ik mag hopen dat ie iets eerder aan komtquote:
maar wel meerquote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ie iets eerder aan komt
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja
En ik spaar tegenwoordig postzegels uit Finland![]()
Jazekerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:29 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hahahaha, ja maar die zijn ook wel heeeeeeeeeel erg leuk he
![]()
Wow wat een hoeveelheidquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Leuke history map joh!!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
jij hebt veel te veel leuke adressen, geef ons er ook eens een paarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Dit is nog wel grappig, maar dan verder...quote:You are invited to anonymously contribute your secrets. Each secret can be a regret, hope, funny experience, unseen kindness, fantasy, belief, fear, betrayal, erotic desire, feeling, confession, or childhood humiliation. Reveal anything - as long as it is true and you have never shared it with anyone before.
quote:If possible
Create your 4-by-6-inch postcards out of any mailable material or a James Dean postcard![]()
Tips:
Be brief - the fewer words used the better.
Be legible - use big, clear and bold lettering.
Be creative - let the postcard be your canvas. Your secret is safe with me. Get it off your chest. You will feel better.![]()
Aangezien creativiteit niet echt mijn ding is, stuur ik gewoon 1 van de leuke kaartjes die ik al gekocht heb.quote:Don't forget I love James Dean!
Wahahahaaha, lekker landelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
O help!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
Jeej, geen eens Finland er tussenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:27 schreef DuchessX het volgende:
Mijn eerste kaartjes (Rusland, Portugal, Brazilië en 2x USA) zijn vandaag gepost
Oh ja heb gelijk 15 nieuwe kaartjes gekocht![]()
Ja met Postcrossing leer de je Finnen wel waarderen hoorquote:
Als ze maar allemaal met sneeuwlandschapjes zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja met Postcrossing leer de je Finnen wel waarderen hoor![]()
Zal je zien dat jij 5 kaartjes van Finnen ontvangt![]()
Soms welquote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als ze maar allemaal met sneeuwlandschapjes zijn![]()
och, iedereen is hier al wel zo'n beetje volgens mij, en zo lang duurt het toch niet om hem te vinden, er zit immers gewoon zoek optie in je browserquote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef boskov het volgende:
Mobster kan je nog in je #7 in je laatste post de link van #8 nog posten, anders moet iedereen weer zoeken door heel de GC
Ik kreeg er vandaag een uit Australie
Ik moest net bijna 15 seconden zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, iedereen is hier al wel zo'n beetje volgens mij, en zo lang duurt het toch niet om hem te vinden, er zit immers gewoon zoek optie in je browser
maar goed, ik zal hem er nog bij knikkeren
Jaaa eigenlijk moet dat topic ook in de OPquote:Op donderdag 27 april 2006 00:25 schreef boskov het volgende:
ik verwijs jullie allemaal nog even naar Er zitten veel Finnen op Postcrossing!
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaa eigenlijk moet dat topic ook in de OP![]()
Nouquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?
Je kan altijd zeggen dat de andere 50% van mij zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou![]()
![]()
eigenlijk
![]()
schaam ik me er
![]()
een beetje
voor
![]()
Ja, jij bent ook hard op weg op je daggemiddelde te verhogenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:32 schreef boskov het volgende:
[..]
Je kan altijd zeggen dat de andere 50% van mij zijn
je moet wat in je tentamen periodequote:Op donderdag 27 april 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook hard op weg op je daggemiddelde te verhogen![]()
Nou, ik zou het wel weten als ik in Parijs zatquote:
Mijn meest succesvolle topic ooitquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?
Jou helpen je topic succesvol te maken, en! te houdenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn meest succesvolle topic ooitwat doe je
Stuur je wel een beetje een leuk beest naar Amsterdam?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
ik moet lerenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel weten als ik in Parijs zat
we promoten het!quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nou! Ik zou he wel wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:04 schreef boskov het volgende:
[..]
ik moet leren, mag van me zelf niet gaan feesten!
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Rebelle het volgende:
[..]
Stuur je wel een beetje een leuk beest naar Amsterdam?
Ik heb 3 maanden mijn boeken niet eens gezien. Is dat weekje leren toch best kortquote:Op donderdag 27 april 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou! Ik zou he wel wetenhelft van de tijd leren, extra hard, en de rest van de tijd lekker door Parijs lopen
Oooo je kent Parijs al helemaalquote:Op donderdag 27 april 2006 01:20 schreef boskov het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden mijn boeken niet eens gezien. Is dat weekje leren toch best kort
Ik ontdek dagelijks nog nieuwe dingen hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Oooo je kent Parijs al helemaalnee, dan mag je best een weekje leren
![]()
mag ik dan nog steeds een beetje jaloers op je zijn![]()
Heb je hier iets aan?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ssnap echt de ballen van die OP en ofi. siteWat is hier nu eigenlijk de bedoeling van??
Ah ik begrijp het.quote:
Nou, ik ben al wel een paar keer in Parijs geweest, mijn vader woont er niet zo heel ver vandaan, maar ik ontdek ook nog altijd nieuwe dingenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:30 schreef boskov het volgende:
[..]
Ik ontdek dagelijks nog nieuwe dingen hoor
Uiteraard
Ja dat is echt cool. Maar ik heb het ook wel eens gehad dat een bar zo leuk was, dat ik de volgende ochtend me niet kon herinneren waar die nou precies wasquote:Op donderdag 27 april 2006 01:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik ben al wel een paar keer in Parijs geweest, mijn vader woont er niet zo heel ver vandaan, maar ik ontdek ook nog altijd nieuwe dingenmaar zoals jij, je woont daar, dan heb je ook tijd om wat leuke barretjes enz... te ontdekken
![]()
Hmm... kijkquote:Op donderdag 27 april 2006 01:46 schreef boskov het volgende:
[..]
Ja dat is echt cool. Maar ik heb het ook wel eens gehad dat een bar zo leuk was, dat ik de volgende ochtend me niet kon herinneren waar die nou precies was
De eerste ochtend treinquote:Op donderdag 27 april 2006 01:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... kijktot zo laat kan ik nou nooit in Parijs blijven
moet altijd weer een trein nemen, of naar NL of naar Lisieux in Normandie
en zo vaak als in NL rijden de treinen niet in Frankrijk
![]()
Gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 02:09 schreef boskov het volgende:
ik heb al gereplied, geweldig topic! goede OP, top!
dat kanquote:Op donderdag 27 april 2006 01:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah ik begrijp het.
Wel leuk, maar ietsjes te duur vind ik![]()
das waar!quote:Op donderdag 27 april 2006 07:30 schreef Troel het volgende:
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Nouja, ongeveer dan
Mag ik dat straks thuis even opzoeken ? :-)quote:
Nee, we willen het NU wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik dat straks thuis even opzoeken ? :-)
Staat als het goed is op het kaartje.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik dat straks thuis even opzoeken ? :-)
ik ben op mn werkquote:
Jaaaa er lag een varken op m'n deurmat! Dank Allan!quote:Op donderdag 27 april 2006 01:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]valt als het goed is vandaag (donderdag) bij je op de mat
ik heb er 2 naar portugal gestuurd, beiden 5 dagen geduurdquote:Op donderdag 27 april 2006 13:47 schreef DuchessX het volgende:
Hoelang doet een kaartje naar Portugal erover?
Kan niet wachten tot mijn eerste verzonden kaartje geregd wordt...
quote:Postcard ID To user To country Sent at Travel days Status
NL-5808 Arsinoe Germany 21 Mar, 2006 37 Travelling
NL-5899 randomelement USA 23 Mar, 2006 35 Travelling
NL-5900 Silvi Germany 23 Mar, 2006 35 Travelling
NL-5901 Moonwillow USA 23 Mar, 2006 35 Travelling
NL-5903 prosas Lithuania 23 Mar, 2006 35 Travelling
Op het forum van postcrossing, en het zijn gewone kaartjes, net als de officiele, maar dan niet officeelquote:Op donderdag 27 april 2006 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
Welk forum? Dit forum? Zijn die tag-kaarten electronisch?
O op die manier. Privekaartjes dus eigenlijk!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:10 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Op het forum van postcrossing, en het zijn gewone kaartjes, net als de officiele, maar dan niet officeel![]()
Waarom wil je dat?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef Miss_B het volgende:
Heb net gelijk weer 1 adres aangevraagd, want ik wil niet zon lijst hebben van verstuurd 20 en ontvangen 5 ofzo
Jaaa!! die heb ik ookquote:Op donderdag 27 april 2006 19:22 schreef p-etr-a het volgende:
Hebben jullie trouwens al de Finse postzegel gehad die een roze hartje is, met alleen maar erop 0,65 E en Suomi Finland 2006? Ik vond het een heel aparte, het lijkt net een normaal stickertje. Wel erg leuk.
Die Finnen blijven verbazen!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Jaaa!! die heb ik ookBest wel apart inderdaad!
Suriname, dat is gaaf! Die heb ik nog nooit eerder voorbij zien komen bij postcrossing.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel mazzel, na een paar finnen eentje naar suriname en nu eentje naar australie
Ja inderdaad. Zelfde bij Zuid-Afrika ook. Ik vind het sowieso apart dat ze elders Nederlands spreken, terwijl het bij veel andere talen eigenlijk heel normaal is (Frans, Spaans, Engels natuurlijk...)quote:Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef Klonk het volgende:
was wel een grappige ervaring, naar de andere kant van de wereld gewoon in het nederlands
ik verzamel toffe kaartjes, geen postzegelsquote:
niet bij iedereen is het verschil zo groot, ik heb altijd 5 travelling, maar toch 14-12.....quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef Miss_B het volgende:
Heb net gelijk weer 1 adres aangevraagd, want ik wil niet zon lijst hebben van verstuurd 20 en ontvangen 5 ofzo
Mag het kaartje sturen naar United KingdomEn nu is het afwachten wanneer mijn kaartje binnenkomt
![]()
Jeetje wat lang, 13 dágen...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn kaartje naar Duitsland is na 13 dagen aangekomen!![]()
Rekeningen zekerquote:Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef Klonk het volgende:
alleen maar saaie post vandaag.......
duitsland duurt om onduidelijk redenen altijd lang, ik kan me iig nog niemand hier herinneren die iets met duitsland had waarbij het wél binnen een verwachte periode gingquote:
Ik had vandaag een kaart uit Duitsland die er 3 dagen over heeft gedaan, normale tijd dacht ik zoquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
duitsland duurt om onduidelijk redenen altijd lang, ik kan me iig nog niemand hier herinneren die iets met duitsland had waarbij het wél binnen een verwachte periode ging
die ernaartoe is bij nu 10 dagen and counting....quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kaart uit Duitsland die er 3 dagen over heeft gedaan, normale tijd dacht ik zo
Ik woon niet in Nederland dus alles bij mij duurt minimaal 13 dagen.quote:
Lijkt me nogal logisch. Ik heb nu 11 verstuurd en 5 ontvangen. D'r moet dus nog genoeg komen.quote:
storend, ik ga vanmiddag mijn eerste pm sturen naar mijn amerikaanse kaart die nu 30 dagen onderweg is....quote:Op vrijdag 28 april 2006 03:52 schreef Allan24 het volgende:
Van mij zijn er nu 3 officiële kaarten (Portugal, VK en VS) al 30 dagen onderwegusers reageren ook niet op een PM, dus dat duurt nog twee maanden voordat die status 'expired' krijgen
Ik had verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch. Ik heb nu 11 verstuurd en 5 ontvangen. D'r moet dus nog genoeg komen.
Prosas?quote:Op vrijdag 28 april 2006 04:23 schreef Mobster273 het volgende:
misschien ook wel meteen naar de litouwse, die is nu 21 dagen onderweg, maar ze is al sinds 28 maart niet online geweest, heeft niets in haar profiel staan en heeft maar 1 kaart verstuurd... ik had bij deze ook al een apart gevoel toen ik hem verstuurde...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik had verkeerd gelezen.![]()
Lekker stom, ik dacht dat ze zei dat ze het juist wel wilde.![]()
Ik heb ook elke keer nog een mailtje gekregen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef DuchessX het volgende:
Als de ontvanger zijn kaartje registreert, krijg de verzender daarvan een automatisch bericht dan?
Australie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Gatalin het volgende:
Net 3 adressen aangevraagd, 2 naar Finland weer, maar ook 1 naar Australie
ja, dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
Oh je kon de hele portomonnee niet vinden.Ik dacht alleen de postzegel.
Zit Assepoester van het foktagtopic ook op fok? Moet haast wel toch?
ik heb er hier al eentje 8 dagen liggenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:12 schreef Jaguarized het volgende:
Het is maar een postzegel.Ik heb vandaag ook pas kaartjes op de bus gedaan waarvan ik drie dagen geleden al het adres heb gekregen
"Geen tijd" enzo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef boskov het volgende:
[..]
ik heb er hier al eentje 8 dagen liggen
Mss iets voor de ideeënbusquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:40 schreef Muck het volgende:
vandaag nog geen post, maar dat kan nog komen.
Ik ga alleen straks naar mijn ouders toe, en daar blijf ik de hele week omdat ik vakantie heb... Ik kan eventuele kaartjes maandag dan pas reggen![]()
En ik bedenk me net dat ik in de zomervakantie bijna 2 maanden weg ben... Kan ik op een of andere manier aangeven dat mijn adres tijdelijk niet beschikbaar is dan?
Of moet ik iemand anders zo gek zien te krijgen dat ie de kaartjes voor me regged (vind het anders zo kut voor degene die ze verstuurd heeft)
die is het dan ook nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Prosas?
Is echter een hij, en Last login: April 27, 2006
Ik heb hier 5 kaarten 30 dagen liggenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef boskov het volgende:
[..]
ik heb er hier al eentje 8 dagen liggen
Doe ze eems versturen dan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hier 5 kaarten 30 dagen liggen
Haha, ik zag het ja. Ik heb aan dat soort kaarten helemaal niks, mijn ogen zien die diepte niet wegens te groot onderling sterkteverschil. Voor mij zou het een kaart met alleen 'sneeuw' zijn, je weet wel, dat wat je ziet als je de tv op een verkeerd kanaal schakeltquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:26 schreef Troel het volgende:
Mijn 3-D Tag thread loopt voor geen meterZOu ik de enige zijn met zulke kaarten? Ik had hem juist geopend in de hoop veel reactie te krijgen, want ik heb een hele set met van die dingen. Was zo'n boekje met 50 van die kaarten
Ik heb er gehad die er 2 dagen over dedenquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:51 schreef zwareshag het volgende:
Hoe lang reist een kaart van Nederland naar Finland gemiddeld?
ben blij dat ie er is, graag gedaan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef Allan24 het volgende:
De postbode is toch nog langsgeweest!
Twee tag kaartjes uit het buitenland ontvangen (Nieuw-Zeelanden de Verenigde Staten), en eentje uit Nederland: bedankt Muck!
dat is wel héél erg lang, begin er dan niet aanquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hier 5 kaarten 30 dagen liggen
Leuk!!! Ik heb hem in de OP gezet. Trouwens een opmerkinkje, er zijn mensen die het niet fijn vinden als je de achterkant van de kaart ook op internet zit (omdat ze niet willen dat iedereen leest wat ze geschreven hebben ofzo) dus misschien kan je beter alleen de postzegel inscannen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ben blij dat ie er is, graag gedaan!
Ik heb al mijn kaartjes even ingescand, en op mijn log gezet
http://marjo.toplog.nl/
Er is weer een kaartje van me aangekomen in Finland, dus ik mag weer een nieuwe gaan sturen, naar Nieuw-Zeeland!
Wil je ons nou aan nog meer verslavingen helpenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:23 schreef inkie1010 het volgende:
doen jullie ook mee aan eurobilltracking?Dat doe ik ook al ruim een jaar! Is ook erg leuk
![]()
[Centraal] Eurobill-tracking
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:39 schreef Muck het volgende:
ik kreeg net een berichtje van een Fins meisje, dat opmerkte dat ze al zoveel kaarten uit nederland gekregen had!![]()
Maar deze verslaving kost iig geen geld, kaarten en postzegelsquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Wil je ons nou aan nog meer verslavingen helpen
Valt me wel weer het aantal Finnen opwat zijn dat voor enthousiastelingen voor dit soort dingen
![]()
Nee dat is waarquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:08 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Maar deze verslaving kost iig geen geld, kaarten en postzegels
Dunedin.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:17 schreef Joene het volgende:
Oh mijn kaartje uit new zeeland kwam van Dunedin
Een travelling notebook is een soort schrift dat je dan steeds doorstuurt en waar iedereen iets inschrijft (geloof ikquote:
Aha... Ofzo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:42 schreef QTPi het volgende:
[..]
Een travelling notebook is een soort schrift dat je dan steeds doorstuurt en waar iedereen iets inschrijft (geloof ik)
Graag gedaan. Ik ben blij dat je 'm leuk vindt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:43 schreef Muck het volgende:
En Petra, jouw kaartje is er ookDank je wel
Van mij ook weer een in Finland aangekomenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:46 schreef Allan24 het volgende:
Weer een kaart aangekomen!In Finland!
Nieuw adres aangevraagd!
Weer Finland!
Ik doelde meer op die Australische postzegel.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:35 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben blij dat je 'm leuk vindt!
Oh en Jaguarized ik vind alle kaartjes leuk, om even je vraag op de vorige pagina te beantwoorden. Ik heet daar Assepoester omdat... Tja, het ook mijn e-mail adres is. Beetje lastig maar ik vind p-etr-a een rottige nickname en Petra was inderdaad bezet.
Whehehehequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:39 schreef Muck het volgende:
ik kreeg net een berichtje van een Fins meisje, dat opmerkte dat ze al zoveel kaarten uit nederland gekregen had!![]()
Dat weet ik. Maar als ik alle kaartjes leuk vind, vind ik ze ook leuk met alle postzegels erop... Anyway, ik vind het dus sowieso leuk als ik iets krijg. Dat bedoelde ik maar ik ben geen held in mezelf direct duidelijk maken.quote:Op zondag 30 april 2006 02:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die Australische postzegel.![]()
Ik heb je getagd.quote:Op zondag 30 april 2006 18:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar als ik alle kaartjes leuk vind, vind ik ze ook leuk met alle postzegels erop... Anyway, ik vind het dus sowieso leuk als ik iets krijg. Dat bedoelde ik maar ik ben geen held in mezelf direct duidelijk maken.
Ik stuur meestal hetzelfde kaartje.quote:Op zondag 30 april 2006 17:24 schreef PurpleSky het volgende:
Hoe kiezen jullie het kaartje uit die je gaat versturen?
Ik heb voor mezelf besloten om eerst het kaartje te kopen en daarna pas een adres aan te vragen. Zo laat ik me niet beïnvloeden door de interesses/leeftijd/etc van de persoon waar het kaartje heen gaat. Wel jammer voor bijvoorbeeld een verzamelaar voor een bepaald soort kaart, maar ik laat het op deze manier wel aan het toeval over (en aan mijn smaak)
Israel en Australie is wel heel leukquote:Op maandag 1 mei 2006 09:56 schreef Fannetje het volgende:
vier nieuwe adressen aangevraagd;
1 naar Finland
1 naar Duitsland
1 naar Israel(mn tweede)
1 naar Australie(eindelijk iets aan die kant van de wereldkaart!)
USA kan rond de 10 dagen liggen hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:21 schreef Jaguarized het volgende:
Jeetje een week voor de USA en nog niet aan komen. Het moet niet gekker worden zeg.
Oeeeehhh ik ben jaloers...eerst moeten de door mij verstuurde kaarten nog aankomen én geregd worden...quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef JacMar het volgende:
Ik heb net mijn eerste kaartje gekregen uit Israel!![]()
![]()
![]()
Een mooie kaart van Jeruzalem met de regenboog boven de stad..
Ik hoop er deze week nog meer te krijgen![]()
![]()
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd...Ik heb nu nog 5 kaartjes die geregistreerd moeten worden, ik heb er dus nog wat te verwachtenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeeeehhh ik ben jaloers...eerst moeten de door mij verstuurde kaarten nog aankomen én geregd worden...Duurt zoooo lang....
Naar de Seychellen en Trinidad...? Vét!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:15 schreef QTPi het volgende:
Dus 2 nieuws adressen aangevraagd, nu mogen jullie raden waar die naartoe mogen....![]()
Koleertjes hoe raad je dat zo!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef brighton het volgende:
[..]
Naar de Seychellen en Trinidad...? Vét!
Finland en USA?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:15 schreef QTPi het volgende:
Dus 2 nieuws adressen aangevraagd, nu mogen jullie raden waar die naartoe mogen....![]()
Die van jou is er nog niet neequote:Op maandag 1 mei 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
Daar zat sarcasme achter.Is ie er al Troel?
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:30 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaart aan Mr. Doo de kat is aangekomen:
Thank you, Sonja, for sending me a postcard with birds. I spend many hours looking out the window at the hummingbird hoping that I could catch it. I chatter to it and make weird noises. Say hello to Muis for me! ~ Mr. Doo
(Muis is mijn kat!)
Een van mijn kaarten naar Amerika is al 40 dagen onderweg..... sturen jullie dan een mail of bericht? Of gewoon braaf afwachten? Doorgaans doen ze er naar de V.S. zo'n 7 tot 14 dagen over, dus dit vind ik wel erg lang.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah, mijn kaartje naar amerika die ik 6 dagen geleden heb opgepost, is ontvangen
best snel nog.
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:30 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaart aan Mr. Doo de kat is aangekomen:
Thank you, Sonja, for sending me a postcard with birds. I spend many hours looking out the window at the hummingbird hoping that I could catch it. I chatter to it and make weird noises. Say hello to Muis for me! ~ Mr. Doo
(Muis is mijn kat!)
ik heb een pm gestuurd toen een kaart naar finland meer dan 15 dagen onderweg wasquote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef Paladina het volgende:
[..]
Een van mijn kaarten naar Amerika is al 40 dagen onderweg..... sturen jullie dan een mail of bericht? Of gewoon braaf afwachten? Doorgaans doen ze er naar de V.S. zo'n 7 tot 14 dagen over, dus dit vind ik wel erg lang.
Er gaat vanmiddag een nieuwe op de post.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van jou is er nog niet nee
Ik heb zelfs vriendje al gevraagd of hij wat gezien had in post die hij achterover gedrukt had, ook niet. Volgens mij hebben ze hem gewoon achterovergedrukt ofzo
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
u2u
dus.je hebt 5 travelling cards die nogal lang onderweg zijn en kan nu niets versturen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:10 schreef Mobster273 het volgende:
NL-6394 kimmed United States of America 29 Mar, 2006 34 Travelling
NL-7134 Rima Lithuania 7 Apr, 2006 25 Travelling
NL-7865 akkolady Germany 18 Apr, 2006 14 Travelling
NL-8209 Marja Finland 23 Apr, 2006 9 Travelling
NL-8210 oceanwytch United States of America 23 Apr, 2006 9 Travelling
dus....![]()
en ik krijg ook al niet veel meer, want ik heb al 12 ontvangen kaarten tegen 14 aangekomen verstuurde...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:13 schreef QTPi het volgende:
[..]
dus.je hebt 5 travelling cards die nogal lang onderweg zijn en kan nu niets versturen.![]()
Muck ik heb je getagged in de Fok! to Fok! tagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:43 schreef Muck het volgende:
Ik ben nu een weekje bij mijn ouders, maar ik moet morgen in de buurt van Arnhem zijn, dus dan kan ik gelijk even kijken of er post is
leukquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:12 schreef QTPi het volgende:
[..]
Muck ik heb je getagged in de Fok! to Fok! tag![]()
*zucht*quote:
Ik dacht serieus dat je een jongen was.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:02 schreef Muck het volgende:
[..]
*zucht*![]()
is maaaaaaanden mijn ondertitel geweest, zal ik het er maar weer neerzetten dan?![]()
dat hadden er meer, vandaar dat het mijn ondertitel was (en nu weer is)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je een jongen was.![]()
Komt vast omdat Muck natuurlijk een hele stoere machine van Bob de Bouwer is. Die rode als ik me niet vergisquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:21 schreef QTPi het volgende:
[..]
Komt vast omdat Muck natuurlijk een hele stoere machine van Bob de Bouwer is. Die rode als ik me niet vergis![]()
He gelukkig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat hadden er meer, vandaar dat het mijn ondertitel was (en nu weer is)
en wat voor een kaart ga je sturen? een met groeten uit holland en een gayparade foto?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:35 schreef Gatalin het volgende:
Vandaag weer een kaartje in Finland aangekomen. Mag er nu weer eentje naar de States sturen, naar een vrouw die "author of gay fiction" is.![]()
Ik heb gezocht, maar niet gevondenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:37 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en wat voor een kaart ga je sturen? een met groeten uit holland en een gayparade foto?
geen homo's in Hengelo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:39 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar niet gevonden
Wordt nu een mooie Groeten uit Hengelo kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |