nou gewoon, weet ik nog nietquote:
Koninginnedagquote:
laat maar zien wat voorquote:
ik ga straks ff naar dorp om te kijken wat voor schoenen ik wilquote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef spenky het volgende:
[..]
laat maar zien wat voor
ik vind die nieuwe meisjes nikies.. in het silver met groen offuh die beetje rare stof met dat groene logo erop super vet
Ik post niet zoveel meerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
ut gaat echt weer rap met de sc's
en tlk is ook weer veel aanwezig ik denk dat hij deze maand weer uitloopt op mij.
owhh maar het is toch wel gezelligquote:Op donderdag 27 april 2006 16:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben tegenstander van de monarchie
nou redelijk in pub tog.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik post niet zoveel meer
altijd leukquote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit er aan te denken die [paint hier usericons na] reeks weer te openen
Ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
altijd leukben alleen altijd te lam om te painten
![]()
Lambal..... ligt Hilvarenbeek in de buurt van Poppel (Belgie)?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
altijd leukben alleen altijd te lam om te painten
![]()
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:14 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lambal..... ligt Hilvarenbeek in de buurt van Poppel (Belgie)?
Beek de gekstequote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?
BIj Pluto rechtsquote:Op donderdag 27 april 2006 16:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waar mag jij dan wel inet vandaan kome?
Nee, Roze maandag is hetro?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Rotterdam is gay
Half jaar geleden een dropping gehad, tussen Poppel en (nu blijkt) Hilvarenbeek, we zijn toen naar Poppel gelopen en de kroeg in gegaanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
for sure man. km'tje of 6 er vandaan hoezo?
beetje dimme enzowquote:Op donderdag 27 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Rotterdam is gay
poppel zijn goede kroegen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Half jaar geleden een dropping gehad, tussen Poppel en (nu blijkt) Hilvarenbeek, we zijn toen naar Poppel gelopen en de kroeg in gegaanMaar we moesten naar R'dam, om 3 uur 's nachts richting Tilburg gaan lopen enzo
Maar Hilvarenbeek kwam zo bekend voor toen ik je fobo bekeek, maar ik wist effe niet meer waarvan. Nu dus weer wel![]()
Zeg datquote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
poppel zijn goede kroegen.
in beeko ko trouwens![]()
ach het is tog heel simpel. bier is altijd goedquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zeg dat
Primus is ook goed te drinken van de tap, zeker als je al anderhalf uur doelloos hebt rondgelopen
mits je bavaria drinktquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach het is tog heel simpel. bier is altijd goed![]()
jupquote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef B_BOY het volgende:
dommelsch is ook prima en jupiler ook.
hebbik ^^quote:Op donderdag 27 april 2006 16:30 schreef B_BOY het volgende:
heineke is smerig. behalve uit de beertender![]()
ik ken hendig sjiek goed beertender tappenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:32 schreef B_BOY het volgende:
beertenders zijn sweet.
je bier word er duurder op en dat moet je natuurlijk niet hebben.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Daklem het volgende:
beertender heb ik gekregen van mijn werk, en weggegeven. is niks.
kheb een echte tap in huis staanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ik vind die kut-tappen man. ik ben een echte tap gewend![]()
Daarom! jij snapt het. duur pokke bier. student heeft toch geen cent te makken? of wel soms?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je bier word er duurder op en dat moet je natuurlijk niet hebben.
je moet alltijd zo bereken dat je het meeste bier voor zo weinig mogelijk geld hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:37 schreef Daklem het volgende:
[..]
Daarom! jij snapt het. duur pokke bier. student heeft toch geen cent te makken? of wel soms?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |