Oeeeehhh ik ben jaloers...eerst moeten de door mij verstuurde kaarten nog aankomen én geregd worden...quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef JacMar het volgende:
Ik heb net mijn eerste kaartje gekregen uit Israel!![]()
![]()
![]()
Een mooie kaart van Jeruzalem met de regenboog boven de stad..
Ik hoop er deze week nog meer te krijgen![]()
![]()
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd...Ik heb nu nog 5 kaartjes die geregistreerd moeten worden, ik heb er dus nog wat te verwachtenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeeeehhh ik ben jaloers...eerst moeten de door mij verstuurde kaarten nog aankomen én geregd worden...Duurt zoooo lang....
Naar de Seychellen en Trinidad...? Vét!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:15 schreef QTPi het volgende:
Dus 2 nieuws adressen aangevraagd, nu mogen jullie raden waar die naartoe mogen....![]()
Koleertjes hoe raad je dat zo!quote:Op maandag 1 mei 2006 20:18 schreef brighton het volgende:
[..]
Naar de Seychellen en Trinidad...? Vét!
Finland en USA?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:15 schreef QTPi het volgende:
Dus 2 nieuws adressen aangevraagd, nu mogen jullie raden waar die naartoe mogen....![]()
Die van jou is er nog niet neequote:Op maandag 1 mei 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
Daar zat sarcasme achter.Is ie er al Troel?
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:30 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaart aan Mr. Doo de kat is aangekomen:
Thank you, Sonja, for sending me a postcard with birds. I spend many hours looking out the window at the hummingbird hoping that I could catch it. I chatter to it and make weird noises. Say hello to Muis for me! ~ Mr. Doo
(Muis is mijn kat!)
Een van mijn kaarten naar Amerika is al 40 dagen onderweg..... sturen jullie dan een mail of bericht? Of gewoon braaf afwachten? Doorgaans doen ze er naar de V.S. zo'n 7 tot 14 dagen over, dus dit vind ik wel erg lang.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah, mijn kaartje naar amerika die ik 6 dagen geleden heb opgepost, is ontvangen
best snel nog.
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:30 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaart aan Mr. Doo de kat is aangekomen:
Thank you, Sonja, for sending me a postcard with birds. I spend many hours looking out the window at the hummingbird hoping that I could catch it. I chatter to it and make weird noises. Say hello to Muis for me! ~ Mr. Doo
(Muis is mijn kat!)
ik heb een pm gestuurd toen een kaart naar finland meer dan 15 dagen onderweg wasquote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef Paladina het volgende:
[..]
Een van mijn kaarten naar Amerika is al 40 dagen onderweg..... sturen jullie dan een mail of bericht? Of gewoon braaf afwachten? Doorgaans doen ze er naar de V.S. zo'n 7 tot 14 dagen over, dus dit vind ik wel erg lang.
Er gaat vanmiddag een nieuwe op de post.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Die van jou is er nog niet nee
Ik heb zelfs vriendje al gevraagd of hij wat gezien had in post die hij achterover gedrukt had, ook niet. Volgens mij hebben ze hem gewoon achterovergedrukt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |