quote:
Je mag best U zegen hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ook niet, ik denk dat je Daklem bedoelt![]()
quote:
Daarom denk ikquote:Geslacht: Vrouw
wat je zegtquote:
nee, want ik heb geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
complottheorieën tegen mij aan het spannen?![]()
hehe das idd wel gezellig!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
![]()
jongens zijn ook wel aardig alleen daar heb ik weer niks mee
iig.. iedereen komt gewoon naar je toe alsof ze je kennendat is gewoon gezellig
krijg jij dus ook een keer aandachtquote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
Dat verklaart een hoop! Sorry, ik ben een beetje paranoiaquote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen idee waar het over gaat
F5quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Blaxje het volgende:
Waarom gaat het zo snel?
hahaha is goed johquote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Scherp!jij functioneert vandaag als mijn 2de geheugen
tuurlijk, ben ook een vrouwquote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef Deirtje het volgende:
[..]
yay! iemand die het met me eens is hier![]()
Ik moet nog naar 2 consultancy uren. vragenuurtjes voor bepaalde vakken. daar ben ik nu op aan het wachtenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahaha is goed joh
Ik had trouwens de 1e 2 uur vrij vandaag. Kom ik op school hangt roostermaker net op dat bij iedereen BLM uitvalt behalve bij ons .. wij naar het lokaal komt die man er aan, zet die ja BLM valt uit
. En het 2e had ik een tussenuur
Maaaar, gelukkig valt gym het 8e ook uit
dat is niet eens nodig, posten lezen posten lezen posten lezenquote:
ik heb nog uurtje duits en uurtje economiequote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik moet nog naar 2 consultancy uren. vragenuurtjes voor bepaalde vakken. daar ben ik nu op aan het wachten![]()
Is alles zo god gruwelijk duur in amsterdam zaterdag of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
![]()
ja, maar ik typ gewoon te snelquote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat is niet eens nodig, posten lezen posten lezen posten lezen
wat wordt er verklaard dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop! Sorry, ik ben een beetje paranoia![]()
een keertje heel veel aandacht is ook leuk of niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef Sloffie het volgende:
[..]
krijg jij dus ook een keer aandacht![]()
ik reageer overal opquote:
ik kan/mag/moet de hele dag hier blijvenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik moet nog naar 2 consultancy uren. vragenuurtjes voor bepaalde vakken. daar ben ik nu op aan het wachten![]()
ooh, Das ist sehr toll jaquote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb nog uurtje duits en uurtje economie
stage?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:30 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik kan/mag/moet de hele dag hier blijven![]()
jaaa,quote:
das fijn voor jequote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef Sloffie het volgende:
[..]
bevalt gelukkig wel de laatste tijd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |