Dat vind ik ook altijd lelijk aan stadions waarin ze ook voetballen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Corksterr het volgende:
Zonde van die domme renbaan om het veld heen in Stade de France.![]()
Een winnende, dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Met van Bommel in de basis hopelijk
Ik ga vanavond op bezoek en mag mijn Inter shirtje niet meer aan doen.quote:
Renbanenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Corksterr het volgende:
Zonde van die domme renbaan om het veld heen in Stade de France.![]()
Ik gun het alleen Dennis... Arsenal niet!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef T1andonly het volgende:
Over een half uurtje zullen m'n vrienden wel aankomen en dan hoop ik dat Dennis het een mooie avond gaat maken
Da's toch ook in het stadion van Bayern Munchen?quote:
In hun oude stadion wel, dat olympisch geval.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Da's toch ook in het stadion van Bayern Munchen?![]()
Het nieuwe niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mooi kan Oranje na het winnen van het WK een ererondje lopen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het nieuwe niet.
In Berlijn weer wel.
Hoe gaaf zou dat zijn, in de Champions League finalequote:Op woensdag 17 mei 2006 18:31 schreef DubzOne het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee als Bergkamp de winnende goal voor Arsenal maakt in zijn allerlaatste wedstrijd..
bergkampquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoe gaaf zou dat zijn, in de Champions League finale.
Sterk en helder voorgevoelquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn voorgevoel zegt 0-1 voor Barca, 78ste minuut, Eto'o.
Hij kan zoveel willen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef Corksterr het volgende:
Wel gaaf dat Wenger van plan is in een hoog tempo te spelen, zo denkt hij Barca het best te kunnen aanpakken dus. Leuk voor de wedstrijd!
dat had ik bij Milan - Barçaquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:41 schreef pfaf het volgende:
Erg kut, nog een uur te gaan, maar ik heb nog steeds geen favoriet. Hoe kan ik nou zo'n wedstijd kijken zonder favoriet!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |