ik mag hopen dat ie iets eerder aan komtquote:
maar wel meerquote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ie iets eerder aan komt
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja
En ik spaar tegenwoordig postzegels uit Finland![]()
Jazekerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:29 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hahahaha, ja maar die zijn ook wel heeeeeeeeeel erg leuk he
![]()
Wow wat een hoeveelheidquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Leuke history map joh!!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
jij hebt veel te veel leuke adressen, geef ons er ook eens een paarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Dit is nog wel grappig, maar dan verder...quote:You are invited to anonymously contribute your secrets. Each secret can be a regret, hope, funny experience, unseen kindness, fantasy, belief, fear, betrayal, erotic desire, feeling, confession, or childhood humiliation. Reveal anything - as long as it is true and you have never shared it with anyone before.
quote:If possible
Create your 4-by-6-inch postcards out of any mailable material or a James Dean postcard![]()
Tips:
Be brief - the fewer words used the better.
Be legible - use big, clear and bold lettering.
Be creative - let the postcard be your canvas. Your secret is safe with me. Get it off your chest. You will feel better.![]()
Aangezien creativiteit niet echt mijn ding is, stuur ik gewoon 1 van de leuke kaartjes die ik al gekocht heb.quote:Don't forget I love James Dean!
Wahahahaaha, lekker landelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
O help!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
Jeej, geen eens Finland er tussenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:27 schreef DuchessX het volgende:
Mijn eerste kaartjes (Rusland, Portugal, Brazilië en 2x USA) zijn vandaag gepost
Oh ja heb gelijk 15 nieuwe kaartjes gekocht![]()
Ja met Postcrossing leer de je Finnen wel waarderen hoorquote:
Als ze maar allemaal met sneeuwlandschapjes zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja met Postcrossing leer de je Finnen wel waarderen hoor![]()
Zal je zien dat jij 5 kaartjes van Finnen ontvangt![]()
Soms welquote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als ze maar allemaal met sneeuwlandschapjes zijn![]()
och, iedereen is hier al wel zo'n beetje volgens mij, en zo lang duurt het toch niet om hem te vinden, er zit immers gewoon zoek optie in je browserquote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef boskov het volgende:
Mobster kan je nog in je #7 in je laatste post de link van #8 nog posten, anders moet iedereen weer zoeken door heel de GC
Ik kreeg er vandaag een uit Australie
Ik moest net bijna 15 seconden zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
och, iedereen is hier al wel zo'n beetje volgens mij, en zo lang duurt het toch niet om hem te vinden, er zit immers gewoon zoek optie in je browser
maar goed, ik zal hem er nog bij knikkeren
Jaaa eigenlijk moet dat topic ook in de OPquote:Op donderdag 27 april 2006 00:25 schreef boskov het volgende:
ik verwijs jullie allemaal nog even naar Er zitten veel Finnen op Postcrossing!
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaa eigenlijk moet dat topic ook in de OP![]()
Nouquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?
Je kan altijd zeggen dat de andere 50% van mij zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou![]()
![]()
eigenlijk
![]()
schaam ik me er
![]()
een beetje
voor
![]()
Ja, jij bent ook hard op weg op je daggemiddelde te verhogenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:32 schreef boskov het volgende:
[..]
Je kan altijd zeggen dat de andere 50% van mij zijn
je moet wat in je tentamen periodequote:Op donderdag 27 april 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook hard op weg op je daggemiddelde te verhogen![]()
Nou, ik zou het wel weten als ik in Parijs zatquote:
Mijn meest succesvolle topic ooitquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Ben je er trots op omdat 50% van de posts van jou zijn?
Jou helpen je topic succesvol te maken, en! te houdenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn meest succesvolle topic ooitwat doe je
Stuur je wel een beetje een leuk beest naar Amsterdam?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
ik moet lerenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel weten als ik in Parijs zat
we promoten het!quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nou! Ik zou he wel wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:04 schreef boskov het volgende:
[..]
ik moet leren, mag van me zelf niet gaan feesten!
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Rebelle het volgende:
[..]
Stuur je wel een beetje een leuk beest naar Amsterdam?
Ik heb 3 maanden mijn boeken niet eens gezien. Is dat weekje leren toch best kortquote:Op donderdag 27 april 2006 01:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou! Ik zou he wel wetenhelft van de tijd leren, extra hard, en de rest van de tijd lekker door Parijs lopen
Oooo je kent Parijs al helemaalquote:Op donderdag 27 april 2006 01:20 schreef boskov het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden mijn boeken niet eens gezien. Is dat weekje leren toch best kort
Ik ontdek dagelijks nog nieuwe dingen hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 01:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Oooo je kent Parijs al helemaalnee, dan mag je best een weekje leren
![]()
mag ik dan nog steeds een beetje jaloers op je zijn![]()
Heb je hier iets aan?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ssnap echt de ballen van die OP en ofi. siteWat is hier nu eigenlijk de bedoeling van??
Ah ik begrijp het.quote:
Nou, ik ben al wel een paar keer in Parijs geweest, mijn vader woont er niet zo heel ver vandaan, maar ik ontdek ook nog altijd nieuwe dingenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:30 schreef boskov het volgende:
[..]
Ik ontdek dagelijks nog nieuwe dingen hoor
Uiteraard
Ja dat is echt cool. Maar ik heb het ook wel eens gehad dat een bar zo leuk was, dat ik de volgende ochtend me niet kon herinneren waar die nou precies wasquote:Op donderdag 27 april 2006 01:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik ben al wel een paar keer in Parijs geweest, mijn vader woont er niet zo heel ver vandaan, maar ik ontdek ook nog altijd nieuwe dingenmaar zoals jij, je woont daar, dan heb je ook tijd om wat leuke barretjes enz... te ontdekken
![]()
Hmm... kijkquote:Op donderdag 27 april 2006 01:46 schreef boskov het volgende:
[..]
Ja dat is echt cool. Maar ik heb het ook wel eens gehad dat een bar zo leuk was, dat ik de volgende ochtend me niet kon herinneren waar die nou precies was
De eerste ochtend treinquote:Op donderdag 27 april 2006 01:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... kijktot zo laat kan ik nou nooit in Parijs blijven
moet altijd weer een trein nemen, of naar NL of naar Lisieux in Normandie
en zo vaak als in NL rijden de treinen niet in Frankrijk
![]()
Gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 02:09 schreef boskov het volgende:
ik heb al gereplied, geweldig topic! goede OP, top!
dat kanquote:Op donderdag 27 april 2006 01:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah ik begrijp het.
Wel leuk, maar ietsjes te duur vind ik![]()
das waar!quote:Op donderdag 27 april 2006 07:30 schreef Troel het volgende:
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Nouja, ongeveer dan
Mag ik dat straks thuis even opzoeken ? :-)quote:
Nee, we willen het NU wetenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik dat straks thuis even opzoeken ? :-)
Staat als het goed is op het kaartje.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik dat straks thuis even opzoeken ? :-)
ik ben op mn werkquote:
Jaaaa er lag een varken op m'n deurmat! Dank Allan!quote:Op donderdag 27 april 2006 01:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]valt als het goed is vandaag (donderdag) bij je op de mat
ik heb er 2 naar portugal gestuurd, beiden 5 dagen geduurdquote:Op donderdag 27 april 2006 13:47 schreef DuchessX het volgende:
Hoelang doet een kaartje naar Portugal erover?
Kan niet wachten tot mijn eerste verzonden kaartje geregd wordt...
quote:Postcard ID To user To country Sent at Travel days Status
NL-5808 Arsinoe Germany 21 Mar, 2006 37 Travelling
NL-5899 randomelement USA 23 Mar, 2006 35 Travelling
NL-5900 Silvi Germany 23 Mar, 2006 35 Travelling
NL-5901 Moonwillow USA 23 Mar, 2006 35 Travelling
NL-5903 prosas Lithuania 23 Mar, 2006 35 Travelling
Op het forum van postcrossing, en het zijn gewone kaartjes, net als de officiele, maar dan niet officeelquote:Op donderdag 27 april 2006 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
Welk forum? Dit forum? Zijn die tag-kaarten electronisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |