ik heb er hier al eentje 8 dagen liggenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:12 schreef Jaguarized het volgende:
Het is maar een postzegel.Ik heb vandaag ook pas kaartjes op de bus gedaan waarvan ik drie dagen geleden al het adres heb gekregen
"Geen tijd" enzo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef boskov het volgende:
[..]
ik heb er hier al eentje 8 dagen liggen
Mss iets voor de ideeënbusquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:40 schreef Muck het volgende:
vandaag nog geen post, maar dat kan nog komen.
Ik ga alleen straks naar mijn ouders toe, en daar blijf ik de hele week omdat ik vakantie heb... Ik kan eventuele kaartjes maandag dan pas reggen![]()
En ik bedenk me net dat ik in de zomervakantie bijna 2 maanden weg ben... Kan ik op een of andere manier aangeven dat mijn adres tijdelijk niet beschikbaar is dan?
Of moet ik iemand anders zo gek zien te krijgen dat ie de kaartjes voor me regged (vind het anders zo kut voor degene die ze verstuurd heeft)
die is het dan ook nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Prosas?
Is echter een hij, en Last login: April 27, 2006
Ik heb hier 5 kaarten 30 dagen liggenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef boskov het volgende:
[..]
ik heb er hier al eentje 8 dagen liggen
Doe ze eems versturen dan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hier 5 kaarten 30 dagen liggen
Haha, ik zag het ja. Ik heb aan dat soort kaarten helemaal niks, mijn ogen zien die diepte niet wegens te groot onderling sterkteverschil. Voor mij zou het een kaart met alleen 'sneeuw' zijn, je weet wel, dat wat je ziet als je de tv op een verkeerd kanaal schakeltquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:26 schreef Troel het volgende:
Mijn 3-D Tag thread loopt voor geen meterZOu ik de enige zijn met zulke kaarten? Ik had hem juist geopend in de hoop veel reactie te krijgen, want ik heb een hele set met van die dingen. Was zo'n boekje met 50 van die kaarten
Ik heb er gehad die er 2 dagen over dedenquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:51 schreef zwareshag het volgende:
Hoe lang reist een kaart van Nederland naar Finland gemiddeld?
ben blij dat ie er is, graag gedaan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef Allan24 het volgende:
De postbode is toch nog langsgeweest!
Twee tag kaartjes uit het buitenland ontvangen (Nieuw-Zeelanden de Verenigde Staten), en eentje uit Nederland: bedankt Muck!
dat is wel héél erg lang, begin er dan niet aanquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hier 5 kaarten 30 dagen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |