Dat is toch inhoudelijk een afzeiktopic.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef Sloffie het volgende:
we hebben er volgens mij nog een slowchat bij.... die breezahtroep! jemig wat gaat dat snel!
achja gezellig toch.hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef Sloffie het volgende:
we hebben er volgens mij nog een slowchat bij.... die breezahtroep! jemig wat gaat dat snel!
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja gezellig toch.hoe meer zielen hoe meer vreugd.
jaa maar je moet eff wennen.. maar het lukt welquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
ik vind die kut-tappen man. ik ben een echte tap gewend![]()
Niet altijd he! Dr zijn altijd uitzonderingen op de bestaande regel.quote:
quote:
quote:
Wat is het? Meivakantie? Je ne sais pas, maar wat ik wel weet is dat ik volgende week extra veel werk.... vreemd als het vakantie is.quote:
Ik zei, voordat mijn berichtjes gedelete warenquote:
Meivakantie inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 16:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat is het? Meivakantie? Je ne sais pas, maar wat ik wel weet is dat ik volgende week extra veel werk.... vreemd als het vakantie is.
Ben jij die van Elger?quote:
verkapte ik-heb-zin-in-webcam-gesprekken post!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik zei, voordat mijn berichtjes gedelete waren, dan moet je mij maar ff op mijn email adres toevoegen op msn
![]()
Je werkt toch in de kroeg?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef B_BOY het volgende:
ik heb wel vakantie moet vast wel werken.
en ik zei ik mag me msn niet op site neerzetten staat in regeltjesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef Sloffie het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-zin-in-webcam-gesprekken post!
![]()
Kheb geen webcam, maar wel een autoquote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef Sloffie het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-zin-in-webcam-gesprekken post!
![]()
Jaloers?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
Op zulke zinnen zou hier een verbod moeten komen![]()
en ik zei, voeg mij dan maar toe!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en ik zei ik mag me msn niet op site neerzetten staat in regeltjes
haha![]()
hier mag dat toch wel?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en ik zei ik mag me msn niet op site neerzetten staat in regeltjes
haha![]()
Dat is gewoon ongepast, om mensen te verheerlijken met vakantie berichten.quote:
Wie ben je, stel jezelf eens voor. Hoe ben je hier gekomen enzoquote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ok suusj_k078@hotmail.com
zie het vanzelf wel
IK! maar ik krijg het nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is gewoon ongepast, om mensen te verheerlijken met vakantie berichten.![]()
dus jaloers? JA! logisch! wie wil dr geen vakantie![]()
hobby's, leeftijd, picsquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie ben je, stel jezelf eens voor. Hoe ben je hier gekomen enzo
suus 18 alblasserdam 20km onder rotterdam me foto stond op breezah topic dusquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wie ben je, stel jezelf eens voor. Hoe ben je hier gekomen enzo
Laat die foto eens zien danquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
suus 18 alblasserdam 20km onder rotterdam me foto stond op breezah topic dus
maar ik slowchat teveel blijkbaar
en nee drink geen breezer en ben geen slut![]()
Welkom dan maar hé!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en je kwam via mij op Fokquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ik ga je toeveogenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
Waar is die foto dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef B_BOY het volgende:
maar wel lekker. of mag ik dat niet zegge?
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Laat die foto eens zien dan.
Ik hoop hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |