Waarom krijgen die knoflookvreters zoveel kaartjes?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
en zo zijn de kaartjes dus verdeeld
French Football Federation - 10,000
yupsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ben je er bij DG?
Heerlijk,die mensen die Arsenal afrekenen op 1 wedstrijd...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
Die halve finale bij Villereal was echt een aanfluiting, zelden zulk laf voetbal gezien
ik ben dus gewoon voor Barcelona!
Via Arsenal zelf dus gewoon de prijs die ervoor staat,145 euro,2e categoriequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef jojomen4 het volgende:
Veel plezier DG, zal wel een van de gaafste wedstrijden zijn waar je in je leven bij kunt zijn! Helemaal natuurlijk als ze winnen
Wat heb je btw betaald voor het kaartje? (en als je dat niet wilt zeggen: Heb je hem via een officiele instantie gekocht of via via?)
Maar het zou wel leuk zijn als ze het zouden doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
We staan er niet om de mensen te vermaken mijn inziens.
Dat is slechts mijn 2e prioriteitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het zou wel leuk zijn als ze het zouden doen.
kijk jij nou maar naar dat jodenclubje van je, dat is pas echt genietenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
Die halve finale bij Villereal was echt een aanfluiting, zelden zulk laf voetbal gezien
Ach,de finale van '95 was dat betrefd ook een prachtwedstrijd voetbaltechnisch gezien....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
kijk jij nou maar naar dat jodenclubje van je, dat is pas echt genieten![]()
Sorry hoor, maar dit kun je gewoon niet serieus menen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
hehehe,eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Zo zie je trouwens maar weer hoe een voetbalcommentator mensen kan indoctrineren. Hij vond Arsenal laf spelen, en moest dat echt wel 47 keer herhalen. Maar was ondertussen ff vergeten dat Arsenal al jaren attractief voetbal speelt en niets presteert Europees gezien. Nu spelen ze 1! keer slim, winnen ze vanwege dat 'laffe' spel, en is het nog niet goed.
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
Interesseert me geen reet hoe Arsenal voetbalt.
Inderdaad, maar toen Ajax in 1995 de Champions League won door 1 keer "slim" te spelen hoorde je er niemand over dat het spel zelf niet om aan te zien was. Doet Arsenal het een keertje, is iedereen gelijk beledigd en voor Barcelona omdat Arsenal toch niet mooi speelt. Wat een trieste beredenering is dat zeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....
Dat is nou zo mooi van Barça!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heerlijk,die mensen die Arsenal afrekenen op 1 wedstrijd...
Van mij mogen ze trouwens weer zo spelen in de finale.
We staan er niet om de mensen te vermaken mijn inziens.
Ze kunnen toch meer respect hebben voor de manier hoe Barça de finale heeft bereikt en daarom ook hopen dat zij de finale winnen in plaats van Arsenal?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toen Ajax in 1995 de Champions League won door 1 keer "slim" te spelen hoorde je er niemand over dat het spel zelf niet om aan te zien was. Doet Arsenal het een keertje, is iedereen gelijk beledigd en voor Barcelona omdat Arsenal toch niet mooi speelt. Wat een trieste beredenering is dat zeg.
Nee. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze kunnen toch meer respect hebben voor de manier hoe Barça de finale heeft bereikt en daarom ook hopen dat zij de finale winnen in plaats van Arsenal?
Zou jij Erica Terpstra als partner willenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |