O op die manier. Privekaartjes dus eigenlijk!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:10 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Op het forum van postcrossing, en het zijn gewone kaartjes, net als de officiele, maar dan niet officeel![]()
Waarom wil je dat?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef Miss_B het volgende:
Heb net gelijk weer 1 adres aangevraagd, want ik wil niet zon lijst hebben van verstuurd 20 en ontvangen 5 ofzo
Jaaa!! die heb ik ookquote:Op donderdag 27 april 2006 19:22 schreef p-etr-a het volgende:
Hebben jullie trouwens al de Finse postzegel gehad die een roze hartje is, met alleen maar erop 0,65 E en Suomi Finland 2006? Ik vond het een heel aparte, het lijkt net een normaal stickertje. Wel erg leuk.
Die Finnen blijven verbazen!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:47 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Jaaa!! die heb ik ookBest wel apart inderdaad!
Suriname, dat is gaaf! Die heb ik nog nooit eerder voorbij zien komen bij postcrossing.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel mazzel, na een paar finnen eentje naar suriname en nu eentje naar australie
Ja inderdaad. Zelfde bij Zuid-Afrika ook. Ik vind het sowieso apart dat ze elders Nederlands spreken, terwijl het bij veel andere talen eigenlijk heel normaal is (Frans, Spaans, Engels natuurlijk...)quote:Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef Klonk het volgende:
was wel een grappige ervaring, naar de andere kant van de wereld gewoon in het nederlands
ik verzamel toffe kaartjes, geen postzegelsquote:
niet bij iedereen is het verschil zo groot, ik heb altijd 5 travelling, maar toch 14-12.....quote:Op donderdag 27 april 2006 19:01 schreef Miss_B het volgende:
Heb net gelijk weer 1 adres aangevraagd, want ik wil niet zon lijst hebben van verstuurd 20 en ontvangen 5 ofzo
Mag het kaartje sturen naar United KingdomEn nu is het afwachten wanneer mijn kaartje binnenkomt
![]()
Jeetje wat lang, 13 dágen...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn kaartje naar Duitsland is na 13 dagen aangekomen!![]()
Rekeningen zekerquote:Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef Klonk het volgende:
alleen maar saaie post vandaag.......
duitsland duurt om onduidelijk redenen altijd lang, ik kan me iig nog niemand hier herinneren die iets met duitsland had waarbij het wél binnen een verwachte periode gingquote:
Ik had vandaag een kaart uit Duitsland die er 3 dagen over heeft gedaan, normale tijd dacht ik zoquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
duitsland duurt om onduidelijk redenen altijd lang, ik kan me iig nog niemand hier herinneren die iets met duitsland had waarbij het wél binnen een verwachte periode ging
die ernaartoe is bij nu 10 dagen and counting....quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kaart uit Duitsland die er 3 dagen over heeft gedaan, normale tijd dacht ik zo
Ik woon niet in Nederland dus alles bij mij duurt minimaal 13 dagen.quote:
Lijkt me nogal logisch. Ik heb nu 11 verstuurd en 5 ontvangen. D'r moet dus nog genoeg komen.quote:
storend, ik ga vanmiddag mijn eerste pm sturen naar mijn amerikaanse kaart die nu 30 dagen onderweg is....quote:Op vrijdag 28 april 2006 03:52 schreef Allan24 het volgende:
Van mij zijn er nu 3 officiële kaarten (Portugal, VK en VS) al 30 dagen onderwegusers reageren ook niet op een PM, dus dat duurt nog twee maanden voordat die status 'expired' krijgen
Ik had verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 02:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch. Ik heb nu 11 verstuurd en 5 ontvangen. D'r moet dus nog genoeg komen.
Prosas?quote:Op vrijdag 28 april 2006 04:23 schreef Mobster273 het volgende:
misschien ook wel meteen naar de litouwse, die is nu 21 dagen onderweg, maar ze is al sinds 28 maart niet online geweest, heeft niets in haar profiel staan en heeft maar 1 kaart verstuurd... ik had bij deze ook al een apart gevoel toen ik hem verstuurde...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik had verkeerd gelezen.![]()
Lekker stom, ik dacht dat ze zei dat ze het juist wel wilde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |