ik had mezelf ook al weer ge-editquote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
er stond: ik KAN, niet veranderen hé![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:14 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
ik nie heb al berg bier in geslagen en ik kijk er helemaal naar uit
lekker dagje amsterdam![]()
de verslaafde jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dank je!
Als ik over 3 uur naar huis mag, ga ik lekker in mijn bedje liggen slapen en fokken![]()
![]()
Was niet jouw fout, ik had er eerst ga staanquote:
Dank je! je bent een schat.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik had mezelf ook al weer ge-editdus niet zijn fout
slapend fokken?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dank je!
Als ik over 3 uur naar huis mag, ga ik lekker in mijn bedje liggen slapen en fokken![]()
![]()
Weet ikquote:
moet bij je de tandarts doen? Controle?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:17 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
slapend fokken?![]()
ik ga zo ff rondje rijden en dan tandarts![]()
En dan zeggen ze wat over die ouderen, maar die jeugd kan er ook wat van hoor!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef Sloffie het volgende:
[..]
de verslaafde jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
en dan doe ik het weer fout héquote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik had mezelf ook al weer ge-editdus niet zijn fout
jazeker de hele dagquote:Op donderdag 27 april 2006 12:16 schreef Deirtje het volgende:
[..]jij ook naar amsterdam zaterdag ??
kon jij toch niet weten?quote:
Ik ga voor t eerstquote:Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jazeker de hele dag![]()
lekker vanalles bezoeken.. vorig jaar was me erg goed bevallen![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef Blaxje het volgende:
CLOWNTJES
scheelt dat ik vrolijk benquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Sloffie het volgende:
[..]
scheelt dat ik vrolijk ben![]()
![]()
boeiund... sloffie nú stoppen!
maar...
NEE! nú!
maar -Marlii- zei...
KAPPEN NU!!!
owk![]()
![]()
preciesquote:
*mompelt iets over voeding enzo...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Daklem het volgende:
Sorry Heren en dame, mijn batterij van mijn klaptop is helaas LOW!
Kan zijn dat ik zo wegval.
Mee naar school nemen is geen optie in een volle tasquote:Op donderdag 27 april 2006 12:21 schreef Sloffie het volgende:
[..]
*mompelt iets over voeding enzo...
hoop dat t lekker weer is dan is t helemaal leukquote:Op donderdag 27 april 2006 12:19 schreef Deirtje het volgende:
[..]
Ik ga voor t eerstHoop dat beetje leuk is , heb er echt zin in !!!
![]()
ik heb geen batterij... en anders heb ik hier nog 3 pc's staanquote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
precies
SloffieVoor het geval je batterij uitvalt
ooooh accu danquote:Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb geen batterij... en anders heb ik hier nog 3 pc's staan![]()
*momept iets over jatten van andermans laptop*quote:Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb geen batterij... en anders heb ik hier nog 3 pc's staan![]()
Mooi weer zou echt geweldig zijn!! En meisjes interesseren me niet echtquote:Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
hoop dat t lekker weer is dan is t helemaal leuk![]()
en tis gewoon druk, gezellig, en meisjes zijn vrij aardig daar heb ik gemerkt![]()
gewoon goede sfeer
Ohquote:Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ook niet, ik denk dat je Daklem bedoelt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |