Heb hem alleen wel aan gepastquote:
Was even leuk DG. Maar een OP moet objectief zijn.quote:
Hihi.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik ben echt 100% voor arsenal Bergkamp![]()
Dat was dan weer juist de eerste CL finalequote:Op woensdag 26 april 2006 23:13 schreef Zwansen het volgende:
EC-1!
Ik heb de laatste EC-finale nog gezien volgens mij, Olympique-Milan. Van Basten's laatste wedstrijd?
Boli speelde toen nog mee dacht ik, die negert.
Wilde ik net typen.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Dat was dan weer juist de eerste CL finale
Oh? Barca was de laatste dus?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was dan weer juist de eerste CL finale
Wat een leven heb je ook als je voor PSV en Chelsea supportert..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:51 schreef mcyodogg het volgende:
Serieus, twee van de drie ploegen die ik veracht halen de CL-finale. Hoe groot is die kans? Deze twee dagen zijn echt kut geweest. Wat een kutfinale zeg. En vorig jaar vlogen mijn twee favoriete ploegen er in de halve finale uit. Calimero had gelijk, de wereld is echt niet eerlijk![]()
Dan hou je idd niet van voetbalquote:Op woensdag 26 april 2006 23:55 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat een leven heb je ook als je voor PSV en Chelsea supportert..![]()
![]()
Hou eens op met dat stereotyperen. Beiden ploegen hebben fantastische spelers, fantastische coaches en een voetbalvisie waar ik 100% achter sta.quote:
Nou, dan kijk je toch niet...quote:Op donderdag 27 april 2006 00:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hou eens op met dat stereotyperen. Beiden ploegen hebben fantastische spelers, fantastische coaches en een voetbalvisie waar ik 100% achter sta.
Het scenario van dit jaar is gewoon te erg, het maakt me helemaal niet uit wie er wint in Parijs. Die hele finale kan me gestolen worden.
Dan ben je bij de aftrap dus voor Barcelona.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:07 schreef BB-King het volgende:
Ik ben voor de club die de meeste Nederlanders opstelt.
Amen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef golfer het volgende:
Als club ben ik voor Barca, maar ik zou het de mens Bergkamp ook wel gunnen om nog eens een prijs te pakken als afsluiting van zijn carriere.
Dus ga met gemengde gevoelens naar die finale kijken.
Nee die Fransozen zijn lekker wil je zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef 7th_wave het volgende:
de anglosaksische cultuur is meer verwant aan de onze, dus gun ik het arsenal meer. die spanjaarden zijn toch een tikkie te arrogant vind ik.
Een Franse schijtluis op de bank en misschien één Engelsman op het veld.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef 7th_wave het volgende:
de anglosaksische cultuur is meer verwant aan de onze, dus gun ik het arsenal meer. die spanjaarden zijn toch een tikkie te arrogant vind ik.
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef Radegast het volgende:
Het is wel een voordeeltje voor Arsenal dat ze thuisspelen.![]()
Whehe, ik dacht dat je doelde op de TT. Maar op zich heb je nog gelijk ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef Radegast het volgende:
Ook als hij niet speeltquote:Op donderdag 27 april 2006 00:44 schreef Gatalin het volgende:
Ik gun het Bergkamp net iets meer dan Rijkaard op dit moment, dus ik ben voor Arsenal deze pot
dan maar voor van Bommelquote:
Flikker op,wordt tijd het Nederlandse volk eens die oogkleppen afdoet!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Trouwens, ik hoop dat Wenger Bergkamp in de basis laat spelen. Dat zal wel mooi zijn voor die jongen... maar ja je kent Wenger![]()
Tsjah, Henry kan de wedstrijd ook beslissen met zijn individuele kwaliteitenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:13 schreef Corksterr het volgende:
De winnaar is werkelijk niet te voorspellen.
Arsenal is de laatste weken beter in vorm, maar Barcelona kan de wedstrijd ook beslissen met de individuele kwaliteiten.
En onze Markquote:Op donderdag 27 april 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Toch wel een erg fijne finale zo op papier. Aan beide kanten rasvoetballers te bewonderen. Arsenal brengt Henry, Bergkamp, Van Persie, Pires, Hleb en Fabregas, bij Barça komen Ronaldinho Gaúcho, Eto'o, Giuly, Deco, eventueel Messi....
Thats the spiritquote:
Hij is juist niet te lang doorgegaan! Toch geweldig om af te sluiten met een CL finale? Al speelt hij maar een paar minuten, dat kan voor Bergkamp zat genoeg zijn!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker op,wordt tijd het Nederlandse volk eens die oogkleppen afdoet!
Bergkamp was een geweldige speler en is het af en toe nog steeds maar 90 minuten is veel te veel voor die jongen tegenwoordig.
Hij is achteraf gewoon een jaar te lang doorgegaan,spijtig maar helaas.
Zo denk ik er ook over. Erg jammer dat Bergkamp precies tegen Barca in de finale staat. Tegen elke andere club (behalve Ajax) had ik hem de CL-overwinning gegund.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:16 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Hij is juist niet te lang doorgegaan! Toch geweldig om af te sluiten met een CL finale? Al speelt hij maar een paar minuten, dat kan voor Bergkamp zat genoeg zijn!
Ik ga ook kijken met gemengde gevoelens, ik hoop dat Bergkamp scoort maar Barcelona wint!
Erg is dat hequote:Op vrijdag 28 april 2006 08:30 schreef Robar het volgende:
Degene die ik het het meest gun is Dennis Bergkamp.
Na de verschrikkelijk laffe wedstrijd van Arsenal afgelopen Dinsdag gun ik het Barcelona meer.
Dilemma . . .
Dan maar Bergkamp, dat is toch een beetje mijn held
Ach Barcelona en Arsenal zijn Europees gezien zo een beetje mijn favorieten, dit is wat dat betreft een droomfinale. Ik moet nu kiezen en op basis van eht vertoonde spel in de gehele CL campagne vind ik dat Barcelona moet winnen, maar ik gun het Bergkamp zo ongelofelijk erg.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Gunner het volgende:
Opvallend dat iedereen de pest aan AFC heeft gekregen na één negatieve wedstrijd
Nee hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Gunner het volgende:
Opvallend dat iedereen de pest aan AFC heeft gekregen na één negatieve wedstrijd
wrom?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik juich volledig voor Arsenal, heb niks met de ploeg maar Barca is echt zum kotsen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:
Digger heeft een hekel aan bijna alles wat Nederlands is
Barca is heerlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik juich volledig voor Arsenal, heb niks met de ploeg maar Barca is echt zum kotsen
Hapquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Dus met een fristi in de hand,Arsenal
Zoek de 2 foutenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Robar het volgende:
Het is inderdaad wel heel erg dat Arsenal zonder een Engelsman speelde afgelopen woensdag.
Yup,Campbell,dat iedereen het belachelijk vind weten we het inmiddels wel maar als je dan zo'n soort uitspraak doet moet je wel zorgen dat ie klopt natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:10 schreef Robar het volgende:
en speelden ze wel met Engelse inbreng dan?
1 misschien?
Yup,ipv Senderos.quote:
OK, kleine vergipsing . .quote:
Tuurlijk is Barca favoriet en ach,wat is verdienen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:17 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, kleine vergipsing . .
Kan gebeuren toch, maar ik heb geen hekel aan Arsenal hoor.
Arsenal is mijn favoriete club in Engeland.
Van mij mogen ze ook winnen, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Maar qua voetbal denk ik dat Barcelona de betere ploeg is.
Barcelona verdient het gewoon net wat meer dan Arsenal in mijn ogen.
Maar Bergkamp mag van mij ook aan het einde die cup omhoog houden hoor
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef 7th_wave het volgende:
Ook opmerkelijk ja. Want er zijn meer ploegen die zo spelen, soms nog defensiever. En in de finale zal Arsenal echt wel gewoon met twee spitsen komen of in ieder geval de middenvelders diepen laten spelen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Gunner het volgende:
Jammer genoeg denkt iedereen dat AFC dan weer zo negatief zal spelen. Ik geloof dat echt niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook opmerkelijk ja. Want er zijn meer ploegen die zo spelen, soms nog defensiever. En in de finale zal Arsenal echt wel gewoon met twee spitsen komen of in ieder geval de middenvelders diepen laten spelen.
Hopen dat Arsenal weer net zo speelt als de eerste wedstrijd tegen Juventus, was echt prachtig om te zien. K begin ook steeds meer fan van Fabregas te worden trouwens, wat een techniek die heeft!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jammer genoeg denkt iedereen dat AFC dan weer zo negatief zal spelen. Ik geloof dat echt niet.
Ach. Who cares. Barca favoriet. Dat kan positief werken voor AFC
Ach boeie,van mij mogen ze op dezelfde manier spelen als uit bij Villlarreal.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook opmerkelijk ja. Want er zijn meer ploegen die zo spelen, soms nog defensiever. En in de finale zal Arsenal echt wel gewoon met twee spitsen komen of in ieder geval de middenvelders diepen laten spelen.
Je zou Ajax supporter moeten wordenquote:Op zondag 30 april 2006 14:33 schreef DutchGooner het volgende:
Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat we 90 minuten lang onder de voet worden gelopen om vervolgens in de 93e minuut door een zwaar onterechte pingel te winnen![]()
![]()
Nee,want volgens dat neuzenvolk moet je altijd proberen mooi te voetballenquote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou Ajax supporter moeten worden
Arsenal teert heel erg op Henry.. De diepe bal die ze altijd als eerste spelen in een counter op Henry waarna het snelle middenveld aansluit . Ik vraag me af hoe Barcelona dat probleem gaat opvangen.quote:Op zondag 30 april 2006 09:51 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hopen dat Arsenal weer net zo speelt als de eerste wedstrijd tegen Juventus, was echt prachtig om te zien. K begin ook steeds meer fan van Fabregas te worden trouwens, wat een techniek die heeft!
Terwijl dat altijd tegen Seedorf werd gebruikt.quote:Op zondag 30 april 2006 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Fabregas is fantastisch, speelt als een 30 jarige routinier.
Die praatte toen ook al zo, dat had hij vooral tegen zich...quote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl dat altijd tegen Seedorf werd gebruikt.
Bronquote:Messi mist Champions League-finale
AMSTERDAM - Lionel Messi moet de finale van de Champions League vrijwel zeker aan zich voorbij laten gaan. De speler van Barcelona staat al bijna twee maanden buitenspel met een dijbeenblessure. De eindstrijd van het bekertoernooi op 17 mei tegen Arsenal komt te vroeg voor de Argentijn, meldt de Spaanse krant El Pais dinsdag.
De kans dat Messi tijdig hersteld is, wordt door de medische staf van de Catalaanse club geschat op twee procent. "Met dergelijke blessures zijn wonderen uitgesloten." De 18-jarige aanvaller is waarschijnlijk wel op tijd hersteld voor de start van het wereldkampioenschap op 9 juni.
De Argentijnse international raakte begin maart geblesseerd tijdens het Champions League-duel met Chelsea. Omdat Messi vervolgens te vroeg de training hervatte, verergerde de kwetsuur. De aanvaller keerde voor zijn herstel terug naar zijn thuisland. Hij meldde zich zaterdag weer bij zijn Catalaanse club.
Dit was toch allang duidelijk. Zelfs al zou hij voor de CL finale weer terug zijn, het duurt wel even voordat ze em wedstrijd fit krijgen.quote:
Ja, precies. Ik denk dat hij toch wel als een natte krant zou spelen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef Entonie het volgende:
[..]
Dit was toch allang duidelijk. Zelfs al zou hij voor de CL finale weer terug zijn, het duurt wel even voordat ze em wedstrijd fit krijgen.
Waarom krijgen die knoflookvreters zoveel kaartjes?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
en zo zijn de kaartjes dus verdeeld
French Football Federation - 10,000
yupsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ben je er bij DG?
Heerlijk,die mensen die Arsenal afrekenen op 1 wedstrijd...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
Die halve finale bij Villereal was echt een aanfluiting, zelden zulk laf voetbal gezien
ik ben dus gewoon voor Barcelona!
Via Arsenal zelf dus gewoon de prijs die ervoor staat,145 euro,2e categoriequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef jojomen4 het volgende:
Veel plezier DG, zal wel een van de gaafste wedstrijden zijn waar je in je leven bij kunt zijn! Helemaal natuurlijk als ze winnen
Wat heb je btw betaald voor het kaartje? (en als je dat niet wilt zeggen: Heb je hem via een officiele instantie gekocht of via via?)
Maar het zou wel leuk zijn als ze het zouden doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
We staan er niet om de mensen te vermaken mijn inziens.
Dat is slechts mijn 2e prioriteitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het zou wel leuk zijn als ze het zouden doen.
kijk jij nou maar naar dat jodenclubje van je, dat is pas echt genietenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
Die halve finale bij Villereal was echt een aanfluiting, zelden zulk laf voetbal gezien
Ach,de finale van '95 was dat betrefd ook een prachtwedstrijd voetbaltechnisch gezien....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
kijk jij nou maar naar dat jodenclubje van je, dat is pas echt genieten![]()
Sorry hoor, maar dit kun je gewoon niet serieus menen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
hehehe,eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Zo zie je trouwens maar weer hoe een voetbalcommentator mensen kan indoctrineren. Hij vond Arsenal laf spelen, en moest dat echt wel 47 keer herhalen. Maar was ondertussen ff vergeten dat Arsenal al jaren attractief voetbal speelt en niets presteert Europees gezien. Nu spelen ze 1! keer slim, winnen ze vanwege dat 'laffe' spel, en is het nog niet goed.
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
Interesseert me geen reet hoe Arsenal voetbalt.
Inderdaad, maar toen Ajax in 1995 de Champions League won door 1 keer "slim" te spelen hoorde je er niemand over dat het spel zelf niet om aan te zien was. Doet Arsenal het een keertje, is iedereen gelijk beledigd en voor Barcelona omdat Arsenal toch niet mooi speelt. Wat een trieste beredenering is dat zeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....
Dat is nou zo mooi van Barça!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heerlijk,die mensen die Arsenal afrekenen op 1 wedstrijd...
Van mij mogen ze trouwens weer zo spelen in de finale.
We staan er niet om de mensen te vermaken mijn inziens.
Ze kunnen toch meer respect hebben voor de manier hoe Barça de finale heeft bereikt en daarom ook hopen dat zij de finale winnen in plaats van Arsenal?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toen Ajax in 1995 de Champions League won door 1 keer "slim" te spelen hoorde je er niemand over dat het spel zelf niet om aan te zien was. Doet Arsenal het een keertje, is iedereen gelijk beledigd en voor Barcelona omdat Arsenal toch niet mooi speelt. Wat een trieste beredenering is dat zeg.
Nee. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze kunnen toch meer respect hebben voor de manier hoe Barça de finale heeft bereikt en daarom ook hopen dat zij de finale winnen in plaats van Arsenal?
Zou jij Erica Terpstra als partner willenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....
Ach, kom op. In zulke grote wedstrijden gaat het resultaat voor alles. Of zijn die witte zakdoekjes die de laatste jaren veelvuldig te zien waren in Nou Camp bedoeld om te zeggen dat ze het voetbal niet mooi vinden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Dat is nou zo mooi van Barça!
Die willen wel dat mensen altijd van hun wedstrijd genieten..
En laat dat ook maar gebeuren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Ook in Barcelona wil men winnen.
Uh neequote:
Prima,is hun goedrecht maar ik geloof never nooit niet dat Barca tegen Arsenal zal spelen op de manier zoals ze gedaan hebben,staan teveel belangen voor op het spel,ook voor hun.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Dat is nou zo mooi van Barça!
Die willen wel dat mensen altijd van hun wedstrijd genieten..
en Pietje is beter dan Klaasje....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Henry is beter dan Ronaldinho.
Ja, Bergkamp zou eigenlijk wél moeten spelen. Ten eerste omdat het nog steeds een goede voetballer is en ten tweede omdat een nu al levende legende als Bergkamp het verdient om te spelen in zijn eerste, enige en dus laatste CL finale. Jij snapt dat, ik snap dat, bijna iedereen snapt dat. De vraag is ook of Arsene Wenger dat snapt.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:57 schreef bergkampf het volgende:
Bergkamp met de winnende, (als hij hopelijk mag spelen, of op z`n minst mag invallen!)
Man,lul niet,Bergkamp verdient op basis van zijn vorm dit seizoen helemaal niet te starten simpelweg omdat ie dat niet meer kan volhouden.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, Bergkamp zou eigenlijk wél moeten spelen. Ten eerste omdat het nog steeds een goede voetballer is en ten tweede omdat een nu al levende legende als Bergkamp het verdient om te spelen in zijn eerste, enige en dus laatste CL finale. Jij snapt dat, ik snap dat, bijna iedereen snapt dat. De vraag is ook of Arsene Wenger dat snapt.
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:05 schreef Zjakkie het volgende:
Hij zegt alleen dat het nog steeds een goede voetballer is, en dat is toch ook zo?
Ik zeg helemaal niet dat Bergkamp moet starten. Jij moet beter lezen. Ik zeg dat Bergkamp moet spelen. Wat mij betreft is dat een minuut of 10 a 20.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.
Voor jou geldt hetzelfde: jij moet ook beter lezen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Man,lul niet,Bergkamp verdient op basis van zijn vorm dit seizoen helemaal niet te starten simpelweg omdat ie dat niet meer kan volhouden.
Is wel bewezen de keren dat ie wel mocht starten.
Jij hebt gelijk! Dank je wel!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef kreischer2000 het volgende:
92e minuut 0-0 is de stand, Bergkamp krijgt de bal draait om Puyol heen en stift hem zo in de verre hoek![]()
Droomscenario
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde: jij moet ook beter lezen.
Je wenst me wel plezier maar je hoopt dat die Catalaanse homo's winnen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
DG, veel plezier woensdag! (ik meen er geen kut van, hup Barca!)
Ja, zo kun je het wel samenvatten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je wenst me wel plezier maar je hoopt dat die Catalaanse homo's winnen bedoel je?
yup,zal komend weekend eens kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:57 schreef fanneke het volgende:
DG, heb je afgelopen week mijn e-mailtje ontvangen (over de Arsenal programmaboekjes) ???
OK, veel plezier in Parijs!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,zal komend weekend eens kijken
Dat zal wel lukken wat het resultaat ook mag worden.quote:
Dan ga je toch ook voor Van Persie, zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik word een beetje moe van de Barca-kontenlikkerij, maar ik gun het Gio en Larsson wel. Dilemma's![]()
Heb ik minder mee dan die andere 2. Bovendien speelt ie toch niet? Ik ga iig niet juichen voor een team met Deco of Pires, dus tis nog ff afwachtenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook voor Van Persie, zit je altijd goed.![]()
Ik heb wat minder moeite om voor Pires te juichenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb ik minder mee dan die andere 2. Bovendien speelt ie toch niet? Ik ga iig niet juichen voor een team met Deco of Pires, dus tis nog ff afwachten![]()
Hij gaat toch helemaal niet mee naar t WK?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb wat minder moeite om voor Pires te juichen![]()
Maar ja je bent erbijquote:
En wat boeit mij dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij gaat toch helemaal niet mee naar t WK?
thanks.......hapquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Have fun DG en dat de beste Barca maar mag winnen.![]()
Bedoelde dat ie toch niet meer voor Arsenal gaat scoren en jij dus maar voor Frankrijk moest gaan juichenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat boeit mij dat?
Hij speelt volgend seizoen toch niet meer voor ons![]()
quote:Final linesman denies Barca bias.
One of the linesmen for the Champions League final has protested his impartiality after being photographed in a Barcelona shirt on Monday.
Norwegian Ole Hermann Borgan wore the shirt for a photoshoot with his local newspaper, Drammens Tidende.
"There is no reason to doubt my impartiality - I don't support either of the teams," Borgan said.
Uefa has no plans to replace Borgan for the final in Paris on Wednesday, a spokesperson told BBC Sport.
Arsenal have refused to comment on the story before their manager, Arsene Wenger, gives his pre-match news conference at 1645 BST on Tuesday.
The newspaper wanted Borgan to wear both Arsenal and Barcelona shirts for the photoshoot, according to its sports editor Per Jan Brekke.
But the official found out he only owned a Barca shirt - and this was the picture that appeared in Tuesday's edition of the paper.
"It was both insensitive and stupid of me. I did not think deeply enough about the situation and the consequences when I was asked to dress up in the shirt," Borgan said.
The officials for the final will all be Norwegian, with Terje Hauge the main man in charge. Steinar Holvik and Borgan will run the lines.
"We are on our way to Paris to do a good job - nothing more, nothing less," Borgan said.
Norway's referees chief, Rune Pedersen, agreed that Borgan had been unwise to pose in the shirt.
"There is an unwritten rule that officials must not do anything which will cast doubt on their impartiality," he said.
Die zou hij ook gehad kunnen hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef Simpelweg het volgende:
Het was wel zijn eigen shirt..
Ja, maar toch blijft het raar. Hij had het, in zijn positie, beter niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
Ach, het was voor een fotoshoot, erg onschuldig dus.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:51 schreef WeebI het volgende:
3-0 voor Arsenal.
Henry scoort 2x en Cesc schiet er ook eentje in.
Alle goals in de eerste helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Trancelocator het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is voor mij dan ook echt de enige manier waarop Barcelona mag verliezen, door de winnende van Bergkamp. Dat je achteraf dan kan zeggen "En God zag dat het goed was."quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef tukkeronline het volgende:
Tja, dan staan je twee favoriete niet Nederlandse clubs in de finale... Ik heb werkelijk geen idee voor wie ik moet zijn. Dan maar Bergkamp die halverwege de tweede helft invalt en de wedstrijd met een fantastische goal in de slotminuut Arsenal naar een 5-4 overwinning schiet. Dat zou het meest fantastische einde van een prachtige carriere zijn.
In ieder geval kunnen de Arsenal-supporters daar niet achteraf de schuld aan geven.quote:Nieuwe assistent voor CL-finale
Hermann Borgan zal woensdag niet als assistent-scheidsrechter fungeren bij de eindstrijd van de Champions League tussen Barcelona en Arsenal in Parijs.
De Noor was in opspraak geraakt omdat hij voor een dagblad in een shirt van Barcelona had geposeeerd. Borgan gaf toe dat hij stom had gehandeld, maar de UEFA nam daar geen genoegen mee en verving assistent-scheidsrechter (41) door zijn landgenoot Arild Sundet. Het duel wordt geleid door de Noor Terje Hauge.
Arsenal-trainer Arsène Wenger hechtte niet al te veel waarde aan de actie van Borgan."Scheidsrechters werken hard en zijn oprecht. Dit verandert niets aan mijn standpunt", aldus de Fransman.
Sneu voor die man, maar ook wel begrijpelijk van de UEFA.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In ieder geval kunnen de Arsenal-supporters daar niet achteraf de schuld aan geven.
Wat een grap!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Simpelweg het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/4988348.stm
Linesman ejected from Paris final
One of the linesmen for the Champions League final has been replaced after being photographed wearing a Barcelona shirt on Monday.
Norwegian Ole Hermann Borgan wore the shirt for a photoshoot with his local newspaper, Drammens Tidende.
![]()
Niet dan? Omdat natuurlijk overduidelijk is dat hij voor Barca is, is het voor iemand die niet voor die ploeg is natuurljik tandenbijten als die vent in beeld is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:05 schreef Rhapsody het volgende:
Ja Johan Cruijff isomdat ie voor Barcelona is......
Ja wat verwacht je? Het is Nederlandse TV, dus hebben ze automatisch meer sympathie voor de club waar meer Nederlanders zitten/Nederlandse historie zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet dan? Omdat natuurlijk overduidelijk is dat hij voor Barca is, is het voor iemand die niet voor die ploeg is natuurljik tandenbijten als die vent in beeld is.
Dat slaat helemaal nergens op. Voetbal is voetbal, en dan maakt het geen reet uit waar er meer Nederlandse historie zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je? Het is Nederlandse TV, dus hebben ze automatisch meer sympathie voor de club waar meer Nederlanders zitten/Nederlandse historie zit.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Frank Rijkaard die Dennis Bergkamp de hemel in prijst, en RONALDINHO die op de training een balletje schopt en DIE VRESELIJKE LACH toont.
Gatverdamme, ik kan me er echt kapot aan ergeren hoe vaak die lelijke Brazo in beeld moet komen bij de NOS...
hoiquote:
Weet je wat zo grappig is? Al die Barca gasten die wel even denken dat ze eventjes die beker ophalen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:33 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
..........................[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].............................
Niet genoeg toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:40 schreef WeebI het volgende:
Gatverdamme, ik kan me er echt kapot aan ergeren hoe vaak die lelijke Brazo in beeld moet komen bij de NOS...
Het eerste kwartier kijk ik op m'n werk. Dan om 9 uur gsm radio aan en als een gek naar huis fietsen. Tien over 9 bij m'n huisgenoten aanschuivenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Bjoro het volgende:
ga vanavond met een aantal buren kijken, ik denk dat het wel gezellig wordt !
Had even een spoiler warning gegeven danquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef Baklap het volgende:
Barcelona wint, ik heb de wedstrijd gedownload. In Amerika wassie gister al uit.
Als er één ding echt schijt is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer dat het twee scheidteams zijn.
Hup Arsenal dan maar.
Ze hebben evenveel wedstrijden gewonnen (8) en gelijk gespeeld (4). Alleen is het doelsaldo van Barcelona veel beter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:10 schreef tong80 het volgende:
2 teams trouwens die dit jaar europees niet hebben verloren.
Dus dan wordt je maar voor Realquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef Zorro het volgende:
Nee hoor, Barca is eigenlijk wel mijn club, maar tegen mijn haat tgen van Gaal kon zelf Barcelona niet op. Zeker niet omdat ook nog eens Kluivert en Bogarde zich met de club verbonden.
Prioriteiten stellen heet dat![]()
Het woord ajax is in deze context niet geheel vreemd nee...
Ja oke, maar om dan voor Madrid te gaan supporteren, dat is echt kansloos.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef Zorro het volgende:
Nee hoor, Barca is eigenlijk wel mijn club, maar tegen mijn haat tgen van Gaal kon zelf Barcelona niet op. Zeker niet omdat ook nog eens Kluivert en Bogarde zich met de club verbonden.
Prioriteiten stellen heet dat![]()
Cruijff is zover ik weet geen Madrileen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:56 schreef Zorro het volgende:
Ik geef toe, ook dat viel niet mee
Maar zoals gezegd, de grootste vijand van van Gaal is mijn vriend
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Cruijff is zover ik weet geen Madrileen.
Dit klinkt hoopgevend voor een mooie pot.quote:Wenger hoopt op razendsnel duel met Barça
Arsenal voelt zich licht de underdog in de Champions Leaguefinale tegen Barcelona maar weet na de uitschakeling van Real Madrid en Juventus dat het iedereen aankan. Coach Arsène Wenger heeft zijn speelplan klaar.
'Mijn tactische doel is om het tempo op te schroeven', legde de Franse strateeg uit voor het duel in Parijs. Toch betekent dat niet dat de Londenaren vol op de aanval zullen spelen. 'Om te winnen hebben we een sterke verdediging nodig om vervolgens onze eigen kansen te benutten.'
In de halve finale tegen Villarreal wilde Wenger in de return in Spanje ook zo spelen, maar toen verdampten alle aanvallende intenties omdat zijn spelers alleen oog hadden voor het resultaat en weigerden vooruit te voetballen.
'Ik heb de spelers er altijd van proberen te overtuigen dat ze een geweldig team vormen en de supporters dat ze een geweldige ploeg steunen. Nu kunnen we de laatste stap zetten. We willen de Europa Cup binnenhalen voor de club, de fans maar vooral voor Dennis Bergkamp.'
Voor Barcelona geldt uiteraard hetzelfde, met Henrik Larsson waar Bergkamp staat. De Catalanen houden in het Stade de France vast aan hun filosofie. Dat wil zeggen aanvallen en plezier hebben zonder de balans uit het oog te verliezen. 'Hard werken, elkaar steunen en tactiek zijn serieuze zaken. Maar we zoeken altijd naar een evenwicht tussen werk en vermaak', aldus Rijkaard.
vi.nl
Vanwaar eigenlijk je sympathie voor Atlético Madrid?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
Al zou de coach (Ancelotti) of speler (Eto'o, Ronaldinho, Ibrahimovic) waar ik de grootste hekel aan heb naar Real komen, dan nog zou ik NOOIT, maar dan ook NOOIT voor Barcelona supporteren.
Nooit.
Als ik ooit zeg dat ik wil dat Barça wint mogen jullie me ophangen, want dan ben ik ver heen.
Madrid is de mooiste stad die er is, en Real en Atlético spelen het mooiste voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk je sympathie voor Atlético Madrid?
Ahzo, that explains itquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Madrid is de mooiste stad die er is, en Real en Atlético spelen het mooiste voetbal![]()
Jammer is alleen dat Real-fans Atleti fans haten en andersom, ik ben de uitzondering hier
De enige keer dat ik hoop dat Atleti verliest is in de derby, want ik ben een Real fan, en ik heb alleen sympathie voor Atleti
en als ze verliezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:01 schreef Kwyjibo het volgende:
Hup Arsenal Hup!![]()
*Als Arsenal wint krijg ik 330 eurie![]()
Ik heb er ook geen problemen mee als Bergkamp de winnende goal voor Arsenal maakt in zijn allerlaatste wedstrijd... wanneer dit niet het geval is gun ik het ook Barca!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Skwish het volgende:
Laat aub Barca winnen vanavond, ze verdienen het zo erg. Goede voetballende ploeg en spelen imho het mooiste voetbal van de laatste 2 1/2 seizoenen. Barcaaa!
Ik ben alleen bang dat arsenal vanavond de winnaar wordt![]()
Kom op, Kop der veur zoals we hier in Grunn zeggen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Skwish het volgende:
Ik ben alleen bang dat arsenal vanavond de winnaar wordt![]()
quote:
Dat vind ik ook altijd lelijk aan stadions waarin ze ook voetballen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Corksterr het volgende:
Zonde van die domme renbaan om het veld heen in Stade de France.![]()
Een winnende, dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Met van Bommel in de basis hopelijk
Ik ga vanavond op bezoek en mag mijn Inter shirtje niet meer aan doen.quote:
Renbanenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Corksterr het volgende:
Zonde van die domme renbaan om het veld heen in Stade de France.![]()
Ik gun het alleen Dennis... Arsenal niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef T1andonly het volgende:
Over een half uurtje zullen m'n vrienden wel aankomen en dan hoop ik dat Dennis het een mooie avond gaat maken
Da's toch ook in het stadion van Bayern Munchen?quote:
In hun oude stadion wel, dat olympisch geval.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Da's toch ook in het stadion van Bayern Munchen?![]()
Het nieuwe niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mooi kan Oranje na het winnen van het WK een ererondje lopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het nieuwe niet.
In Berlijn weer wel.
Hoe gaaf zou dat zijn, in de Champions League finalequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:31 schreef DubzOne het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als Bergkamp de winnende goal voor Arsenal maakt in zijn allerlaatste wedstrijd..
bergkampquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe gaaf zou dat zijn, in de Champions League finale.
Sterk en helder voorgevoelquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn voorgevoel zegt 0-1 voor Barca, 78ste minuut, Eto'o.
Hij kan zoveel willen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef Corksterr het volgende:
Wel gaaf dat Wenger van plan is in een hoog tempo te spelen, zo denkt hij Barca het best te kunnen aanpakken dus. Leuk voor de wedstrijd!
dat had ik bij Milan - Barçaquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef pfaf het volgende:
Erg kut, nog een uur te gaan, maar ik heb nog steeds geen favoriet. Hoe kan ik nou zo'n wedstijd kijken zonder favoriet!?
Belooft in ieder geval een wedstrijd met aanvallen en strijd. Ik ben zelf voor Barcelona trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |