quote:
quote:
In de kroegquote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef borisz het volgende:
word ajax - groningen ook ergens live uitgezonden behalve op tele2?
Drie e-tjes lieve schat. Leer het nu eens.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:58 schreef Suijk het volgende:
Tong is beroemd hoor!
FOK! in de media (deel 3)
Tong is beroemd hoor!
Tong is beroemd hoor!
Sport Italia (hotbird)quote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef borisz het volgende:
word ajax - groningen ook ergens live uitgezonden behalve op tele2?
Alleen zonde dat Nesta toch niet op tijd fit geraakt isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef golfer het volgende:
Laat die wedstrijden maar gauw beginnen, heb er zin in.
liever pas na het douchenquote:
Onze kinderhandjes zijn nou eenmaal gauw gevuld.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef tong80 het volgende:
Lekker voetbal op tv, langs de lijn op de radio, chips, biertje, shaggie en Fokken.
Het leven is soms te mooi.
Mar da'swel 3 kilometer hier vandaanquote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Suijk het volgende:
Jammer, ik ken alleen degene die 2e is geworden. Ze woont in Rossum, maar die voldoet dan niet aan je standaarden denk ik.
Bluezz is niet blond, voor de rest heb ik alles binnen handbereik.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Nu nog een blonde snol met Cup-D die het Nederlandskampioenschap zaadslikken heeft gewonnen en haar ervaringen wil doorgeven.
Ik hoor henk kokquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Opzouten Borsato + Bocelli.Ik wil voetbalcommentaar horen, geen nep-Engels en emo muziek.
Ok, Bob Marley kan ik nog waarderen, maar blijf eens weg met je muziek tijdens een voetbalwedstrijd...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Opzouten Borsato + Bocelli.Ik wil voetbalcommentaar horen, geen nep-Engels en emo muziek.
Gelukkig wel, het hoort hier stil te zijn tijdens voetbalwedstrijden op TV.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het doet ouderwets aan zo.
ssssstquote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, het hoort hier stil te zijn tijdens voetbalwedstrijden op TV.
quote:
Lekker Bossie!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
proost (ook 2 voor Eilanden )
[afbeelding]
Lekker met die shuttle gespeeld?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:terug van badminton
niks gemist zo te zien
heb je de shuttles goed geraaktquote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:terug van badminton
niks gemist zo te zien
quote:
ach utreg had het 5 wedstrijden terug al niet meerquote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
Doe mij ook maar een biertje![]()
Twente is een counterploeg en wereldkampioen tijdrekken. Superdomme rode kaart Braafheid en na de eerste goal van Twente was het met z'n allen naar voren en dan maakt het ook geen ruk meer uit of ze dan nog meer scoren. Lekker fel sfeertje! Zo: wedstrijd in een notedop!
Doe nog maar een biertje dan!
Daarom. Willem II was een teleurstelling, hier kan ik niet echt mee zitten.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach utreg had het 5 wedstrijden terug al niet meer
Nee hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je lijkt er meer mee te zitten dan je nu zegt.
jawel hoor, zojuist met 2-0quote:
Jammer, er is hard voor gevochten. Maar na die tegengoal was het over. Hopen dat SCH wintquote:Op woensdag 26 april 2006 22:37 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje kloten. Gaan die Tukkers door. Beetje jammer
*bookmarkt*quote:Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
Hey Clauw(n)tje.
Je geloofd er nog in voor je cluppie?
Ja hoor. Het zal moeilijk worden maar met een weekje rust zullen ze er vol voor gaan. En hoe het ook afloopt, trots zijn we toch welquote:Op woensdag 26 april 2006 22:48 schreef golfer het volgende:
Hey Clauw(n)tje.
Je gelooft er nog in voor je cluppie?
Oke, ik wilde een echte hapreactie, net als Pfaf vanavond in het Barca - Milan topic.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee hoorDat maak jij ervan! Zoals ik al zei, Willem II was zwaar klote/kut/teleurstellend. Alles daarna is jammer maar helaas
Het enige waar ik vanavond in hap is een biertje!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, ik wilde een echte hapreactie, net als Pfaf vanavond in het Barca - Milan topic.
heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst sinds een jaar of 6 weer een serieus tegen een shuttle geslagen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon beter, scherpte is er wel vanaf als je 2 weken niet gespeeld hebt
Dat was een goede *hap* idd.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, ik wilde een echte hapreactie, net als Pfaf vanavond in het Barca - Milan topic.
Toch netjes van 'em dat hij jou nog zes keer laat scorenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst sinds een jaar of 6 weer een serieus tegen een shuttle geslagen.
Blijft leuk om te spelen tegen iemand die 18 jaar is, bloedje fanatiek, bloedje snel maar het taktisch inzicht heeft van een pak suijker.
Hij ging van voor naar achter van links naar rechts en bjoro kon volstaan met een enkel pasje voor-, achter- danwel zijwaarts. 21-6![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
Toch netjes van 'em dat hij jou nog zes keer laat scoren
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst sinds een jaar of 6 weer een serieus tegen een shuttle geslagen.
Blijft leuk om te spelen tegen iemand die 18 jaar is, bloedje fanatiek, bloedje snel maar het taktisch inzicht heeft van een pak suijker.
Hij ging van voor naar achter van links naar rechts en bjoro kon volstaan met een enkel pasje voor-, achter- danwel zijwaarts. 21-6![]()
ik vond hem zelf (ook) wel leukquote:
*Middelbare scholier mode*quote:
krijgen we dat ook nogquote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Talpa heeft keurig gewacht en begint nu pas met De Wedstrijden.
Vandaar zijn naamquote:
Te horen aan het gesnurk in de tuin: ja.quote:
zekers...misschien moeten we voor de meet ff een zaaltje huren met z'n allenquote:
Goed ideequote:Op woensdag 26 april 2006 23:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zekers...misschien moeten we voor de meet ff een zaaltje huren met z'n allen
Oi, weet je hoe slecht mijn conditie intussen is na anderhalf jaar niet meer sporten?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:48 schreef Bjoro het volgende:
zekers...misschien moeten we voor de meet ff een zaaltje huren met z'n allen
Na een kijkje in m'n hol: nee.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Te horen aan het gesnurk in de tuin: ja.
op centre parcs kun jij de hele zondag badmintonnenquote:Op donderdag 27 april 2006 00:03 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik meedoen?
In m'n trainingspakkiequote:Op donderdag 27 april 2006 00:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op centre parcs kun jij de hele zondag badmintonnen
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op centre parcs kun jij de hele zondag badmintonnen
tussen de sperma slierten van dronken geile tieners zekerquote:Op donderdag 27 april 2006 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's voor op de camping. Center Parcs is er om 2,5 uur in het bubbeldbad van het zwembad te liggen
Zeggeuh..quote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tussen de sperma slierten van dronken geile tieners zeker![]()
Trusteh, Bjoro.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef Bjoro het volgende:
tis alweer donderdag...een mooie dag voor een tukkie
quote:
Trusteh, scheet.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:23 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook maar. Anders heb ik over een paar uur zo'n spijt.HoolSCH!
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Lucille het volgende:
DiegoArmandoMaradona heeft weinig geleerd van zijn ban. Blijft overal zuigen dus een week weg.
Oos we hij is hijeri poppas over 10 minutenquote:Op donderdag 27 april 2006 02:12 schreef Vom het volgende:
Ik ben bezop[en lul ik ddeedxeenik niet meer goed na,
maar straskssk rijdddft ik toch in de bentliiie vaan me ppaa
ps Bliksmes is ook bezopenm![]()
Meldt zich, compleet nuchter nog even op verzoek.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:17 schreef Vom het volgende:
Golflert wars oben jie nou?
BS en ik zijn het pad af zoals je merktquote:Op donderdag 27 april 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Meldt zich, compleet nuchter nog even op verzoek.
Daar zal je m hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 02:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zuipen met Vom is goaf.
We kkregen het biieer niet eens op ,eemmereequote:Op donderdag 27 april 2006 02:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb snel gefietst, mar ik bnen echt wel lam.
ik wefdd dat ik deererreder lig te pittequote:Op donderdag 27 april 2006 02:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Vom heeft me gewon zijn huiisuit gekikict
rescpetquote:Op donderdag 27 april 2006 02:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terwijk ik zijn patat heb gebtaald.
Dat je die zeker 200%, ja 200% vand me terug rkijgT!!!quote:
Helemaal niiks in grondgen !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Noca\ en Cluwaheeeeeeeeeeeeeeeeee hebben veroren
Buwhahahaha.
Denkkkek dje zddat dat djnog lukt ofzo ?quote:
Die he ik gejat!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:32 schreef Vom het volgende:
Ik kirrigj ,rmr ome pakkeje peukke nuioiet meer dicht![]()
Ja jiijej pakft ook veel , a;s je zeneuwachtig bent !quote:
Dpanninge he!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja jiijej pakft ook veel , a;s je zeneuwachtig bent !
You lossgsft mme heerquote:
Jaffa rooooelereert!, ik okwn je er eeen!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook
Patat bij Jaffa uis wel goed te doen!
Ik weeeeeeeeeet toch, ji niet dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 02:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Jaffa rooooelereert!, ik okwn je er eeen!![]()
Wij weeeeeeeeeeeeeeeeten alllles!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weeeeeeeeeet toch, ji niet dan?
XL in hhhjoloolsquote:
Niet dan !quote:Op donderdag 27 april 2006 02:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jaaaaaaaa toch!
benieuwd wanneer die weer online komenquote:
ik hoop voor ze niet binnen een half uurquote:Op donderdag 27 april 2006 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
benieuwd wanneer die weer online komen
ik heb hier nog wel een grootverpakking paracetamol voor zequote:Op donderdag 27 april 2006 09:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik hoop voor ze niet binnen een half uur
veel plezier !quote:Op donderdag 27 april 2006 09:15 schreef borisz het volgende:
ik ga Fifa world cup 2006 maar is "kopen" (lees: downloaden)
1-0 op je kloten krijgen en dan nog eens lekker terug....jij bent echt gestoordquote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Was gister compleet van de kaart en heb werkelijk niks van de match gezien...
quote:De snelste route van Heerenveen naar Kerkrade
over 318,3 km in ongeveer 3 uur en 9 minuten
Had hij dan daar moeten blijvenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1-0 op je kloten krijgen en dan nog eens lekker terug....jij bent echt gestoord![]()
[..]
Als ik het zo hoorde op de radio dan is dat maar beter ook.....quote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Was gister compleet van de kaart en heb werkelijk niks van de match gezien...
in Kerkrade inderdaadquote:
quote:
het kan beterquote:Op donderdag 27 april 2006 10:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
heb ik weer goed geraden waar de bal is?
niet beter dan de vorige keerquote:
dat was echt een topprestatie inderdaadquote:
met Marc Marie en Najib Amhali toch ?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef borisz het volgende:
Ik kijk ff DWDD van gister![]()
vanavond met tiesto
Wij werken wel keihard inderdaadquote:Op donderdag 27 april 2006 11:01 schreef Eilanden het volgende:
Werken jullie eindelijk ook eens keertje voor dat geld
Maar het verdient goed en het uitzendbureau betaalt wel eens wat te veel uitquote:Op donderdag 27 april 2006 11:07 schreef Eilanden het volgende:
Andere baan zoeken diekie!
jep en een curcus voetballen voor vrouwen door karin bloemenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met Marc Marie en Najib Amhali toch ?
Welk uitzendbureau is dat? Mijn uitzendbureau doet het omgekeerdequote:Op donderdag 27 april 2006 11:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar het verdient goed en het uitzendbureau betaalt wel eens wat te veel uit
VoreG en zn haremquote:Op donderdag 27 april 2006 08:57 schreef VoreG het volgende:
Whehe, gister ge-bbq'ed samen met huisgenoten die overigens ook allemaal vriendinnen meenamen. Leuke avond gehad.
.
doe ff raden waar die bal isquote:
Ik werk bij Start Payroll Services, bagger dus. Niks payenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef dndiek het volgende:
Randstad
checkquote:
dat is vroeg!quote:
volgende keer maar weer met je ogen open gokkenquote:
ja ik wist het echt niet, had tijdens het invullen al het gevoel dat het een drama zou worden. Maar hoe moet ik nou aan een hoop juichende voetballers zien waar de bal isquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgende keer maar weer met je ogen open gokken
Ja maar das in groen, en dat mag ik niet hebben van de dokterquote:Op donderdag 27 april 2006 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
sorry hoor bluezz
zeker ook al gevraagd of je hier wilt klikken ?
en die had je juist wel goed !quote:Op donderdag 27 april 2006 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik wist het echt niet, had tijdens het invullen al het gevoel dat het een drama zou worden. Maar hoe moet ik nou aan een hoop juichende voetballers zien waar de bal is
Neeskens de nieuwe trainer van PSV?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef borisz het volgende:
TV TIP: GUUS, Johan Neeskens in de een na laatste DWDD vanavond van dit seizoen
denk het nietquote:Op donderdag 27 april 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Neeskens de nieuwe trainer van PSV?![]()
Verstandig ja, ik had wel mee willen ballen, tot dat ik hoorde welke wedstrijdquote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh. Ik sla over
Ga me maar mentaal voorbereiden op de wedstrijd van vanavond
wie is dit dan ?quote:
9292ovquote:Op donderdag 27 april 2006 13:47 schreef VoreG het volgende:
Waarom accepteert 9292ov niet dat er naast mijn huis een bushalte is in Hellevoet. Dat kreng wil me telkens 20 minuten laten lopen.
Ook leuk is de metro van Rdam Centraal naar Spijkenisse. Om de minuut een halte....
2uur en 20 minuten onderweg voor een afstand van 120km....
je pakt de auto, bedoel jequote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
9292ovik kom er meestal makkelijker zelf uit
quote:
Er is niks snellers, helaas.. Ik moet met de metro naar Spijkenisse en vanuit daar de bus pakken en dat is ontzettend traag...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
9292ovik kom er meestal makkelijker zelf uit
Ja jij ook ?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:37 schreef golfer het volgende:
Middag!
Vom en Schiggie zijn ook weer een beetje opgedroogd, zie ik?
Hoe noem jij rubbereendquote:
Ik ben altijd vochtig, dat weet je toch?quote:
wassie toch vergetenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu is de geloofwaardigheid ook weg...
jij dacht echt dat hij gestopt was met roken en drinkenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Vergeet hij die geloofwaardigheid wel vaker dan?
Blauwe konijnen sparen plaatjesquote:Op donderdag 27 april 2006 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij dacht echt dat hij gestopt was met roken en drinken![]()
de groene tas hangt aan het stuurquote:
De uien rijpen in de lente.quote:
Geminderd heet datquote:Op donderdag 27 april 2006 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij dacht echt dat hij gestopt was met roken en drinken![]()
ballen zoeken ze op foto'squote:Op donderdag 27 april 2006 15:40 schreef DeTolk het volgende:
goed voetbal spelen ze in Amsterdam
Gewoon dat kind even een paar klappen verkopen, een beetje met papa's documenten klooienquote:Op donderdag 27 april 2006 15:46 schreef Againzender het volgende:
belangrijke documenten van mijn werk vliegen door de keuken
ik sla mijn kind nietquote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon dat kind even een paar klappen verkopen, een beetje met papa's documenten klooien[afbeelding]
Daar gaat het fout in de opvoeding.. Ouders zijn veel te lief voor kinderen. Hij groeit nu al op voor galg en rad, een hangjongere wordt hetquote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sla mijn kind niet![]()
ach, dan moet ik mijn schrijfblok ook maar niet binnen handbereik leggen. Hij heeft de helft van de blaadjes losgetrokken
als 'ie maar geen scooter wiltquote:Op donderdag 27 april 2006 15:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar gaat het fout in de opvoeding.. Ouders zijn veel te lief voor kinderen. Hij groeit nu al op voor galg en rad, een hangjongere wordt het.. Jammer van zo'n goede jongen..
Ik vrees van wel, begint op zijn 11e met roken en op zijn 12e komt hij al stoned en dronken thuis. Jammer jammer jammer..quote:Op donderdag 27 april 2006 15:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
als 'ie maar geen scooter wilt
dan heeft vader dat zo gewild denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, begint op zijn 11e met roken en op zijn 12e komt hij al stoned en dronken thuis. Jammer jammer jammer..
Ik gooide niet met papa's belangrijke papieren!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hoeft niet alles van jezelf op Axel te betrekken hoor.
En als ie 23 is, vind ie het genoeg geweestquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, begint op zijn 11e met roken en op zijn 12e komt hij al stoned en dronken thuis. Jammer jammer jammer..
jij pikte de onbelangrijke er toen al feilloos tussenuit ?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik gooide niet met papa's belangrijke papieren!
Yup, dan wordt hij homo. Overigens niks mis met homo's, ik wil niet discrimineren..quote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als ie 23 is, vind ie het genoeg geweest
ik ga hem nu eerst maar eens een soepstengel gevenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn papa werkte toen ik zo oud was als Axel nog in de ambulance. Paar jaar later kon ik dat makkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij pikte de onbelangrijke er toen al feilloos tussenuit ?
ik zie Da_Sandman een peuk opstekenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, dan wordt hij homo. Overigens niks mis met homo's, ik wil niet discrimineren..
Goed idee!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan we op de meet Sandmans sigaretten kidnappen?
Hoi Bos!
nee geen lucifers natuurlijkquote:
Als je het maar laatquote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan we op de meet Sandmans sigaretten kidnappen?
Hoi Bos!
valt toch niets meer te nappenquote:
Nietzoalshierwaarmenigeuitgeschetenkruideniermeteenwezenloosgrijskostuumkomtluisterennaareenmummelendepastoorquote:Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee geen lucifers natuurlijk
maar passie elk uur !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |