Jeej, geen eens Finland er tussenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:27 schreef DuchessX het volgende:
Mijn eerste kaartjes (Rusland, Portugal, Brazilië en 2x USA) zijn vandaag gepost
Oh ja heb gelijk 15 nieuwe kaartjes gekocht![]()
Ja met Postcrossing leer de je Finnen wel waarderen hoorquote:
Als ze maar allemaal met sneeuwlandschapjes zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja met Postcrossing leer de je Finnen wel waarderen hoor![]()
Zal je zien dat jij 5 kaartjes van Finnen ontvangt![]()
Soms welquote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als ze maar allemaal met sneeuwlandschapjes zijn![]()
och, iedereen is hier al wel zo'n beetje volgens mij, en zo lang duurt het toch niet om hem te vinden, er zit immers gewoon zoek optie in je browserquote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef boskov het volgende:
Mobster kan je nog in je #7 in je laatste post de link van #8 nog posten, anders moet iedereen weer zoeken door heel de GC
Ik kreeg er vandaag een uit Australie
Ik moest net bijna 15 seconden zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, iedereen is hier al wel zo'n beetje volgens mij, en zo lang duurt het toch niet om hem te vinden, er zit immers gewoon zoek optie in je browser
maar goed, ik zal hem er nog bij knikkeren
Jaaa eigenlijk moet dat topic ook in de OPquote:Op donderdag 27 april 2006 00:25 schreef boskov het volgende:
ik verwijs jullie allemaal nog even naar Er zitten veel Finnen op Postcrossing!
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaa eigenlijk moet dat topic ook in de OP![]()
Nouquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?
Je kan altijd zeggen dat de andere 50% van mij zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou![]()
![]()
eigenlijk
![]()
schaam ik me er
![]()
een beetje
voor
![]()
Ja, jij bent ook hard op weg op je daggemiddelde te verhogenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:32 schreef boskov het volgende:
[..]
Je kan altijd zeggen dat de andere 50% van mij zijn
je moet wat in je tentamen periodequote:Op donderdag 27 april 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook hard op weg op je daggemiddelde te verhogen![]()
Nou, ik zou het wel weten als ik in Parijs zatquote:
Mijn meest succesvolle topic ooitquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?
Jou helpen je topic succesvol te maken, en! te houdenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn meest succesvolle topic ooitwat doe je
Stuur je wel een beetje een leuk beest naar Amsterdam?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
ik moet lerenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel weten als ik in Parijs zat
we promoten het!quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nou! Ik zou he wel wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:04 schreef boskov het volgende:
[..]
ik moet leren, mag van me zelf niet gaan feesten!
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Rebelle het volgende:
[..]
Stuur je wel een beetje een leuk beest naar Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |