quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:51 schreef WeebI het volgende:
3-0 voor Arsenal.
Henry scoort 2x en Cesc schiet er ook eentje in.
Alle goals in de eerste helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Trancelocator het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is voor mij dan ook echt de enige manier waarop Barcelona mag verliezen, door de winnende van Bergkamp. Dat je achteraf dan kan zeggen "En God zag dat het goed was."quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef tukkeronline het volgende:
Tja, dan staan je twee favoriete niet Nederlandse clubs in de finale... Ik heb werkelijk geen idee voor wie ik moet zijn. Dan maar Bergkamp die halverwege de tweede helft invalt en de wedstrijd met een fantastische goal in de slotminuut Arsenal naar een 5-4 overwinning schiet. Dat zou het meest fantastische einde van een prachtige carriere zijn.
In ieder geval kunnen de Arsenal-supporters daar niet achteraf de schuld aan geven.quote:Nieuwe assistent voor CL-finale
Hermann Borgan zal woensdag niet als assistent-scheidsrechter fungeren bij de eindstrijd van de Champions League tussen Barcelona en Arsenal in Parijs.
De Noor was in opspraak geraakt omdat hij voor een dagblad in een shirt van Barcelona had geposeeerd. Borgan gaf toe dat hij stom had gehandeld, maar de UEFA nam daar geen genoegen mee en verving assistent-scheidsrechter (41) door zijn landgenoot Arild Sundet. Het duel wordt geleid door de Noor Terje Hauge.
Arsenal-trainer Arsène Wenger hechtte niet al te veel waarde aan de actie van Borgan."Scheidsrechters werken hard en zijn oprecht. Dit verandert niets aan mijn standpunt", aldus de Fransman.
Sneu voor die man, maar ook wel begrijpelijk van de UEFA.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In ieder geval kunnen de Arsenal-supporters daar niet achteraf de schuld aan geven.
Wat een grap!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:45 schreef Simpelweg het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/4988348.stm
Linesman ejected from Paris final
One of the linesmen for the Champions League final has been replaced after being photographed wearing a Barcelona shirt on Monday.
Norwegian Ole Hermann Borgan wore the shirt for a photoshoot with his local newspaper, Drammens Tidende.
![]()
Niet dan? Omdat natuurlijk overduidelijk is dat hij voor Barca is, is het voor iemand die niet voor die ploeg is natuurljik tandenbijten als die vent in beeld is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:05 schreef Rhapsody het volgende:
Ja Johan Cruijff isomdat ie voor Barcelona is......
Ja wat verwacht je? Het is Nederlandse TV, dus hebben ze automatisch meer sympathie voor de club waar meer Nederlanders zitten/Nederlandse historie zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet dan? Omdat natuurlijk overduidelijk is dat hij voor Barca is, is het voor iemand die niet voor die ploeg is natuurljik tandenbijten als die vent in beeld is.
Dat slaat helemaal nergens op. Voetbal is voetbal, en dan maakt het geen reet uit waar er meer Nederlandse historie zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je? Het is Nederlandse TV, dus hebben ze automatisch meer sympathie voor de club waar meer Nederlanders zitten/Nederlandse historie zit.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Frank Rijkaard die Dennis Bergkamp de hemel in prijst, en RONALDINHO die op de training een balletje schopt en DIE VRESELIJKE LACH toont.
Gatverdamme, ik kan me er echt kapot aan ergeren hoe vaak die lelijke Brazo in beeld moet komen bij de NOS...
hoiquote:
Weet je wat zo grappig is? Al die Barca gasten die wel even denken dat ze eventjes die beker ophalen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:33 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
..........................[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].............................
Niet genoeg toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:40 schreef WeebI het volgende:
Gatverdamme, ik kan me er echt kapot aan ergeren hoe vaak die lelijke Brazo in beeld moet komen bij de NOS...
Het eerste kwartier kijk ik op m'n werk. Dan om 9 uur gsm radio aan en als een gek naar huis fietsen. Tien over 9 bij m'n huisgenoten aanschuivenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:20 schreef Bjoro het volgende:
ga vanavond met een aantal buren kijken, ik denk dat het wel gezellig wordt !
Had even een spoiler warning gegeven danquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:51 schreef Baklap het volgende:
Barcelona wint, ik heb de wedstrijd gedownload. In Amerika wassie gister al uit.
Als er één ding echt schijt is...quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:30 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer dat het twee scheidteams zijn.
Hup Arsenal dan maar.
Ze hebben evenveel wedstrijden gewonnen (8) en gelijk gespeeld (4). Alleen is het doelsaldo van Barcelona veel beter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:10 schreef tong80 het volgende:
2 teams trouwens die dit jaar europees niet hebben verloren.
Dus dan wordt je maar voor Realquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef Zorro het volgende:
Nee hoor, Barca is eigenlijk wel mijn club, maar tegen mijn haat tgen van Gaal kon zelf Barcelona niet op. Zeker niet omdat ook nog eens Kluivert en Bogarde zich met de club verbonden.
Prioriteiten stellen heet dat![]()
Het woord ajax is in deze context niet geheel vreemd nee...
Ja oke, maar om dan voor Madrid te gaan supporteren, dat is echt kansloos.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:53 schreef Zorro het volgende:
Nee hoor, Barca is eigenlijk wel mijn club, maar tegen mijn haat tgen van Gaal kon zelf Barcelona niet op. Zeker niet omdat ook nog eens Kluivert en Bogarde zich met de club verbonden.
Prioriteiten stellen heet dat![]()
Cruijff is zover ik weet geen Madrileen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:56 schreef Zorro het volgende:
Ik geef toe, ook dat viel niet mee
Maar zoals gezegd, de grootste vijand van van Gaal is mijn vriend
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Cruijff is zover ik weet geen Madrileen.
Dit klinkt hoopgevend voor een mooie pot.quote:Wenger hoopt op razendsnel duel met Barça
Arsenal voelt zich licht de underdog in de Champions Leaguefinale tegen Barcelona maar weet na de uitschakeling van Real Madrid en Juventus dat het iedereen aankan. Coach Arsène Wenger heeft zijn speelplan klaar.
'Mijn tactische doel is om het tempo op te schroeven', legde de Franse strateeg uit voor het duel in Parijs. Toch betekent dat niet dat de Londenaren vol op de aanval zullen spelen. 'Om te winnen hebben we een sterke verdediging nodig om vervolgens onze eigen kansen te benutten.'
In de halve finale tegen Villarreal wilde Wenger in de return in Spanje ook zo spelen, maar toen verdampten alle aanvallende intenties omdat zijn spelers alleen oog hadden voor het resultaat en weigerden vooruit te voetballen.
'Ik heb de spelers er altijd van proberen te overtuigen dat ze een geweldig team vormen en de supporters dat ze een geweldige ploeg steunen. Nu kunnen we de laatste stap zetten. We willen de Europa Cup binnenhalen voor de club, de fans maar vooral voor Dennis Bergkamp.'
Voor Barcelona geldt uiteraard hetzelfde, met Henrik Larsson waar Bergkamp staat. De Catalanen houden in het Stade de France vast aan hun filosofie. Dat wil zeggen aanvallen en plezier hebben zonder de balans uit het oog te verliezen. 'Hard werken, elkaar steunen en tactiek zijn serieuze zaken. Maar we zoeken altijd naar een evenwicht tussen werk en vermaak', aldus Rijkaard.
vi.nl
Vanwaar eigenlijk je sympathie voor Atlético Madrid?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
Al zou de coach (Ancelotti) of speler (Eto'o, Ronaldinho, Ibrahimovic) waar ik de grootste hekel aan heb naar Real komen, dan nog zou ik NOOIT, maar dan ook NOOIT voor Barcelona supporteren.
Nooit.
Als ik ooit zeg dat ik wil dat Barça wint mogen jullie me ophangen, want dan ben ik ver heen.
Madrid is de mooiste stad die er is, en Real en Atlético spelen het mooiste voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk je sympathie voor Atlético Madrid?
Ahzo, that explains itquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Madrid is de mooiste stad die er is, en Real en Atlético spelen het mooiste voetbal![]()
Jammer is alleen dat Real-fans Atleti fans haten en andersom, ik ben de uitzondering hier
De enige keer dat ik hoop dat Atleti verliest is in de derby, want ik ben een Real fan, en ik heb alleen sympathie voor Atleti
en als ze verliezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:01 schreef Kwyjibo het volgende:
Hup Arsenal Hup!![]()
*Als Arsenal wint krijg ik 330 eurie![]()
Ik heb er ook geen problemen mee als Bergkamp de winnende goal voor Arsenal maakt in zijn allerlaatste wedstrijd... wanneer dit niet het geval is gun ik het ook Barca!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Skwish het volgende:
Laat aub Barca winnen vanavond, ze verdienen het zo erg. Goede voetballende ploeg en spelen imho het mooiste voetbal van de laatste 2 1/2 seizoenen. Barcaaa!
Ik ben alleen bang dat arsenal vanavond de winnaar wordt![]()
Kom op, Kop der veur zoals we hier in Grunn zeggen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Skwish het volgende:
Ik ben alleen bang dat arsenal vanavond de winnaar wordt![]()
quote:
Dat vind ik ook altijd lelijk aan stadions waarin ze ook voetballen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Corksterr het volgende:
Zonde van die domme renbaan om het veld heen in Stade de France.![]()
Een winnende, dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Met van Bommel in de basis hopelijk
Ik ga vanavond op bezoek en mag mijn Inter shirtje niet meer aan doen.quote:
Renbanenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Corksterr het volgende:
Zonde van die domme renbaan om het veld heen in Stade de France.![]()
Ik gun het alleen Dennis... Arsenal niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef T1andonly het volgende:
Over een half uurtje zullen m'n vrienden wel aankomen en dan hoop ik dat Dennis het een mooie avond gaat maken
Da's toch ook in het stadion van Bayern Munchen?quote:
In hun oude stadion wel, dat olympisch geval.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Da's toch ook in het stadion van Bayern Munchen?![]()
Het nieuwe niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mooi kan Oranje na het winnen van het WK een ererondje lopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het nieuwe niet.
In Berlijn weer wel.
Hoe gaaf zou dat zijn, in de Champions League finalequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:31 schreef DubzOne het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als Bergkamp de winnende goal voor Arsenal maakt in zijn allerlaatste wedstrijd..
bergkampquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe gaaf zou dat zijn, in de Champions League finale.
Sterk en helder voorgevoelquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn voorgevoel zegt 0-1 voor Barca, 78ste minuut, Eto'o.
Hij kan zoveel willen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef Corksterr het volgende:
Wel gaaf dat Wenger van plan is in een hoog tempo te spelen, zo denkt hij Barca het best te kunnen aanpakken dus. Leuk voor de wedstrijd!
dat had ik bij Milan - Barçaquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef pfaf het volgende:
Erg kut, nog een uur te gaan, maar ik heb nog steeds geen favoriet. Hoe kan ik nou zo'n wedstijd kijken zonder favoriet!?
Belooft in ieder geval een wedstrijd met aanvallen en strijd. Ik ben zelf voor Barcelona trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |