Prima,is hun goedrecht maar ik geloof never nooit niet dat Barca tegen Arsenal zal spelen op de manier zoals ze gedaan hebben,staan teveel belangen voor op het spel,ook voor hun.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Dat is nou zo mooi van Barça!
Die willen wel dat mensen altijd van hun wedstrijd genieten..
en Pietje is beter dan Klaasje....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Henry is beter dan Ronaldinho.
1-1 Henryquote:
Ja, Bergkamp zou eigenlijk wél moeten spelen. Ten eerste omdat het nog steeds een goede voetballer is en ten tweede omdat een nu al levende legende als Bergkamp het verdient om te spelen in zijn eerste, enige en dus laatste CL finale. Jij snapt dat, ik snap dat, bijna iedereen snapt dat. De vraag is ook of Arsene Wenger dat snapt.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:57 schreef bergkampf het volgende:
Bergkamp met de winnende, (als hij hopelijk mag spelen, of op z`n minst mag invallen!)
Man,lul niet,Bergkamp verdient op basis van zijn vorm dit seizoen helemaal niet te starten simpelweg omdat ie dat niet meer kan volhouden.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, Bergkamp zou eigenlijk wél moeten spelen. Ten eerste omdat het nog steeds een goede voetballer is en ten tweede omdat een nu al levende legende als Bergkamp het verdient om te spelen in zijn eerste, enige en dus laatste CL finale. Jij snapt dat, ik snap dat, bijna iedereen snapt dat. De vraag is ook of Arsene Wenger dat snapt.
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:05 schreef Zjakkie het volgende:
Hij zegt alleen dat het nog steeds een goede voetballer is, en dat is toch ook zo?
Ik zeg helemaal niet dat Bergkamp moet starten. Jij moet beter lezen. Ik zeg dat Bergkamp moet spelen. Wat mij betreft is dat een minuut of 10 a 20.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.
Voor jou geldt hetzelfde: jij moet ook beter lezen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Man,lul niet,Bergkamp verdient op basis van zijn vorm dit seizoen helemaal niet te starten simpelweg omdat ie dat niet meer kan volhouden.
Is wel bewezen de keren dat ie wel mocht starten.
Jij hebt gelijk! Dank je wel!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef kreischer2000 het volgende:
92e minuut 0-0 is de stand, Bergkamp krijgt de bal draait om Puyol heen en stift hem zo in de verre hoek![]()
Droomscenario
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde: jij moet ook beter lezen.
Je wenst me wel plezier maar je hoopt dat die Catalaanse homo's winnen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
DG, veel plezier woensdag! (ik meen er geen kut van, hup Barca!)
Ja, zo kun je het wel samenvatten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je wenst me wel plezier maar je hoopt dat die Catalaanse homo's winnen bedoel je?
yup,zal komend weekend eens kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:57 schreef fanneke het volgende:
DG, heb je afgelopen week mijn e-mailtje ontvangen (over de Arsenal programmaboekjes) ???
OK, veel plezier in Parijs!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,zal komend weekend eens kijken
Dat zal wel lukken wat het resultaat ook mag worden.quote:
Dan ga je toch ook voor Van Persie, zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik word een beetje moe van de Barca-kontenlikkerij, maar ik gun het Gio en Larsson wel. Dilemma's![]()
Heb ik minder mee dan die andere 2. Bovendien speelt ie toch niet? Ik ga iig niet juichen voor een team met Deco of Pires, dus tis nog ff afwachtenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook voor Van Persie, zit je altijd goed.![]()
Ik heb wat minder moeite om voor Pires te juichenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb ik minder mee dan die andere 2. Bovendien speelt ie toch niet? Ik ga iig niet juichen voor een team met Deco of Pires, dus tis nog ff afwachten![]()
Hij gaat toch helemaal niet mee naar t WK?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb wat minder moeite om voor Pires te juichen![]()
Maar ja je bent erbijquote:
En wat boeit mij dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij gaat toch helemaal niet mee naar t WK?
thanks.......hapquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
Have fun DG en dat de beste Barca maar mag winnen.![]()
Bedoelde dat ie toch niet meer voor Arsenal gaat scoren en jij dus maar voor Frankrijk moest gaan juichenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat boeit mij dat?
Hij speelt volgend seizoen toch niet meer voor ons![]()
quote:Final linesman denies Barca bias.
One of the linesmen for the Champions League final has protested his impartiality after being photographed in a Barcelona shirt on Monday.
Norwegian Ole Hermann Borgan wore the shirt for a photoshoot with his local newspaper, Drammens Tidende.
"There is no reason to doubt my impartiality - I don't support either of the teams," Borgan said.
Uefa has no plans to replace Borgan for the final in Paris on Wednesday, a spokesperson told BBC Sport.
Arsenal have refused to comment on the story before their manager, Arsene Wenger, gives his pre-match news conference at 1645 BST on Tuesday.
The newspaper wanted Borgan to wear both Arsenal and Barcelona shirts for the photoshoot, according to its sports editor Per Jan Brekke.
But the official found out he only owned a Barca shirt - and this was the picture that appeared in Tuesday's edition of the paper.
"It was both insensitive and stupid of me. I did not think deeply enough about the situation and the consequences when I was asked to dress up in the shirt," Borgan said.
The officials for the final will all be Norwegian, with Terje Hauge the main man in charge. Steinar Holvik and Borgan will run the lines.
"We are on our way to Paris to do a good job - nothing more, nothing less," Borgan said.
Norway's referees chief, Rune Pedersen, agreed that Borgan had been unwise to pose in the shirt.
"There is an unwritten rule that officials must not do anything which will cast doubt on their impartiality," he said.
Die zou hij ook gehad kunnen hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:55 schreef Simpelweg het volgende:
Het was wel zijn eigen shirt..
Ja, maar toch blijft het raar. Hij had het, in zijn positie, beter niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
Ach, het was voor een fotoshoot, erg onschuldig dus.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:51 schreef WeebI het volgende:
3-0 voor Arsenal.
Henry scoort 2x en Cesc schiet er ook eentje in.
Alle goals in de eerste helft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |