helaas... er is hier weinig van over en ik ben druk bezig, dus ik kan niet weg.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef spenky het volgende:
ik verveel me..
zeg sloffie kan je ff de zon brengen ?

Ik ook, maar ik kan altijd nog:quote:Op donderdag 27 april 2006 14:58 schreef spenky het volgende:
ik verveel me..
zeg sloffie kan je ff de zon brengen ?

ik ookquote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan altijd nog:De administratie eens bijwerken Mijn kamer stoffen en stofzuigen De stad in om eens een nieuwe broek voor mijn werk te kopen. 

yeah rightquote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ook
maar ik kan ook nog al me huiswerk afmaken en 2 toetsen voor morgen leren..
maar totaaal geen zin indus doek vanavond wel

och germ, wat ergquote:

quote:Op donderdag 27 april 2006 15:07 schreef hollander76 het volgende:
[..]
yeah right![]()
Dat huiswerk komt dus nooit af![]()

Wil ik 't wel weten?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa
en weetje wat spenky net gedaan heeft?

Wil ik het wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa
en weetje wat spenky net gedaan heeft?

Kutje, je was me voorquote:

je mag zelf kiezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 27 april 2006 15:47 schreef spenky het volgende:
[..]
je mag zelf kiezenStoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]() My white lines go a long way
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain

nou gewoon, weet ik nog nietquote:

Koninginnedagquote:

laat maar zien wat voorquote:

ik ga straks ff naar dorp om te kijken wat voor schoenen ik wilquote:Op donderdag 27 april 2006 15:52 schreef spenky het volgende:
[..]
laat maar zien wat voor
ik vind die nieuwe meisjes nikies.. in het silver met groen offuh die beetje rare stof met dat groene logo erop super vet

Ik post niet zoveel meerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
ut gaat echt weer rap met de sc's
en tlk is ook weer veel aanwezig ik denk dat hij deze maand weer uitloopt op mij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |