weetje wat spenky net gedaan heeft?
Wil ik het wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa
en weetje wat spenky net gedaan heeft?
Kutje, je was me voorquote:
je mag zelf kiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:47 schreef spenky het volgende:
[..]
je mag zelf kiezenStoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
nou gewoon, weet ik nog nietquote:
Koninginnedagquote:
laat maar zien wat voorquote:
ik ga straks ff naar dorp om te kijken wat voor schoenen ik wilquote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef spenky het volgende:
[..]
laat maar zien wat voor
ik vind die nieuwe meisjes nikies.. in het silver met groen offuh die beetje rare stof met dat groene logo erop super vet
Ik post niet zoveel meerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
ut gaat echt weer rap met de sc's
en tlk is ook weer veel aanwezig ik denk dat hij deze maand weer uitloopt op mij.
owhh maar het is toch wel gezelligquote:Op donderdag 27 april 2006 16:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben tegenstander van de monarchie
nou redelijk in pub tog.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik post niet zoveel meer
altijd leukquote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit er aan te denken die [paint hier usericons na] reeks weer te openen
Ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
altijd leukben alleen altijd te lam om te painten
![]()
Lambal..... ligt Hilvarenbeek in de buurt van Poppel (Belgie)?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
altijd leukben alleen altijd te lam om te painten
![]()
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lambal..... ligt Hilvarenbeek in de buurt van Poppel (Belgie)?
Beek de gekstequote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?
BIj Pluto rechtsquote:Op donderdag 27 april 2006 16:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waar mag jij dan wel inet vandaan kome?
Nee, Roze maandag is hetro?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Rotterdam is gay
Half jaar geleden een dropping gehad, tussen Poppel en (nu blijkt) Hilvarenbeek, we zijn toen naar Poppel gelopen en de kroeg in gegaanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?
beetje dimme enzowquote:Op donderdag 27 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Rotterdam is gay
poppel zijn goede kroegen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Half jaar geleden een dropping gehad, tussen Poppel en (nu blijkt) Hilvarenbeek, we zijn toen naar Poppel gelopen en de kroeg in gegaanMaar we moesten naar R'dam, om 3 uur 's nachts richting Tilburg gaan lopen enzo
Maar Hilvarenbeek kwam zo bekend voor toen ik je fobo bekeek, maar ik wist effe niet meer waarvan. Nu dus weer wel![]()
Zeg datquote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
poppel zijn goede kroegen.
in beeko ko trouwens![]()
ach het is tog heel simpel. bier is altijd goedquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zeg dat
Primus is ook goed te drinken van de tap, zeker als je al anderhalf uur doelloos hebt rondgelopen
mits je bavaria drinktquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach het is tog heel simpel. bier is altijd goed![]()
jupquote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef B_BOY het volgende:
dommelsch is ook prima en jupiler ook.
hebbik ^^quote:Op donderdag 27 april 2006 16:30 schreef B_BOY het volgende:
heineke is smerig. behalve uit de beertender![]()
ik ken hendig sjiek goed beertender tappenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef B_BOY het volgende:
beertenders zijn sweet.
je bier word er duurder op en dat moet je natuurlijk niet hebben.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Daklem het volgende:
beertender heb ik gekregen van mijn werk, en weggegeven. is niks.
kheb een echte tap in huis staanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ik vind die kut-tappen man. ik ben een echte tap gewend![]()
Daarom! jij snapt het. duur pokke bier. student heeft toch geen cent te makken? of wel soms?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je bier word er duurder op en dat moet je natuurlijk niet hebben.
je moet alltijd zo bereken dat je het meeste bier voor zo weinig mogelijk geld hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:37 schreef Daklem het volgende:
[..]
Daarom! jij snapt het. duur pokke bier. student heeft toch geen cent te makken? of wel soms?![]()
Dat is toch inhoudelijk een afzeiktopic.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef Sloffie het volgende:
we hebben er volgens mij nog een slowchat bij.... die breezahtroep! jemig wat gaat dat snel!
achja gezellig toch.hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef Sloffie het volgende:
we hebben er volgens mij nog een slowchat bij.... die breezahtroep! jemig wat gaat dat snel!
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja gezellig toch.hoe meer zielen hoe meer vreugd.
jaa maar je moet eff wennen.. maar het lukt welquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ik vind die kut-tappen man. ik ben een echte tap gewend![]()
Niet altijd he! Dr zijn altijd uitzonderingen op de bestaande regel.quote:
quote:
quote:
Wat is het? Meivakantie? Je ne sais pas, maar wat ik wel weet is dat ik volgende week extra veel werk.... vreemd als het vakantie is.quote:
Ik zei, voordat mijn berichtjes gedelete warenquote:
Meivakantie inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 16:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat is het? Meivakantie? Je ne sais pas, maar wat ik wel weet is dat ik volgende week extra veel werk.... vreemd als het vakantie is.
Ben jij die van Elger?quote:
verkapte ik-heb-zin-in-webcam-gesprekken post!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zei, voordat mijn berichtjes gedelete waren, dan moet je mij maar ff op mijn email adres toevoegen op msn
![]()
Je werkt toch in de kroeg?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef B_BOY het volgende:
ik heb wel vakantie moet vast wel werken.
en ik zei ik mag me msn niet op site neerzetten staat in regeltjesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef Sloffie het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-zin-in-webcam-gesprekken post!
![]()
Kheb geen webcam, maar wel een autoquote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef Sloffie het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-zin-in-webcam-gesprekken post!
![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
Op zulke zinnen zou hier een verbod moeten komen![]()
en ik zei, voeg mij dan maar toe!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en ik zei ik mag me msn niet op site neerzetten staat in regeltjes
haha![]()
hier mag dat toch wel?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en ik zei ik mag me msn niet op site neerzetten staat in regeltjes
haha![]()
Dat is gewoon ongepast, om mensen te verheerlijken met vakantie berichten.quote:
Wie ben je, stel jezelf eens voor. Hoe ben je hier gekomen enzoquote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ok suusj_k078@hotmail.com
zie het vanzelf wel
IK! maar ik krijg het nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is gewoon ongepast, om mensen te verheerlijken met vakantie berichten.![]()
dus jaloers? JA! logisch! wie wil dr geen vakantie![]()
hobby's, leeftijd, picsquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie ben je, stel jezelf eens voor. Hoe ben je hier gekomen enzo
suus 18 alblasserdam 20km onder rotterdam me foto stond op breezah topic dusquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie ben je, stel jezelf eens voor. Hoe ben je hier gekomen enzo
Laat die foto eens zien danquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
suus 18 alblasserdam 20km onder rotterdam me foto stond op breezah topic dus
maar ik slowchat teveel blijkbaar
en nee drink geen breezer en ben geen slut![]()
Welkom dan maar hé!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en je kwam via mij op Fokquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ik ga je toeveogenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
Waar is die foto dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
maar wel lekker. of mag ik dat niet zegge?
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Laat die foto eens zien dan.
Ik hoop hetquote:
Ja link ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |