Heb hem alleen wel aan gepastquote:
Was even leuk DG. Maar een OP moet objectief zijn.quote:
Hihi.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik ben echt 100% voor arsenal Bergkamp![]()
Dat was dan weer juist de eerste CL finalequote:Op woensdag 26 april 2006 23:13 schreef Zwansen het volgende:
EC-1!
Ik heb de laatste EC-finale nog gezien volgens mij, Olympique-Milan. Van Basten's laatste wedstrijd?
Boli speelde toen nog mee dacht ik, die negert.
Wilde ik net typen.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
Dat was dan weer juist de eerste CL finale
Oh? Barca was de laatste dus?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was dan weer juist de eerste CL finale
Wat een leven heb je ook als je voor PSV en Chelsea supportert..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:51 schreef mcyodogg het volgende:
Serieus, twee van de drie ploegen die ik veracht halen de CL-finale. Hoe groot is die kans? Deze twee dagen zijn echt kut geweest. Wat een kutfinale zeg. En vorig jaar vlogen mijn twee favoriete ploegen er in de halve finale uit. Calimero had gelijk, de wereld is echt niet eerlijk![]()
Dan hou je idd niet van voetbalquote:Op woensdag 26 april 2006 23:55 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat een leven heb je ook als je voor PSV en Chelsea supportert..![]()
![]()
Hou eens op met dat stereotyperen. Beiden ploegen hebben fantastische spelers, fantastische coaches en een voetbalvisie waar ik 100% achter sta.quote:
Nou, dan kijk je toch niet...quote:Op donderdag 27 april 2006 00:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hou eens op met dat stereotyperen. Beiden ploegen hebben fantastische spelers, fantastische coaches en een voetbalvisie waar ik 100% achter sta.
Het scenario van dit jaar is gewoon te erg, het maakt me helemaal niet uit wie er wint in Parijs. Die hele finale kan me gestolen worden.
Dan ben je bij de aftrap dus voor Barcelona.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:07 schreef BB-King het volgende:
Ik ben voor de club die de meeste Nederlanders opstelt.
Amen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:43 schreef golfer het volgende:
Als club ben ik voor Barca, maar ik zou het de mens Bergkamp ook wel gunnen om nog eens een prijs te pakken als afsluiting van zijn carriere.
Dus ga met gemengde gevoelens naar die finale kijken.
Nee die Fransozen zijn lekker wil je zeggenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef 7th_wave het volgende:
de anglosaksische cultuur is meer verwant aan de onze, dus gun ik het arsenal meer. die spanjaarden zijn toch een tikkie te arrogant vind ik.
Een Franse schijtluis op de bank en misschien één Engelsman op het veld.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef 7th_wave het volgende:
de anglosaksische cultuur is meer verwant aan de onze, dus gun ik het arsenal meer. die spanjaarden zijn toch een tikkie te arrogant vind ik.
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef Radegast het volgende:
Het is wel een voordeeltje voor Arsenal dat ze thuisspelen.![]()
Whehe, ik dacht dat je doelde op de TT. Maar op zich heb je nog gelijk ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef Radegast het volgende:
Ook als hij niet speeltquote:Op donderdag 27 april 2006 00:44 schreef Gatalin het volgende:
Ik gun het Bergkamp net iets meer dan Rijkaard op dit moment, dus ik ben voor Arsenal deze pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |