Erg is dat hequote:Op vrijdag 28 april 2006 08:30 schreef Robar het volgende:
Degene die ik het het meest gun is Dennis Bergkamp.
Na de verschrikkelijk laffe wedstrijd van Arsenal afgelopen Dinsdag gun ik het Barcelona meer.
Dilemma . . .
Dan maar Bergkamp, dat is toch een beetje mijn held
Ach Barcelona en Arsenal zijn Europees gezien zo een beetje mijn favorieten, dit is wat dat betreft een droomfinale. Ik moet nu kiezen en op basis van eht vertoonde spel in de gehele CL campagne vind ik dat Barcelona moet winnen, maar ik gun het Bergkamp zo ongelofelijk erg.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Gunner het volgende:
Opvallend dat iedereen de pest aan AFC heeft gekregen na één negatieve wedstrijd
Nee hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Gunner het volgende:
Opvallend dat iedereen de pest aan AFC heeft gekregen na één negatieve wedstrijd
wrom?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik juich volledig voor Arsenal, heb niks met de ploeg maar Barca is echt zum kotsen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:
Digger heeft een hekel aan bijna alles wat Nederlands is
Barca is heerlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik juich volledig voor Arsenal, heb niks met de ploeg maar Barca is echt zum kotsen
Hapquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef DIGGER het volgende:
Dus met een fristi in de hand,Arsenal
Zoek de 2 foutenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Robar het volgende:
Het is inderdaad wel heel erg dat Arsenal zonder een Engelsman speelde afgelopen woensdag.
Yup,Campbell,dat iedereen het belachelijk vind weten we het inmiddels wel maar als je dan zo'n soort uitspraak doet moet je wel zorgen dat ie klopt natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:10 schreef Robar het volgende:
en speelden ze wel met Engelse inbreng dan?
1 misschien?
Yup,ipv Senderos.quote:
OK, kleine vergipsing . .quote:
Tuurlijk is Barca favoriet en ach,wat is verdienen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:17 schreef Robar het volgende:
[..]
OK, kleine vergipsing . .
Kan gebeuren toch, maar ik heb geen hekel aan Arsenal hoor.
Arsenal is mijn favoriete club in Engeland.
Van mij mogen ze ook winnen, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Maar qua voetbal denk ik dat Barcelona de betere ploeg is.
Barcelona verdient het gewoon net wat meer dan Arsenal in mijn ogen.
Maar Bergkamp mag van mij ook aan het einde die cup omhoog houden hoor
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:09 schreef 7th_wave het volgende:
de anglosaksische cultuur is meer verwant aan de onze, dus gun ik het arsenal meer. die spanjaarden zijn toch een tikkie te arrogant vind ik.
Ook opmerkelijk ja. Want er zijn meer ploegen die zo spelen, soms nog defensiever. En in de finale zal Arsenal echt wel gewoon met twee spitsen komen of in ieder geval de middenvelders diepen laten spelen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Gunner het volgende:
Jammer genoeg denkt iedereen dat AFC dan weer zo negatief zal spelen. Ik geloof dat echt niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook opmerkelijk ja. Want er zijn meer ploegen die zo spelen, soms nog defensiever. En in de finale zal Arsenal echt wel gewoon met twee spitsen komen of in ieder geval de middenvelders diepen laten spelen.
Hopen dat Arsenal weer net zo speelt als de eerste wedstrijd tegen Juventus, was echt prachtig om te zien. K begin ook steeds meer fan van Fabregas te worden trouwens, wat een techniek die heeft!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jammer genoeg denkt iedereen dat AFC dan weer zo negatief zal spelen. Ik geloof dat echt niet.
Ach. Who cares. Barca favoriet. Dat kan positief werken voor AFC
Ach boeie,van mij mogen ze op dezelfde manier spelen als uit bij Villlarreal.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook opmerkelijk ja. Want er zijn meer ploegen die zo spelen, soms nog defensiever. En in de finale zal Arsenal echt wel gewoon met twee spitsen komen of in ieder geval de middenvelders diepen laten spelen.
Je zou Ajax supporter moeten wordenquote:Op zondag 30 april 2006 14:33 schreef DutchGooner het volgende:
Het mooiste scenario zou natuurlijk zijn dat we 90 minuten lang onder de voet worden gelopen om vervolgens in de 93e minuut door een zwaar onterechte pingel te winnen![]()
![]()
Nee,want volgens dat neuzenvolk moet je altijd proberen mooi te voetballenquote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou Ajax supporter moeten worden
Arsenal teert heel erg op Henry.. De diepe bal die ze altijd als eerste spelen in een counter op Henry waarna het snelle middenveld aansluit . Ik vraag me af hoe Barcelona dat probleem gaat opvangen.quote:Op zondag 30 april 2006 09:51 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hopen dat Arsenal weer net zo speelt als de eerste wedstrijd tegen Juventus, was echt prachtig om te zien. K begin ook steeds meer fan van Fabregas te worden trouwens, wat een techniek die heeft!
Terwijl dat altijd tegen Seedorf werd gebruikt.quote:Op zondag 30 april 2006 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
Fabregas is fantastisch, speelt als een 30 jarige routinier.
Die praatte toen ook al zo, dat had hij vooral tegen zich...quote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl dat altijd tegen Seedorf werd gebruikt.
Bronquote:Messi mist Champions League-finale
AMSTERDAM - Lionel Messi moet de finale van de Champions League vrijwel zeker aan zich voorbij laten gaan. De speler van Barcelona staat al bijna twee maanden buitenspel met een dijbeenblessure. De eindstrijd van het bekertoernooi op 17 mei tegen Arsenal komt te vroeg voor de Argentijn, meldt de Spaanse krant El Pais dinsdag.
De kans dat Messi tijdig hersteld is, wordt door de medische staf van de Catalaanse club geschat op twee procent. "Met dergelijke blessures zijn wonderen uitgesloten." De 18-jarige aanvaller is waarschijnlijk wel op tijd hersteld voor de start van het wereldkampioenschap op 9 juni.
De Argentijnse international raakte begin maart geblesseerd tijdens het Champions League-duel met Chelsea. Omdat Messi vervolgens te vroeg de training hervatte, verergerde de kwetsuur. De aanvaller keerde voor zijn herstel terug naar zijn thuisland. Hij meldde zich zaterdag weer bij zijn Catalaanse club.
Dit was toch allang duidelijk. Zelfs al zou hij voor de CL finale weer terug zijn, het duurt wel even voordat ze em wedstrijd fit krijgen.quote:
Ja, precies. Ik denk dat hij toch wel als een natte krant zou spelen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:47 schreef Entonie het volgende:
[..]
Dit was toch allang duidelijk. Zelfs al zou hij voor de CL finale weer terug zijn, het duurt wel even voordat ze em wedstrijd fit krijgen.
Waarom krijgen die knoflookvreters zoveel kaartjes?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef DutchGooner het volgende:
en zo zijn de kaartjes dus verdeeld
French Football Federation - 10,000
yupsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:16 schreef jojomen4 het volgende:
Ben je er bij DG?
Heerlijk,die mensen die Arsenal afrekenen op 1 wedstrijd...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
Die halve finale bij Villereal was echt een aanfluiting, zelden zulk laf voetbal gezien
ik ben dus gewoon voor Barcelona!
Via Arsenal zelf dus gewoon de prijs die ervoor staat,145 euro,2e categoriequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef jojomen4 het volgende:
Veel plezier DG, zal wel een van de gaafste wedstrijden zijn waar je in je leven bij kunt zijn! Helemaal natuurlijk als ze winnen
Wat heb je btw betaald voor het kaartje? (en als je dat niet wilt zeggen: Heb je hem via een officiele instantie gekocht of via via?)
Maar het zou wel leuk zijn als ze het zouden doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
We staan er niet om de mensen te vermaken mijn inziens.
Dat is slechts mijn 2e prioriteitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het zou wel leuk zijn als ze het zouden doen.
kijk jij nou maar naar dat jodenclubje van je, dat is pas echt genietenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
Die halve finale bij Villereal was echt een aanfluiting, zelden zulk laf voetbal gezien
Ach,de finale van '95 was dat betrefd ook een prachtwedstrijd voetbaltechnisch gezien....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
kijk jij nou maar naar dat jodenclubje van je, dat is pas echt genieten![]()
Sorry hoor, maar dit kun je gewoon niet serieus menen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef keijz het volgende:
hehehe,eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Zo zie je trouwens maar weer hoe een voetbalcommentator mensen kan indoctrineren. Hij vond Arsenal laf spelen, en moest dat echt wel 47 keer herhalen. Maar was ondertussen ff vergeten dat Arsenal al jaren attractief voetbal speelt en niets presteert Europees gezien. Nu spelen ze 1! keer slim, winnen ze vanwege dat 'laffe' spel, en is het nog niet goed.
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
Interesseert me geen reet hoe Arsenal voetbalt.
Inderdaad, maar toen Ajax in 1995 de Champions League won door 1 keer "slim" te spelen hoorde je er niemand over dat het spel zelf niet om aan te zien was. Doet Arsenal het een keertje, is iedereen gelijk beledigd en voor Barcelona omdat Arsenal toch niet mooi speelt. Wat een trieste beredenering is dat zeg.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....
Dat is nou zo mooi van Barça!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heerlijk,die mensen die Arsenal afrekenen op 1 wedstrijd...
Van mij mogen ze trouwens weer zo spelen in de finale.
We staan er niet om de mensen te vermaken mijn inziens.
Ze kunnen toch meer respect hebben voor de manier hoe Barça de finale heeft bereikt en daarom ook hopen dat zij de finale winnen in plaats van Arsenal?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toen Ajax in 1995 de Champions League won door 1 keer "slim" te spelen hoorde je er niemand over dat het spel zelf niet om aan te zien was. Doet Arsenal het een keertje, is iedereen gelijk beledigd en voor Barcelona omdat Arsenal toch niet mooi speelt. Wat een trieste beredenering is dat zeg.
Nee. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:44 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze kunnen toch meer respect hebben voor de manier hoe Barça de finale heeft bereikt en daarom ook hopen dat zij de finale winnen in plaats van Arsenal?
Zou jij Erica Terpstra als partner willenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
In Nederland moet altijd alles "mooi" zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |