Buiten? Dat is wel lekker, namelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:37 schreef Messenga het volgende:
om 13.50 nog 2 uur Gym.
Ik heb al brakke poten
Binnnen,zelfverdediging voor jongensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Buiten? Dat is wel lekker, namelijk.
Twee uur judo'enquote:Op donderdag 27 april 2006 13:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Binnnen,zelfverdediging voor jongens
Neequote:Op donderdag 27 april 2006 13:48 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Twee uur judo'en
Dat is inderdaad niks. Ik heb met je te doen. Ik heb het zevende uur scheikunde (van een topleraar) en daarna nog een uurtje economie. Dat is wel leuk
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee
We leren hoe we goed en vertrouwd staan etc.
Het eerste wat ze zegt als ze het boekje ziet over een mogelijke studie: "Is dat niet onder je niveau"quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het eerste wat mijn moeder schreeuwt als ze thuis komt: ZET DIE MUZIEK ZACHTER!
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:23 schreef Sloffie het volgende:
bent ik weer
en ik heb de zon ingepikt![]()
Ja maar, ja maar..... ik heb niks zinnigers te meldenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Sloffie het volgende:
zet er is wat zinnigs neer dan, dan kan de rest er ook weer op reageren
![]()
ja nee hier kunnen we inderdaad niet op reageren.. beetje jammerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... ik heb niks zinnigers te melden
Alleen dat ik weer helemaal de grond word ingebaggerd als ik een leuke studie heb gevonden
nee.... bar weinig over te vertellen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef spenky het volgende:
[..]
ja nee hier kunnen we inderdaad niet op reageren.. beetje jammer![]()
Dan nietquote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef spenky het volgende:
[..]
ja nee hier kunnen we inderdaad niet op reageren.. beetje jammer![]()
helaas... er is hier weinig van over en ik ben druk bezig, dus ik kan niet weg.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef spenky het volgende:
ik verveel me..
zeg sloffie kan je ff de zon brengen ?
Ik ook, maar ik kan altijd nog:quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef spenky het volgende:
ik verveel me..
zeg sloffie kan je ff de zon brengen ?
ik ookquote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan altijd nog:De administratie eens bijwerken Mijn kamer stoffen en stofzuigen De stad in om eens een nieuwe broek voor mijn werk te kopen.
yeah rightquote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ook
maar ik kan ook nog al me huiswerk afmaken en 2 toetsen voor morgen leren..
maar totaaal geen zin indus doek vanavond wel
och germ, wat ergquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
yeah right![]()
Dat huiswerk komt dus nooit af![]()
Wil ik 't wel weten?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa
en weetje wat spenky net gedaan heeft?
Wil ik het wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa
en weetje wat spenky net gedaan heeft?
Kutje, je was me voorquote:
je mag zelf kiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:47 schreef spenky het volgende:
[..]
je mag zelf kiezenStoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
nou gewoon, weet ik nog nietquote:
Koninginnedagquote:
laat maar zien wat voorquote:
ik ga straks ff naar dorp om te kijken wat voor schoenen ik wilquote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef spenky het volgende:
[..]
laat maar zien wat voor
ik vind die nieuwe meisjes nikies.. in het silver met groen offuh die beetje rare stof met dat groene logo erop super vet
Ik post niet zoveel meerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
ut gaat echt weer rap met de sc's
en tlk is ook weer veel aanwezig ik denk dat hij deze maand weer uitloopt op mij.
owhh maar het is toch wel gezelligquote:Op donderdag 27 april 2006 16:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben tegenstander van de monarchie
nou redelijk in pub tog.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik post niet zoveel meer
altijd leukquote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit er aan te denken die [paint hier usericons na] reeks weer te openen
Ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
altijd leukben alleen altijd te lam om te painten
![]()
Lambal..... ligt Hilvarenbeek in de buurt van Poppel (Belgie)?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
altijd leukben alleen altijd te lam om te painten
![]()
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lambal..... ligt Hilvarenbeek in de buurt van Poppel (Belgie)?
Beek de gekstequote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?
BIj Pluto rechtsquote:Op donderdag 27 april 2006 16:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waar mag jij dan wel inet vandaan kome?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |