Ach, kom op. In zulke grote wedstrijden gaat het resultaat voor alles. Of zijn die witte zakdoekjes die de laatste jaren veelvuldig te zien waren in Nou Camp bedoeld om te zeggen dat ze het voetbal niet mooi vinden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Dat is nou zo mooi van Barça!
Die willen wel dat mensen altijd van hun wedstrijd genieten..
En laat dat ook maar gebeuren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:53 schreef Zwansen het volgende:
Ook in Barcelona wil men winnen.
Uh neequote:
Prima,is hun goedrecht maar ik geloof never nooit niet dat Barca tegen Arsenal zal spelen op de manier zoals ze gedaan hebben,staan teveel belangen voor op het spel,ook voor hun.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Dat is nou zo mooi van Barça!
Die willen wel dat mensen altijd van hun wedstrijd genieten..
en Pietje is beter dan Klaasje....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:44 schreef Nielsch het volgende:
Henry is beter dan Ronaldinho.
1-1 Henryquote:
Ja, Bergkamp zou eigenlijk wél moeten spelen. Ten eerste omdat het nog steeds een goede voetballer is en ten tweede omdat een nu al levende legende als Bergkamp het verdient om te spelen in zijn eerste, enige en dus laatste CL finale. Jij snapt dat, ik snap dat, bijna iedereen snapt dat. De vraag is ook of Arsene Wenger dat snapt.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:57 schreef bergkampf het volgende:
Bergkamp met de winnende, (als hij hopelijk mag spelen, of op z`n minst mag invallen!)
Man,lul niet,Bergkamp verdient op basis van zijn vorm dit seizoen helemaal niet te starten simpelweg omdat ie dat niet meer kan volhouden.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, Bergkamp zou eigenlijk wél moeten spelen. Ten eerste omdat het nog steeds een goede voetballer is en ten tweede omdat een nu al levende legende als Bergkamp het verdient om te spelen in zijn eerste, enige en dus laatste CL finale. Jij snapt dat, ik snap dat, bijna iedereen snapt dat. De vraag is ook of Arsene Wenger dat snapt.
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:05 schreef Zjakkie het volgende:
Hij zegt alleen dat het nog steeds een goede voetballer is, en dat is toch ook zo?
Ik zeg helemaal niet dat Bergkamp moet starten. Jij moet beter lezen. Ik zeg dat Bergkamp moet spelen. Wat mij betreft is dat een minuut of 10 a 20.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.
Voor jou geldt hetzelfde: jij moet ook beter lezen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Man,lul niet,Bergkamp verdient op basis van zijn vorm dit seizoen helemaal niet te starten simpelweg omdat ie dat niet meer kan volhouden.
Is wel bewezen de keren dat ie wel mocht starten.
Jij hebt gelijk! Dank je wel!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij zegt dat omdat ie zo'n goede voetballer is ie zeker moet starten woensdag en dat is natuurlijk niet zo.
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef kreischer2000 het volgende:
92e minuut 0-0 is de stand, Bergkamp krijgt de bal draait om Puyol heen en stift hem zo in de verre hoek![]()
Droomscenario
quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde: jij moet ook beter lezen.
Je wenst me wel plezier maar je hoopt dat die Catalaanse homo's winnen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:48 schreef Radegast het volgende:
DG, veel plezier woensdag! (ik meen er geen kut van, hup Barca!)
Ja, zo kun je het wel samenvatten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je wenst me wel plezier maar je hoopt dat die Catalaanse homo's winnen bedoel je?
yup,zal komend weekend eens kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:57 schreef fanneke het volgende:
DG, heb je afgelopen week mijn e-mailtje ontvangen (over de Arsenal programmaboekjes) ???
OK, veel plezier in Parijs!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,zal komend weekend eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |